ropniaków! 2.0 DiTD 16 zaworków i w dodatku OHC
Więc przesiądź się tam, gdzie mowa o benzyniakach...
www.mazdaspeed.pl
xANDy napisał(a):A to jest post na temat diesla!!
ropniaków! 2.0 DiTD 16 zaworków i w dodatku OHC
Bodek napisał(a):Tak, ale objawy dokładnie te sameMoże pomożecie??
Bodek napisał(a): a w temacie nie ma nic wspomnianego, że dotyczy on tylko silników DITD, więc nie rozumiem oburzenia na moje zapytanie.
Tak.Andrzej1971 napisał(a):czy to znaczy, że wystarczy obmyć pompę, wziąć klucz i odkręcić spv
zamontować nowy i po kłopocie?
i to samo z tcv?
Poprawne rozumowanie – nie trzeba NIC regulować ani dostrajać, ani podpinać kompa. Mówię to z 99,5% przekonaniem.Andrzej1971 napisał(a):jeżeli dobrze zrozumiałem to wymiana zaworów tcv i spv nie wiąże się tak naprawdę z jakimiś komplikacjami, jakie opisuja serwisy(ustawianie, regulacja, programowanie, demontaż pompy itp.)
Znaczy ze nie masz 100% pewnośći ?xANDy napisał(a): Mówię to z 99,5% przekonaniem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6