Kills on Road & Street
Bartg napisał(a):Civ 1.8 Vti wcale taki super szybki nie jest ( 8.4 do setki, nie wiem ile robi 323f V6 ale podejrzewam ze dosyc blisko ), z tego co pamietam ma zle zestopniowana skrzynie ( ekonomia ) i bardzo latwo mozna wypasc z v-teca i wtedy nici z przyspieszenia, afair jest sporo wolniejszy od cifa 1.6 vti.
wiem, że nie jest to rakieta
ale koszty utrzymania mniejsze od 323F 2.0 V6 a osiągi minimalnie lepsze...
Jak czasem wypadnie z VTEC`a to co z tego
btw jeżeli Cif nie jest taki suuuper szybki to znasz szybsze spełniające te kryteria ?
silnik <2000cm n/a
buda 5D
produkcja 98>
cena ~20k
MAXX napisał(a):jak moge cos podpowiedzieć to własnie mialem taki dylemat czy nissan primera gt czy civic vti o ktorym piszesz i wybralem primere mimo iz jest wolniejsza do 100 o 0,4 s choć powyzej 100 bedzie szybsza .Teraz mam ponizej 8 sek za naprawde bardzo niski koszt a zalet ma sporo jezeli szukasz rodzinnego auto z pazurem na pewno warto rozwarzyc
tak tak znam te primerki i również będę brał pod uwagę
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
brii napisał(a):majorkca – mijasz się z prawdą:
Najsłabsze 2.0 8V z Laguny (1993r.) miało 115KM (i kupę momentu na niskich obrotach – FSa wciąga jedną dziurką), 16V miały140KM (mowa o Laguna I, w Laguna II nie było silników 8V).
FS jest fajnym silnikiem – elastycznym i ekonomicznym ale nie jest do ścigania się, chociaż MX-6 porusza dosyć dobrze biorąc pod uwagę to, że ma tylko 115KM – byłem zaskoczony jak pierwszy raz jechałem MX-6 z FS
no pewnie masz racje nigdy nie bylem znawca tych aut
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
te same silniki montowali chyba w peugotach 406 , miałem okazje jechać z 2.0 i 1.8 oba dostały niemiłosiernie w pupę na 400m, wiec fs spokojnie dalby sobie rady z nimi
-
Pyton162
Dla mnie ten cif jest przede wszystkim nijaki, ma smutne wnetrze i nie za duzo miejsca, ale co kto lubi ;] Jakbym chcial "rodzinne" auto z zebem to na pewno wolalbym primere.
Pyton162 napisał(a):te same silniki montowali chyba w peugotach 406

Szybciej w Mitsubishi je spotkasz
Idąc Twoim tokiem rozumowania można powiedzieć, że w Fiatach montują silniki Ferrari (chociaż te dwie marki mają ze sobą coś więcej wspólnego poza krajem pochodzenia)
radost napisał(a):kolega mówił wyraźnie, że 2.0 16V
2.0 16V (F3R) da w pupę FSowi niemiłosiernie
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
a 2.0 renault 8V 114 KM? czy tak wciągnie GE-FS niemiłosiernie? bo co do 16v to raczej różnica mocy jest zbyt duża, tutaj przeciwnikiem byłaby raczej GFka mocniejsza. Silniki z Renault benzynowe chyba w Volvo S40, ale tylko 16V, Carisma miała zdaje się własne wydumki, co innego Diesle i S40 i Carisma mają Renaultowskie 1.9 TD/dCi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Zgadza się – Mitsu miało diesle Renaulta ale sprzed epoki common-rail (teraz używają VW TDI).
Volvo miało benzyny i niekróre diesle Renaulta.
2.0 8V bezpośrednio nie konfronotowałem nigdy z FSem – nie było okazji
Ogólne wrażenie mam takie, że F3R ma lepszy dół od FSa a resztę podobnie jak FS (mimo różnicy w ilości zaworów). Decydującym czynnikiem w wyścigu na 400m byłaby masa tych pojazdów i umiejętności kierowców (w tych wyścigach liczy się moc a w przypadku tych dwóch silników jest identyczna).
Podczas zwykłej eksploatacji F3R pozwala praktycznie nie zmieniać biegów – baaaardzo rozleniwia
Volvo miało benzyny i niekróre diesle Renaulta.
2.0 8V bezpośrednio nie konfronotowałem nigdy z FSem – nie było okazji
Ogólne wrażenie mam takie, że F3R ma lepszy dół od FSa a resztę podobnie jak FS (mimo różnicy w ilości zaworów). Decydującym czynnikiem w wyścigu na 400m byłaby masa tych pojazdów i umiejętności kierowców (w tych wyścigach liczy się moc a w przypadku tych dwóch silników jest identyczna).
Podczas zwykłej eksploatacji F3R pozwala praktycznie nie zmieniać biegów – baaaardzo rozleniwia
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Nie wydaje Ci się że 1.9 DI-D 102 i 115 KM które były w S40, Carismie i Space Starze to jednostki Renault na CR 1.generacji? z mojej strony EOT.
Teraz mam nowiuśkie kabelki świeczki i czysty filtr powietrza, moge sie zacząć próbować z tym i owym. Mazda zauważalnie lepiej idzie z dołu.
Teraz mam nowiuśkie kabelki świeczki i czysty filtr powietrza, moge sie zacząć próbować z tym i owym. Mazda zauważalnie lepiej idzie z dołu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):Nie wydaje Ci się że 1.9 DI-D 102 i 115 KM które były w S40, Carismie i Space Starze to jednostki Renault na CR 1.generacji?
To nie był common-rail pełną gębą – to były modyfikacje starych TD (żeby nie było niedomówień – mają magistralę paliwową pod b. wysokim ciśnieniem
Gibsong napisał(a):Teraz mam nowiuśkie kabelki świeczki i czysty filtr powietrza, moge sie zacząć próbować z tym i owym. Mazda zauważalnie lepiej idzie z dołu.

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
peugot 406 2.016v 136km z takim jechałem na 400m , dostal pewnie dlatego tak duzo bo waga robi swoje
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):2.016v 136km
Jak widać to nie są te same silniki
Ogólnie start Twoim Fiatem przeciwko 406 2.0 wydaje się z deczka bezsensowny
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Takie małe Ot
Był kiedyś jakiś wyścig między 626 a Probe?
Pytam bo choć wydaje się że probe powinno 626 wciągnąć to jednak masa mazdy 1140kg
PARTYBOY napisał(a):Ja jestem zadowolony z tego co mam. 115KM przy 1215kg
Był kiedyś jakiś wyścig między 626 a Probe?
Pytam bo choć wydaje się że probe powinno 626 wciągnąć to jednak masa mazdy 1140kg
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever napisał(a):Takie małe OtPARTYBOY napisał(a):Ja jestem zadowolony z tego co mam. 115KM przy 1215kg
Był kiedyś jakiś wyścig między 626 a Probe?
Pytam bo choć wydaje się że probe powinno 626 wciągnąć to jednak masa mazdy 1140kg
Pomimo, że to bliźniacze konstrukcje to okazuje się, że według specyfikacji fabrycznej mamy różne wydechy, sondę lambda, filtry ... Bardzo mozliwe, że PROBE został trochę usportowiony ale nie wiem do końca. Nigdy się nie sprawdzałem z Mazdą 626
Wyszło jakoś tak samo z siebie
późny wieczór, 3 pasmowa droga, na światłach rozszerzająca się do 4 pasów – skrajny prawy do skrętu w prawo i prosto. Dojeżdżam do czerwonego, lewy zajęty, prawy zajęty, wolne środkowy i konczący się prawy. Środkowym pasem majestatycznie przemieszcza się nowe Audi TT
do świateł ze 100 metrów, wszyscy jadą szybciej od Audi, więc sobie przed nie wjechałem i zająłem pole position, w lusterku zobaczyłem że Audi wyraźnie się ozywiło i skierowało się na skrajny prawy
za chwilę zobaczylem jego przód na pole position, po chwili jeszcze troszkę sie wysunął. Trakcja wyłączona w pełni od momentu ruszenia (ach jaki byłem przewidujący
) i oczekiwanie na zmianę świateł... ogień jestem z przodu
2ka jestem bardziej z przodu, wpinając 3kę widzę w lusterku że Audi jest jakieś 2-3 długości za mną i zmienia pasy lokując się na lewym... tylko po co skoro zwiększam przewage
4ka przewaga rośnie, przelatujemy przez kolejne skrzyzowanie, 5ka odległość wciąż rośnie w końcu odpuszczam i wciskam na momencik hamulec, Audi oddaje długimi, więc dziękuję awaryjnymi i kill uważam za zakończony
Ciężko ocenić odległość w lusterku i po ciemku ale pod koniec, w połowie 5tki to było już dobre kilka długości, a pozostałe samochody można było oceniać na zasadzie "Ciekawe czy już ruszyli spod poprzednich świateł"
Jedna uwaga – u mnie na pokładzie żona, gośc z którym pracuję i torby z ciuchami i innymi gratami w bagazniku, gość sam
Znajomy jak juz przetrawił otaczające go informacje zapytał jak to się stało że byłem szybszy od sportowego samochodu
Trzeba mu wybaczyć, jego pojęcie o motoryzacji jest delikatnie mówiąc niskie – jak cos jest płaskie i na dużych kołach to przecież jest szybsze od jakiegoś tam hatchbacka do którego właśnie zapakowaliśmy torby podrózne i wygodnie i jeszcze przed chwilą po cichutku podróżowaliśmy sobie do domu 








Jedna uwaga – u mnie na pokładzie żona, gośc z którym pracuję i torby z ciuchami i innymi gratami w bagazniku, gość sam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Gibsong napisał(a):5bieg, jaka prędkość? 220?
MPS ma bardzo krotkie biegi
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
misiekwaw napisał(a):Gibsong napisał(a):5bieg, jaka prędkość? 220?
MPS ma bardzo krotkie biegi
rany, aż takie baty Audi dostało?? MPS że wygrał zdziwiony nie jestem ani trochę, ALE O KILKA DŁUGOŚCI? coś kierownik z Audi musiał spartaczyć sprawę,
ale oczywiście gratki lecą...
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje