Kills on Road & Street

Postprzez Gib » 23 kwi 2008, 00:26

typowo polskie utrzymanie eksploatacyjne tyczy się wszystkich samochodów, można powiedzieć że jest to pewna stała :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez no_fear » 23 kwi 2008, 07:28

Bartg napisał(a):Civ 1.8 Vti wcale taki super szybki nie jest ( 8.4 do setki, nie wiem ile robi 323f V6 ale podejrzewam ze dosyc blisko ), z tego co pamietam ma zle zestopniowana skrzynie ( ekonomia ) i bardzo latwo mozna wypasc z v-teca i wtedy nici z przyspieszenia, afair jest sporo wolniejszy od cifa 1.6 vti.

wiem, że nie jest to rakieta :)
ale koszty utrzymania mniejsze od 323F 2.0 V6 a osiągi minimalnie lepsze...
Jak czasem wypadnie z VTEC`a to co z tego :P to ma być dynamiczne auto rodzinne a nie do 1/4mili hehe

btw jeżeli Cif nie jest taki suuuper szybki to znasz szybsze spełniające te kryteria ? :)
silnik <2000cm n/a
buda 5D
produkcja 98>
cena ~20k
MAXX napisał(a):jak moge cos podpowiedzieć to własnie mialem taki dylemat czy nissan primera gt czy civic vti o ktorym piszesz i wybralem primere mimo iz jest wolniejsza do 100 o 0,4 s choć powyzej 100 bedzie szybsza .Teraz mam ponizej 8 sek za naprawde bardzo niski koszt a zalet ma sporo jezeli szukasz rodzinnego auto z pazurem na pewno warto rozwarzyc

tak tak znam te primerki i również będę brał pod uwagę
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez majorkca » 23 kwi 2008, 10:44

brii napisał(a):majorkca – mijasz się z prawdą:
Najsłabsze 2.0 8V z Laguny (1993r.) miało 115KM (i kupę momentu na niskich obrotach – FSa wciąga jedną dziurką), 16V miały140KM (mowa o Laguna I, w Laguna II nie było silników 8V).
FS jest fajnym silnikiem – elastycznym i ekonomicznym ale nie jest do ścigania się, chociaż MX-6 porusza dosyć dobrze biorąc pod uwagę to, że ma tylko 115KM – byłem zaskoczony jak pierwszy raz jechałem MX-6 z FS

no pewnie masz racje nigdy nie bylem znawca tych aut :P ale kolega pytal o samochody o tej samej pojemnosci a nie czy 16v czy 8v :P wiec czy tak sie pomylilem to nie wiem :P
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Pyton162 » 23 kwi 2008, 11:31

te same silniki montowali chyba w peugotach 406 , miałem okazje jechać z 2.0 i 1.8 oba dostały niemiłosiernie w pupę na 400m, wiec fs spokojnie dalby sobie rady z nimi
Pyton162
 

Postprzez radost » 23 kwi 2008, 11:33

kolega mówił wyraźnie, że 2.0 16V :)
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez Bartg » 23 kwi 2008, 13:39

Dla mnie ten cif jest przede wszystkim nijaki, ma smutne wnetrze i nie za duzo miejsca, ale co kto lubi ;] Jakbym chcial "rodzinne" auto z zebem to na pewno wolalbym primere.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez brii » 23 kwi 2008, 13:40

Pyton162 napisał(a):te same silniki montowali chyba w peugotach 406

hahaha
Szybciej w Mitsubishi je spotkasz ;)
Idąc Twoim tokiem rozumowania można powiedzieć, że w Fiatach montują silniki Ferrari (chociaż te dwie marki mają ze sobą coś więcej wspólnego poza krajem pochodzenia) ;)

radost napisał(a):kolega mówił wyraźnie, że 2.0 16V

2.0 16V (F3R) da w pupę FSowi niemiłosiernie ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Gib » 23 kwi 2008, 14:25

a 2.0 renault 8V 114 KM? czy tak wciągnie GE-FS niemiłosiernie? bo co do 16v to raczej różnica mocy jest zbyt duża, tutaj przeciwnikiem byłaby raczej GFka mocniejsza. Silniki z Renault benzynowe chyba w Volvo S40, ale tylko 16V, Carisma miała zdaje się własne wydumki, co innego Diesle i S40 i Carisma mają Renaultowskie 1.9 TD/dCi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez brii » 23 kwi 2008, 14:33

Zgadza się – Mitsu miało diesle Renaulta ale sprzed epoki common-rail (teraz używają VW TDI).
Volvo miało benzyny i niekróre diesle Renaulta.

2.0 8V bezpośrednio nie konfronotowałem nigdy z FSem – nie było okazji ;)
Ogólne wrażenie mam takie, że F3R ma lepszy dół od FSa a resztę podobnie jak FS (mimo różnicy w ilości zaworów). Decydującym czynnikiem w wyścigu na 400m byłaby masa tych pojazdów i umiejętności kierowców (w tych wyścigach liczy się moc a w przypadku tych dwóch silników jest identyczna).
Podczas zwykłej eksploatacji F3R pozwala praktycznie nie zmieniać biegów – baaaardzo rozleniwia ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Gib » 23 kwi 2008, 15:23

Nie wydaje Ci się że 1.9 DI-D 102 i 115 KM które były w S40, Carismie i Space Starze to jednostki Renault na CR 1.generacji? z mojej strony EOT.
Teraz mam nowiuśkie kabelki świeczki i czysty filtr powietrza, moge sie zacząć próbować z tym i owym. Mazda zauważalnie lepiej idzie z dołu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez brii » 23 kwi 2008, 15:30

Gibsong napisał(a):Nie wydaje Ci się że 1.9 DI-D 102 i 115 KM które były w S40, Carismie i Space Starze to jednostki Renault na CR 1.generacji?

To nie był common-rail pełną gębą – to były modyfikacje starych TD (żeby nie było niedomówień – mają magistralę paliwową pod b. wysokim ciśnieniem :)), dCi to dopiero porządne common-raile zaprojektowane od nowa, trochę za długo czekali z ich wprowadzeniem...

Gibsong napisał(a):Teraz mam nowiuśkie kabelki świeczki i czysty filtr powietrza, moge sie zacząć próbować z tym i owym. Mazda zauważalnie lepiej idzie z dołu.

<spoko>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Pyton162 » 23 kwi 2008, 20:01

peugot 406 2.016v 136km z takim jechałem na 400m , dostal pewnie dlatego tak duzo bo waga robi swoje
Pyton162
 

Postprzez brii » 23 kwi 2008, 20:30

Pyton162 napisał(a):2.016v 136km

Jak widać to nie są te same silniki :)
Ogólnie start Twoim Fiatem przeciwko 406 2.0 wydaje się z deczka bezsensowny ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez MadziaForever » 23 kwi 2008, 20:33

Takie małe Ot
PARTYBOY napisał(a):Ja jestem zadowolony z tego co mam. 115KM przy 1215kg


Był kiedyś jakiś wyścig między 626 a Probe?
Pytam bo choć wydaje się że probe powinno 626 wciągnąć to jednak masa mazdy 1140kg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez PARTYBOY » 24 kwi 2008, 10:02

MadziaForever napisał(a):Takie małe Ot
PARTYBOY napisał(a):Ja jestem zadowolony z tego co mam. 115KM przy 1215kg


Był kiedyś jakiś wyścig między 626 a Probe?
Pytam bo choć wydaje się że probe powinno 626 wciągnąć to jednak masa mazdy 1140kg

Pomimo, że to bliźniacze konstrukcje to okazuje się, że według specyfikacji fabrycznej mamy różne wydechy, sondę lambda, filtry ... Bardzo mozliwe, że PROBE został trochę usportowiony ale nie wiem do końca. Nigdy się nie sprawdzałem z Mazdą 626 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez DISItune » 25 kwi 2008, 10:55

Wyszło jakoś tak samo z siebie <zeby> późny wieczór, 3 pasmowa droga, na światłach rozszerzająca się do 4 pasów – skrajny prawy do skrętu w prawo i prosto. Dojeżdżam do czerwonego, lewy zajęty, prawy zajęty, wolne środkowy i konczący się prawy. Środkowym pasem majestatycznie przemieszcza się nowe Audi TT <zeby> do świateł ze 100 metrów, wszyscy jadą szybciej od Audi, więc sobie przed nie wjechałem i zająłem pole position, w lusterku zobaczyłem że Audi wyraźnie się ozywiło i skierowało się na skrajny prawy <zeby> za chwilę zobaczylem jego przód na pole position, po chwili jeszcze troszkę sie wysunął. Trakcja wyłączona w pełni od momentu ruszenia (ach jaki byłem przewidujący <diabełek> ) i oczekiwanie na zmianę świateł... ogień jestem z przodu <zeby> 2ka jestem bardziej z przodu, wpinając 3kę widzę w lusterku że Audi jest jakieś 2-3 długości za mną i zmienia pasy lokując się na lewym... tylko po co skoro zwiększam przewage <zeby> 4ka przewaga rośnie, przelatujemy przez kolejne skrzyzowanie, 5ka odległość wciąż rośnie w końcu odpuszczam i wciskam na momencik hamulec, Audi oddaje długimi, więc dziękuję awaryjnymi i kill uważam za zakończony <peace> Ciężko ocenić odległość w lusterku i po ciemku ale pod koniec, w połowie 5tki to było już dobre kilka długości, a pozostałe samochody można było oceniać na zasadzie "Ciekawe czy już ruszyli spod poprzednich świateł" <lol>
Jedna uwaga – u mnie na pokładzie żona, gośc z którym pracuję i torby z ciuchami i innymi gratami w bagazniku, gość sam :D Znajomy jak juz przetrawił otaczające go informacje zapytał jak to się stało że byłem szybszy od sportowego samochodu :] Trzeba mu wybaczyć, jego pojęcie o motoryzacji jest delikatnie mówiąc niskie – jak cos jest płaskie i na dużych kołach to przecież jest szybsze od jakiegoś tam hatchbacka do którego właśnie zapakowaliśmy torby podrózne i wygodnie i jeszcze przed chwilą po cichutku podróżowaliśmy sobie do domu <lol>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Gib » 25 kwi 2008, 11:53

5bieg, jaka prędkość? 220?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez DISItune » 25 kwi 2008, 11:59

Gibsong napisał(a):5bieg, jaka prędkość? 220?


MPS ma bardzo krotkie biegi :]
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Gib » 25 kwi 2008, 13:57

faktycznie, US Spec koniec 4b to 150 kmh
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Brt » 25 kwi 2008, 14:43

misiekwaw napisał(a):
Gibsong napisał(a):5bieg, jaka prędkość? 220?


MPS ma bardzo krotkie biegi :]


rany, aż takie baty Audi dostało?? MPS że wygrał zdziwiony nie jestem ani trochę, ALE O KILKA DŁUGOŚCI? coś kierownik z Audi musiał spartaczyć sprawę,
ale oczywiście gratki lecą...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje