nie chodzi na wszystkie cylindry

Postprzez arielekb » 22 kwi 2008, 23:47

Witam problem jest taki ze autko nie chodzi na wszystkie cylidry tj na 1i 4 po wykreceniu swiecy widac czarny nalot czyli nie spala dobrze mieszanki. Swiece wymienione kable dobre cewki tez objaw jes taki ze na wolnych obrotach wiadomo trzesie i auto nie ma mocy. Czy moze mial ktos cos podobnego niebawem bede bral sie za spr rozrzadu moze pasek przeskoczyl na co zwrocic uwage gdzie sa znaki.
Początkujący
 
Od: 9 mar 2008, 09:33
Posty: 7
Auto: 323f 99r BJ silnik 1.5 16v ZL

Postprzez sps-snipers » 23 kwi 2008, 21:58

CHcesz sie brac za rozrzad a pytasz sie o znaki.Dobrze ci radze kolego nieruszaj tego tylko daj mechanikowi rozrzad do roboty ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Hazu » 23 kwi 2008, 22:07

arielekb napisał(a):kable dobre cewki tez

A skąd ta pewność?

Raczej to nie jest wina rozrządu

Może warto by było sprawdzić kompresję na cylindrach . Jeśli układ zapłonowy jest "perfekt"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez arielekb » 23 kwi 2008, 22:15

Robilem rozrzady w wielu autach i pytam z ciekawosci czy sa znaki tam i gdzie, kable i swiece nowe cewki sprawne cisnienie mierzylem i jest dobre na kazdym cylindrze taki same
Początkujący
 
Od: 9 mar 2008, 09:33
Posty: 7
Auto: 323f 99r BJ silnik 1.5 16v ZL

Postprzez sps-snipers » 23 kwi 2008, 22:41

:) oki myślałem zes laik . Aha . Powiedz mi tylko czy na zimnym silniku idzie zwawiej a na cipłym słabo?? Jesli tak radze zerknac na aparat zapłonowy.Bo ja tez tak miałem ze 2 swiece były okopcone i to była wina aparatu.Wymieniłem i zapier.. ale czasem jeszcze ma odchyły I musze pokombinowac bo pod puszka filtra powietrza ma isc jeszcze odprowadzenie w postaci rury aby zimne powietrze dochodziło a ja tej rury niemam i cieple wali a pod puszka jest reduktor z gazu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez arielekb » 23 kwi 2008, 22:45

Nie juz troszke sie przerobilo autek w krotkim zyciu jutro bioze sie za spr rozrzadu tez zdaje mi sie ze to nie to ale robie to dla swietego spokoju :| U mnie nie ma aparatu sa dwie cewki nakladane na swiecei z nich wychodza 2 kable wys napiecia
Początkujący
 
Od: 9 mar 2008, 09:33
Posty: 7
Auto: 323f 99r BJ silnik 1.5 16v ZL

Postprzez mazur » 23 kwi 2008, 23:55

Ustawienie rozrządu(silnik ZL-taki masz??):

Obrazek
Pozdrowienia ;)
<center>Obrazek</center>
zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 11:32
Posty: 252
Skąd: okolice Lubartowa ->Wólka Rokicka / Coventry
Auto: 323F BG 1990 1,8 16V SOHC

Postprzez arielekb » 24 kwi 2008, 09:03

kurna nie wiem czy to jest ZL nie mam pojecia jakie ma oznaczenie ten motor to jest 323f BJ 1.5 16v 99r silnik z 2 cewkami jesli to pomoze
Początkujący
 
Od: 9 mar 2008, 09:33
Posty: 7
Auto: 323f 99r BJ silnik 1.5 16v ZL

Postprzez Mako » 24 kwi 2008, 10:06

jest to silnik ZL
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Mako » 24 kwi 2008, 10:08

.....
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez arielekb » 19 kwi 2009, 21:02

Troche pozno ale lepiiej niz wcale. Silnik nie mial cisnienia na 2 garach
Początkujący
 
Od: 9 mar 2008, 09:33
Posty: 7
Auto: 323f 99r BJ silnik 1.5 16v ZL

Postprzez Wochna » 20 lut 2010, 22:30

Miałem identyczny problem. U mnie okazało się, że były to luźne kable na cewce. A teraz pytanko jeździłam tak na dwóch cylindrach około miesiąca zanim mi to zrobiono. Oczywiście nie cały czas. Po prostu podczas jazdy coś mi rozłączało i jechałem na dwóch.

Co przez taką nieumyślność mogło się uszkodzić?

Mam mazdę protege 5 2.0 16v

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 paź 2009, 23:02
Posty: 13
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Protege 5

Postprzez Jacekm_ » 21 lut 2010, 10:34

Pierwszy to katalizator na pewno dostał po d**ie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:56
Posty: 486
Skąd: Łódź
Auto: mazda dwa zero

Postprzez Wochna » 21 lut 2010, 13:50

Mam nadzieje, że tylko to. W sumie żadnych problemów nie mam.
Ale póki co to można na takim katalizatorze jeździć? Nie będzie to wpływać na wieksze zużycie paliwa?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 paź 2009, 23:02
Posty: 13
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Protege 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323