Kills on Road & Street

Postprzez MadziaForever » 21 kwi 2008, 20:15

Dzisiaj jade sobie spokojnie po mieście przedemną jakaś astra w kombiaku..
nagle gość daje awaryjnymi i rura...
ja za nim.. mazda trzymała się zderzak w zderzak, bez problemu (myślałem że koleś sobie żarty jakieś do mnie robi) bo pod butem czułem więcej (jednak nie dość żeby go wyprzedzić) ..mogłem tylko szarpać żeby mu pokazać że on w palnik a ja jeszcze spokojnie podjeżdzam.

Dojeżdzamy do osiedla..Oceniam co to do mnie startowało.
Taka astra 96-98r z tyłu 2,0 16v
a teraz patrze że to ma niby 136KM?
na 400m bym go zjadł, przerzuł i wypluł.
Ostatnio edytowano 21 kwi 2008, 21:10 przez MadziaForever, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez MadziaForever » 21 kwi 2008, 20:37

Gibson, pomóż mi namieżyć jaki to miało motor...
Astra jedynka kombi (mogła być nawet 2000r teraz widze kombiaki dłużej wychodziły)
Silnik napewno 2,0 16v (ale emblematu GSI niebyło)
podobno te starsze 2,0 16v miały GSI i ...150KM :|
A astry 2 generacji miały poprostu 2,0 16V i 136KM

Były jakieś słabsze 2,0 16V (od tych 136KM) w latach 98-2000r wsadzane?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Bartek1986 » 21 kwi 2008, 21:28

Nie było..
X20XEV – 136 KM
C20XE – 150 KM. Ten silnik w dobrej kondycji by nie zauważył jakby Cię już wypluł ;P ( moim skromnym zdaniem zdaniem to najlepsze silnik 2.0 16V lat dziewięćdziesiątych :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Pyton162 » 21 kwi 2008, 22:00

dokładnie c20xe w kadecie lub astrze cuda robi . Ja w ta sobote na zlocie startowalem miedzy innymi z takimi autami jak :
opel astra I gen silnik 2.0 115km moja duza wygrana
astra II gen 1.6 100 moja duza wygrana
ford escort silnik 2.0 16v nie wiem jaka moc moja wygrana choc nieznaczna
i najlepsze 2 golfy III gen gti spojlery i te sprawy gosci tak pojechałem ze potem wszyscy sie z nich smiali
Pyton162
 

Postprzez Gib » 21 kwi 2008, 22:11

w sobote opel astra G kombi 1.6 8V objechany fiaciorem 125p 1500 :D

co do Astry to F/G miały 2.0 16v X20XEV 136 KM do tego chyba była C20NE 115 KM 8V stosowana na początku produkcji,

co do silnika C20XE to tylko po swapie, seryjnie występował tylko w budzie GSI, co do jego najlepszości to nie mam nic do silnika 2.0 16v z Puga 306 GTI6, no i nie można zapominać że w 1999 roku zaprezentowano F20C Hondy, jakby nie patrzeć był lepszy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez brii » 21 kwi 2008, 22:41

Było dużo lepszych silników 2.0 niż Oplowski 150KM ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Brt » 21 kwi 2008, 22:55

nie mogę się z Wami zgodzić,
jeździłem przez 3 lata Astrą G 2.0 136 kucy,
dupa nie samochód, od nowości oto co w niej robiłem, do momentu sprzedania 96000 km przebiegu:

42000km:

– wymiana rozrządu
– wymiana paska wilorowkowego
– wymiana drążków kierowniczych

50000km:
– wymiana alternatora

55000km:

złopie olej, ponad 1ltr na 1k nie chca na gwarancji zrobić,
wymiana tylnej sprężyny
wymiana swożnia

60000km:

spawanie kolektora wydechowego

62000km:

remont silnika, uszczelniacze

65000km:
wymiana pompy olejowej

80000km:

padł środkowy i tylny tłumik

82000km:

urwało mi się koło pasowe!!!!!!!

85000km:

wymiana pompy wodnej
i wymienili mi jakiś moduł w elektronice, nie pamiętam jaki

93000km:

zaczęło cieknąć z dolnej części silnika przy uszczelniaczu wału korbowego –>SPRZEDAŁEM TO COŚ W [tiiit] mechanikowi, który TO COŚ SERWISOWAŁ,

jeśli ktoś nie wierzy to mam pełną dokumentację tych napraw, bo brałem faktury na firmę,

a żeby nie było offtopa,
to dupa to nie silnik, Megane Coupe 1.6 łoiło mnie o pół długości samochodu,

w sobotę na okęciu jestem ustawiony na fight z BMW X3 3.0i, będzie prawdziwy test dla Madzi, byleby mokro nie było bo mnie X3 wciągnie nosem, a tak może powalczę

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez Gib » 21 kwi 2008, 23:20

mówimy że dobry jest C20XE 150 Koni a nie Ecotec którego miałeś :) DOBRY nie najlepszy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 21 kwi 2008, 23:38

Brt a gdzie dokładnie i o której ten fight? kurcze ja mam wrażenie jakieś dziwne, że mi auto lekko zamuliło się :| jak wypłatę dostanę to kupie jakiś markowy filtr powietrza K&N lub coś w tym stylu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Bartek1986 » 22 kwi 2008, 00:33

Gibsong napisał(a):w 1999 roku zaprezentowano F20C Hondy, jakby nie patrzeć był lepszy.


sory za niedomówienie ;) chodziło mi o koniec lat osiemdziesiątych, początek dziewięćdziesiątych..

brii napisał(a):Było dużo lepszych silników 2.0 niż Oplowski 150KM oczko


Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..

Edit.

Gibsong napisał(a):Ecotec


na forum Calibry nazywają ten silnik " eco kiblem " <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Brt » 22 kwi 2008, 00:49

Adaś napisał(a):Brt a gdzie dokładnie i o której ten fight? kurcze ja mam wrażenie jakieś dziwne, że mi auto lekko zamuliło się :| jak wypłatę dostanę to kupie jakiś markowy filtr powietrza K&N lub coś w tym stylu


albo na Puławskiej w Piaseczno –> Wwa, albo pojedziemy na Okęcie,
dam znać o której, jeśli kolega nie wydyga przed Madzią, ale dzisiaj sam zaproponował ;)

Adaś, ja dawno przestałem wierzyć w zbawczą moc stożków, ale specem nie jestem,

Ecotec to zło ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez Udesky » 22 kwi 2008, 01:26

Adaś napisał(a):jak wypłatę dostanę to kupie jakiś markowy filtr powietrza K&N lub coś w tym stylu

magnetyzery?? <lol>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez majorkca » 22 kwi 2008, 07:39

Bartek1986 napisał(a):Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..

kazda jednostka hondy ... przklad 1.6 v-tec z civica 5 gen standartowa moc 160 po lekkich modach mozna spokojnie wyciagnac 190-200 nie bede mowil juz osilnikach z integry ...
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez noucamp » 22 kwi 2008, 08:10

majorkca napisał(a):
Bartek1986 napisał(a):Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..

kazda jednostka hondy ... przklad 1.6 v-tec z civica 5 gen standartowa moc 160 po lekkich modach mozna spokojnie wyciagnac 190-200 nie bede mowil juz osilnikach z integry ...


dokalnie ! dla mnie do tej pory iVT, VTi, type R no i silnik integry ITR (??) sa najlepszymi silnikami. Dolot i juz pewnie 20 koni w góre :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez MadziaForever » 22 kwi 2008, 08:34

No to teraz się napaliłem, muszę shamować moją mazde... i upewnić się że ta astra ma 136KM, bo dla mnie to wózek spokojnie do objechania
na dłuższej prostej :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 22 kwi 2008, 10:14

nie same konie jadą, może kierownik nie ogarnia auta, ma eco-skrzynie albo jak to silniki opla mają w zwyczaju nie trzyma parametrów.
Skoro hondy dolotem robią 20 KM to sa nieźle dławione w serii, po drugie mowa była o silnikach 2.0 a to dopiero w nowym wieku coś się u Hondy ruszyło.
Gdyby chciał kupić auto z 91 roku z silnikiem 2.0 NA to Astra GSI 16V nie byłaby złym wyborem, właśnie ze względu na silnik. Bardzo dobry silnik do modów jest również SR20DE? 143-150 KM z Nissana.
Z przykrością napisze że Mazdowski FS to jest kibel troche przy nich.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 22 kwi 2008, 10:24

Gibsong napisał(a):Z przykrością napisze że Mazdowski FS to jest kibel troche przy nich.

bo FS miał służyć jako oszczędny dupowóz a nie demon prędkości – od tego były KLki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez brii » 22 kwi 2008, 10:59

Bartek1986 napisał(a):Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..

F4R – seria 172KM i 200Nm, po modach 197KM i 222Nm :]
Ostatnio edytowano 22 kwi 2008, 12:12 przez brii, łącznie edytowano 2 razy
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez no_fear » 22 kwi 2008, 10:59

majorkca napisał(a):
Bartek1986 napisał(a):Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..

kazda jednostka hondy ... przklad 1.6 v-tec z civica 5 gen standartowa moc 160 po lekkich modach mozna spokojnie wyciagnac 190-200 nie bede mowil juz osilnikach z integry ...

i tak i nie...
w Polsce silników b16 n/a z mocami 200+ policzysz na palcach JEDNEJ ręki...bo to droooga zabawa :) przez co ciężko je nazwać lekkimi modami...
za to milion pińcet jest b16 i b18 T lub kompresor :P

noucamp napisał(a): Dolot i juz pewnie 20 koni w góre :)

40 od razu hahaha hahaha hahaha

z całym szacunkiem dla Mazdy ale Mazda przy Hondzie nie jedzie – tyle w temacie :]
Dlatego moim następnym dupowozem będzie Civic 1.8 VTI 169km a nie 323F BA 2.0 V6 144km :P

pzdro
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez PARTYBOY » 22 kwi 2008, 11:07

Adaś napisał(a):bo FS miał służyć jako oszczędny dupowóz

ja mam taki dupowóz – przyznaję rację <diabełek>
no_fear napisał(a):Mazda przy Hondzie nie jedzie

jakoś na lokalnych spotkaniach Civic'i mnie nie objeżdżają tak jak ja im to robie :P hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje