Kills on Road & Street
Dzisiaj jade sobie spokojnie po mieście przedemną jakaś astra w kombiaku..
nagle gość daje awaryjnymi i rura...
ja za nim.. mazda trzymała się zderzak w zderzak, bez problemu (myślałem że koleś sobie żarty jakieś do mnie robi) bo pod butem czułem więcej (jednak nie dość żeby go wyprzedzić) ..mogłem tylko szarpać żeby mu pokazać że on w palnik a ja jeszcze spokojnie podjeżdzam.
Dojeżdzamy do osiedla..Oceniam co to do mnie startowało.
Taka astra 96-98r z tyłu 2,0 16v
a teraz patrze że to ma niby 136KM?
na 400m bym go zjadł, przerzuł i wypluł.
nagle gość daje awaryjnymi i rura...
ja za nim.. mazda trzymała się zderzak w zderzak, bez problemu (myślałem że koleś sobie żarty jakieś do mnie robi) bo pod butem czułem więcej (jednak nie dość żeby go wyprzedzić) ..mogłem tylko szarpać żeby mu pokazać że on w palnik a ja jeszcze spokojnie podjeżdzam.
Dojeżdzamy do osiedla..Oceniam co to do mnie startowało.
Taka astra 96-98r z tyłu 2,0 16v
a teraz patrze że to ma niby 136KM?
na 400m bym go zjadł, przerzuł i wypluł.
Ostatnio edytowano 21 kwi 2008, 21:10 przez MadziaForever, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Gibson, pomóż mi namieżyć jaki to miało motor...
Astra jedynka kombi (mogła być nawet 2000r teraz widze kombiaki dłużej wychodziły)
Silnik napewno 2,0 16v (ale emblematu GSI niebyło)
podobno te starsze 2,0 16v miały GSI i ...150KM
A astry 2 generacji miały poprostu 2,0 16V i 136KM
Były jakieś słabsze 2,0 16V (od tych 136KM) w latach 98-2000r wsadzane?
Astra jedynka kombi (mogła być nawet 2000r teraz widze kombiaki dłużej wychodziły)
Silnik napewno 2,0 16v (ale emblematu GSI niebyło)
podobno te starsze 2,0 16v miały GSI i ...150KM
A astry 2 generacji miały poprostu 2,0 16V i 136KM
Były jakieś słabsze 2,0 16V (od tych 136KM) w latach 98-2000r wsadzane?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Nie było..
X20XEV – 136 KM
C20XE – 150 KM. Ten silnik w dobrej kondycji by nie zauważył jakby Cię już wypluł
( moim skromnym zdaniem zdaniem to najlepsze silnik 2.0 16V lat dziewięćdziesiątych 
X20XEV – 136 KM
C20XE – 150 KM. Ten silnik w dobrej kondycji by nie zauważył jakby Cię już wypluł
dokładnie c20xe w kadecie lub astrze cuda robi . Ja w ta sobote na zlocie startowalem miedzy innymi z takimi autami jak :
opel astra I gen silnik 2.0 115km moja duza wygrana
astra II gen 1.6 100 moja duza wygrana
ford escort silnik 2.0 16v nie wiem jaka moc moja wygrana choc nieznaczna
i najlepsze 2 golfy III gen gti spojlery i te sprawy gosci tak pojechałem ze potem wszyscy sie z nich smiali
opel astra I gen silnik 2.0 115km moja duza wygrana
astra II gen 1.6 100 moja duza wygrana
ford escort silnik 2.0 16v nie wiem jaka moc moja wygrana choc nieznaczna
i najlepsze 2 golfy III gen gti spojlery i te sprawy gosci tak pojechałem ze potem wszyscy sie z nich smiali
-
Pyton162
w sobote opel astra G kombi 1.6 8V objechany fiaciorem 125p 1500
co do Astry to F/G miały 2.0 16v X20XEV 136 KM do tego chyba była C20NE 115 KM 8V stosowana na początku produkcji,
co do silnika C20XE to tylko po swapie, seryjnie występował tylko w budzie GSI, co do jego najlepszości to nie mam nic do silnika 2.0 16v z Puga 306 GTI6, no i nie można zapominać że w 1999 roku zaprezentowano F20C Hondy, jakby nie patrzeć był lepszy.
co do Astry to F/G miały 2.0 16v X20XEV 136 KM do tego chyba była C20NE 115 KM 8V stosowana na początku produkcji,
co do silnika C20XE to tylko po swapie, seryjnie występował tylko w budzie GSI, co do jego najlepszości to nie mam nic do silnika 2.0 16v z Puga 306 GTI6, no i nie można zapominać że w 1999 roku zaprezentowano F20C Hondy, jakby nie patrzeć był lepszy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
nie mogę się z Wami zgodzić,
jeździłem przez 3 lata Astrą G 2.0 136 kucy,
dupa nie samochód, od nowości oto co w niej robiłem, do momentu sprzedania 96000 km przebiegu:
42000km:
– wymiana rozrządu
– wymiana paska wilorowkowego
– wymiana drążków kierowniczych
50000km:
– wymiana alternatora
55000km:
złopie olej, ponad 1ltr na 1k nie chca na gwarancji zrobić,
wymiana tylnej sprężyny
wymiana swożnia
60000km:
spawanie kolektora wydechowego
62000km:
remont silnika, uszczelniacze
65000km:
wymiana pompy olejowej
80000km:
padł środkowy i tylny tłumik
82000km:
urwało mi się koło pasowe!!!!!!!
85000km:
wymiana pompy wodnej
i wymienili mi jakiś moduł w elektronice, nie pamiętam jaki
93000km:
zaczęło cieknąć z dolnej części silnika przy uszczelniaczu wału korbowego –>SPRZEDAŁEM TO COŚ W [tiiit] mechanikowi, który TO COŚ SERWISOWAŁ,
jeśli ktoś nie wierzy to mam pełną dokumentację tych napraw, bo brałem faktury na firmę,
a żeby nie było offtopa,
to dupa to nie silnik, Megane Coupe 1.6 łoiło mnie o pół długości samochodu,
w sobotę na okęciu jestem ustawiony na fight z BMW X3 3.0i, będzie prawdziwy test dla Madzi, byleby mokro nie było bo mnie X3 wciągnie nosem, a tak może powalczę
pozdro
jeździłem przez 3 lata Astrą G 2.0 136 kucy,
dupa nie samochód, od nowości oto co w niej robiłem, do momentu sprzedania 96000 km przebiegu:
42000km:
– wymiana rozrządu
– wymiana paska wilorowkowego
– wymiana drążków kierowniczych
50000km:
– wymiana alternatora
55000km:
złopie olej, ponad 1ltr na 1k nie chca na gwarancji zrobić,
wymiana tylnej sprężyny
wymiana swożnia
60000km:
spawanie kolektora wydechowego
62000km:
remont silnika, uszczelniacze
65000km:
wymiana pompy olejowej
80000km:
padł środkowy i tylny tłumik
82000km:
urwało mi się koło pasowe!!!!!!!
85000km:
wymiana pompy wodnej
i wymienili mi jakiś moduł w elektronice, nie pamiętam jaki
93000km:
zaczęło cieknąć z dolnej części silnika przy uszczelniaczu wału korbowego –>SPRZEDAŁEM TO COŚ W [tiiit] mechanikowi, który TO COŚ SERWISOWAŁ,
jeśli ktoś nie wierzy to mam pełną dokumentację tych napraw, bo brałem faktury na firmę,
a żeby nie było offtopa,
to dupa to nie silnik, Megane Coupe 1.6 łoiło mnie o pół długości samochodu,
w sobotę na okęciu jestem ustawiony na fight z BMW X3 3.0i, będzie prawdziwy test dla Madzi, byleby mokro nie było bo mnie X3 wciągnie nosem, a tak może powalczę
pozdro
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
Brt a gdzie dokładnie i o której ten fight? kurcze ja mam wrażenie jakieś dziwne, że mi auto lekko zamuliło się
jak wypłatę dostanę to kupie jakiś markowy filtr powietrza K&N lub coś w tym stylu
Gibsong napisał(a):w 1999 roku zaprezentowano F20C Hondy, jakby nie patrzeć był lepszy.
sory za niedomówienie
brii napisał(a):Było dużo lepszych silników 2.0 niż Oplowski 150KM oczko
Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..
Edit.
Gibsong napisał(a):Ecotec
na forum Calibry nazywają ten silnik " eco kiblem "

Adaś napisał(a):Brt a gdzie dokładnie i o której ten fight? kurcze ja mam wrażenie jakieś dziwne, że mi auto lekko zamuliło sięjak wypłatę dostanę to kupie jakiś markowy filtr powietrza K&N lub coś w tym stylu
albo na Puławskiej w Piaseczno –> Wwa, albo pojedziemy na Okęcie,
dam znać o której, jeśli kolega nie wydyga przed Madzią, ale dzisiaj sam zaproponował
Adaś, ja dawno przestałem wierzyć w zbawczą moc stożków, ale specem nie jestem,
Ecotec to zło
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
Bartek1986 napisał(a):Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..
kazda jednostka hondy ... przklad 1.6 v-tec z civica 5 gen standartowa moc 160 po lekkich modach mozna spokojnie wyciagnac 190-200 nie bede mowil juz osilnikach z integry ...
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
majorkca napisał(a):Bartek1986 napisał(a):Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..
kazda jednostka hondy ... przklad 1.6 v-tec z civica 5 gen standartowa moc 160 po lekkich modach mozna spokojnie wyciagnac 190-200 nie bede mowil juz osilnikach z integry ...
dokalnie ! dla mnie do tej pory iVT, VTi, type R no i silnik integry ITR (??) sa najlepszymi silnikami. Dolot i juz pewnie 20 koni w góre
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
No to teraz się napaliłem, muszę shamować moją mazde... i upewnić się że ta astra ma 136KM, bo dla mnie to wózek spokojnie do objechania
na dłuższej prostej![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
na dłuższej prostej
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
nie same konie jadą, może kierownik nie ogarnia auta, ma eco-skrzynie albo jak to silniki opla mają w zwyczaju nie trzyma parametrów.
Skoro hondy dolotem robią 20 KM to sa nieźle dławione w serii, po drugie mowa była o silnikach 2.0 a to dopiero w nowym wieku coś się u Hondy ruszyło.
Gdyby chciał kupić auto z 91 roku z silnikiem 2.0 NA to Astra GSI 16V nie byłaby złym wyborem, właśnie ze względu na silnik. Bardzo dobry silnik do modów jest również SR20DE? 143-150 KM z Nissana.
Z przykrością napisze że Mazdowski FS to jest kibel troche przy nich.
Skoro hondy dolotem robią 20 KM to sa nieźle dławione w serii, po drugie mowa była o silnikach 2.0 a to dopiero w nowym wieku coś się u Hondy ruszyło.
Gdyby chciał kupić auto z 91 roku z silnikiem 2.0 NA to Astra GSI 16V nie byłaby złym wyborem, właśnie ze względu na silnik. Bardzo dobry silnik do modów jest również SR20DE? 143-150 KM z Nissana.
Z przykrością napisze że Mazdowski FS to jest kibel troche przy nich.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):Z przykrością napisze że Mazdowski FS to jest kibel troche przy nich.
bo FS miał służyć jako oszczędny dupowóz a nie demon prędkości – od tego były KLki
Bartek1986 napisał(a):Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..
F4R – seria 172KM i 200Nm, po modach 197KM i 222Nm
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ostatnio edytowano 22 kwi 2008, 12:12 przez brii, łącznie edytowano 2 razy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
majorkca napisał(a):Bartek1986 napisał(a):Daj przykład. I żeby był co najmniej tak podatny na mody jak XE..
kazda jednostka hondy ... przklad 1.6 v-tec z civica 5 gen standartowa moc 160 po lekkich modach mozna spokojnie wyciagnac 190-200 nie bede mowil juz osilnikach z integry ...
i tak i nie...
w Polsce silników b16 n/a z mocami 200+ policzysz na palcach JEDNEJ ręki...bo to droooga zabawa
za to milion pińcet jest b16 i b18 T lub kompresor
noucamp napisał(a): Dolot i juz pewnie 20 koni w góre
40 od razu



z całym szacunkiem dla Mazdy ale Mazda przy Hondzie nie jedzie – tyle w temacie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Dlatego moim następnym dupowozem będzie Civic 1.8 VTI 169km a nie 323F BA 2.0 V6 144km
pzdro
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
Adaś napisał(a):bo FS miał służyć jako oszczędny dupowóz
ja mam taki dupowóz – przyznaję rację

no_fear napisał(a):Mazda przy Hondzie nie jedzie
jakoś na lokalnych spotkaniach Civic'i mnie nie objeżdżają tak jak ja im to robie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje