
odnosnie LPG tzn problemow z nim nie bede sie rozpisywal bo to nie ten dzial
ale nie tylko z tym mam wieczene problemy a dokladniej z ukladem chlodzenia jak i nie chce zapalic za pierwszym razem na zimnym silniku na benzynie musze krecic kilka razy
Ale wiekszy problem mam z ukaldem chlodzenia Po odpaleniu uuta nagrzewa sie w miare szybko, ale na wolnych obrotach zamaist cieplego leci zimne powietrze ! gdy silnik juz ma prawidlowa temp
na obrotach ok 2 tys po chwili z nawiewow zaczyna leciec gorace ale jak zejde z obrotow to znowu zimne

dodatkowo dzisiaj stalem w korku i w pewnym momencie widze jak z pod nmojego auta zaczyna cieknac plyn, otweiram maske i widze ze plyn ten wydobywa sie z zbiornika wyrownawczego a dokladniej za duzo plynu wywala silnik do niego dodam przy okazji ze wentylator sie kreci.
po xchwili wylalo sie tego plynu tyle ze jak wkoncu ruszylem i pojechalem, kawalek to po pewnym czasie widze ze wskaznik temp jest na czerwonym. zatrzymalem odkrecajac powoli korek z ukl chlodzenia8 wyposcilem powietrze i troche plynu i jak juz cisnienie spadlo dolalem 2 l plynu chlodniczego w gorny korek przy odkrecopnym korku na dyfuzorze (ten zbiorniczek nad chlodnica) i lalem tak dlugo az wyopchal powietrze i zaczelo cieknac z tego drugiego korka.
potem dojechalem do domu i tak zostawilem ZLOMA

moje pytanie to dlaczego sie tak dzieje
pomozcie mi bo naprawde wykoncze sie nerwowo z tym samochodem
