Auto drga na biegu jałowym(rozwiązany problem)

Postprzez DamianMX6 » 28 mar 2008, 20:33

A skąd jesteś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez PARTYBOY » 28 mar 2008, 21:09

Juz pisal :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez sawmaster » 29 mar 2008, 00:50

no ale co z tym wentylatorem ?

widocznie nie miałeś trybu diagnostycznego włączonego, u mnie dmuchawa się włącza gdy ten mikrostyk już nie jest wciśnięty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez zipek » 29 mar 2008, 09:18

sawmaster napisał(a):
no ale co z tym wentylatorem ?

widocznie nie miałeś trybu diagnostycznego włączonego, u mnie dmuchawa się włącza gdy ten mikrostyk już nie jest wciśnięty


u mnie też ale przecież zeby to ustawić to ten mikrostyk ma być wcisniety i między nim a tym ślimakiem od linki powinien być włożony szczelinomierz.
problem w tym że went. włącza się tylko jak mikrostyk jest wycisnięty-dodawanie gazu- a nie wtedy gdy ruszałem TPS-em tak jak napisałem wcześniej
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2007, 22:24
Posty: 159

Postprzez sawmaster » 29 mar 2008, 12:12

zipek wprowadzono Ciebie w błąd jak również mnie, ta instrukcja ze szczelinomierzem nie jest do silników naszych gdzie jest mikrostyk <faja>
zrób tak, wepnij jakieś grube igły(by się nei połamały) w dwa kabelki, ja wziąłem wpiąłem na orientacje, bo wcześniej sprawdzałem opór na tps i z tego wynikało że to właśnie przez te kabelki leci prąd, mam 3 idące do tps, zamknij przepustnice tak aby właśnie nie klinowała się w obudowie mikrostyk był wcisnięty i mierz tps ma być dokładnie 0,55V przynajmniej u mnie tyle w 20 16V ma być popytaj mechaniora co ma książkę serwisową on ma dane ustawiania tps do 1.8

zipek co masz za kozackie fele? jakie rozmiar i jeśli można wiedzieć gdzie kupieś i za ile?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez zipek » 29 mar 2008, 18:12

już się właśnie do tego mam zabrać, jak ostatnio przestawiłem na pałe jest lepiej dużo lepiej wydaje się że idzie ku lepiszemu silnik na gazie już się nie dusi, cut-off dziła jak należy, jakby trochę żwawszy.

a wracając do tematu bo odjechaliśmy centralnie... obroty na poziomie 650 to trochę za mało jak na mój gust wydaję się że powinno być koło 750-850 ładnie wtedy pracuje i niczym nie telepie jak miałem niżej-co na gazie się czesto do tej pory zdażało-to nie podobało mi się było nieprzyjemnie bardzo. nie wiem jak tam poduszki pod silnikiem jak nie pomoże z obrotami to pewnie tylko to zostaje

fele to 17" ET 55-chyba-firma mh oryginalne mazdowskie tyle że od M6 ponoć ale na bank ori...
kupiłem w pakiecie z samochodem trochę porysowane :| ale właśnie jestem w trakcie polerowania zapraszam do innego tematu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... &start=120
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2007, 22:24
Posty: 159

Postprzez sawmaster » 29 mar 2008, 18:30

ja za bardzo jednak pokręciłem śrubką na przepustnicy i dziwnie mi obroty się zachowują, dziś wyczyszczę wszystkie kanaliki w przepustnicy oraz w elektrozaworze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez sawmaster » 30 mar 2008, 02:24

zipek przeczyść koniecznie całą przepustnice z tymi kanalikami oraz ten elektrozawór, u mnie po tej czynności obroty podniosły się nieco
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez zipek » 30 mar 2008, 08:34

sawmaster napisał(a):zipek przeczyść koniecznie całą przepustnice z tymi kanalikami oraz ten elektrozawór, u mnie po tej czynności obroty podniosły się nieco

ja mam już to dawno za sobą
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2007, 22:24
Posty: 159

Postprzez sawmaster » 31 mar 2008, 16:30

nie wiem chyba miałem ciut nie dokręcony dolot do przepustnicy bo teraz już nie szarpie wcale, a obroty są na moje oko o 50 większe, trochę mniej drga tak o 1/3 w skali teraz czas na kable wn <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez sawmaster » 31 mar 2008, 16:30

upss :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez andrewx85 » 3 kwi 2008, 11:28

ja tez sie podlacze, u nie tez obroty skacza na biegu jałowym, samochod zimny trzymaja 1500 a jak sie nagrzje to 800/900 i skacza do 500 do 1000 w tym orzedziale czemu??
jakie powinny byc obroty dla mojego silnika 2.2i gd F2. Jak mam przeczycsic przepustnice robil ktos foto relacje do tego modelu iczy aparat zaplonowy ma co do tego?? ze obroty tak skacza??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez sawmaster » 3 kwi 2008, 12:24

ja już stawiam na zapłon/gubi zapłon
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez zipek » 3 kwi 2008, 19:16

andrewx85 poszukaj na forum było już o falujących obrotach... <czytaj>
o foteralcji też było tylko poszukać <killer> ;)
zacznij od uzupełnienia płynu chłodniczego i jego odpowietrzenia
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2007, 22:24
Posty: 159

Postprzez sawmaster » 4 kwi 2008, 15:34

matoł jestem <glupek2> , okazało się że drgania są przez źle odpowietrzony układ chłodniczy , dzięki Basfowi z probe forum wpadłem na to żeby odpowietrzenie sprawdzić, bo myślałem że z tym jest wszystko ok, w kazdym razie jestem very happy :P jedynie co drga to drążek zmiany biegów, ale na tyle mało że myślę że wymiana poduchy nic nie da
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez PARTYBOY » 5 kwi 2008, 00:44

gdzie jest to odpowietrzenie koleszko?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez szaman207 » 8 kwi 2009, 08:23

wlasnie gdzie jest to odpowietrzenie bo mam to samo??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 lut 2009, 10:05
Posty: 27 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626GF FP 1.8i 16v

Postprzez DamianMX6 » 8 kwi 2009, 21:25

A tak z ciekawości, sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez szaman207 » 8 kwi 2009, 21:59

niestety nie bo mam teraz inne problemy :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 lut 2009, 10:05
Posty: 27 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626GF FP 1.8i 16v

Postprzez DamianMX6 » 13 kwi 2009, 09:31

W każdym razie jeśli nadal drga ci auto na wolnych obrotach ale równo pracuje (nie faluje) koniecznie sprawdz ciśnienie na cylindrach. Jeśli któryś tego ciśnienia nie trzyma to będzie to powodowało drgania, szczególnie na wolnych obrotach po prostu nie spala mieszanki we wszystkich cylindrach a po dodaniu gazu ciśnienie wzrasta i wszystko może wracać do normy. Badanie jest łatwe tanie i nie trzeba nic rozbierać w aucie. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 13 kwi 2009, 09:39 przez DamianMX6, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6