Auto drga na biegu jałowym(rozwiązany problem)
A skąd jesteś?
sawmaster napisał(a):no ale co z tym wentylatorem ?
widocznie nie miałeś trybu diagnostycznego włączonego, u mnie dmuchawa się włącza gdy ten mikrostyk już nie jest wciśnięty
u mnie też ale przecież zeby to ustawić to ten mikrostyk ma być wcisniety i między nim a tym ślimakiem od linki powinien być włożony szczelinomierz.
problem w tym że went. włącza się tylko jak mikrostyk jest wycisnięty-dodawanie gazu- a nie wtedy gdy ruszałem TPS-em tak jak napisałem wcześniej
- Od: 19 sie 2007, 22:24
- Posty: 159
zipek wprowadzono Ciebie w błąd jak również mnie, ta instrukcja ze szczelinomierzem nie jest do silników naszych gdzie jest mikrostyk
zrób tak, wepnij jakieś grube igły(by się nei połamały) w dwa kabelki, ja wziąłem wpiąłem na orientacje, bo wcześniej sprawdzałem opór na tps i z tego wynikało że to właśnie przez te kabelki leci prąd, mam 3 idące do tps, zamknij przepustnice tak aby właśnie nie klinowała się w obudowie mikrostyk był wcisnięty i mierz tps ma być dokładnie 0,55V przynajmniej u mnie tyle w 20 16V ma być popytaj mechaniora co ma książkę serwisową on ma dane ustawiania tps do 1.8
zipek co masz za kozackie fele? jakie rozmiar i jeśli można wiedzieć gdzie kupieś i za ile?
zrób tak, wepnij jakieś grube igły(by się nei połamały) w dwa kabelki, ja wziąłem wpiąłem na orientacje, bo wcześniej sprawdzałem opór na tps i z tego wynikało że to właśnie przez te kabelki leci prąd, mam 3 idące do tps, zamknij przepustnice tak aby właśnie nie klinowała się w obudowie mikrostyk był wcisnięty i mierz tps ma być dokładnie 0,55V przynajmniej u mnie tyle w 20 16V ma być popytaj mechaniora co ma książkę serwisową on ma dane ustawiania tps do 1.8
zipek co masz za kozackie fele? jakie rozmiar i jeśli można wiedzieć gdzie kupieś i za ile?
- Od: 16 lut 2008, 23:51
- Posty: 36
- Auto: Ford probe 2.0 16V
już się właśnie do tego mam zabrać, jak ostatnio przestawiłem na pałe jest lepiej dużo lepiej wydaje się że idzie ku lepiszemu silnik na gazie już się nie dusi, cut-off dziła jak należy, jakby trochę żwawszy.
a wracając do tematu bo odjechaliśmy centralnie... obroty na poziomie 650 to trochę za mało jak na mój gust wydaję się że powinno być koło 750-850 ładnie wtedy pracuje i niczym nie telepie jak miałem niżej-co na gazie się czesto do tej pory zdażało-to nie podobało mi się było nieprzyjemnie bardzo. nie wiem jak tam poduszki pod silnikiem jak nie pomoże z obrotami to pewnie tylko to zostaje
fele to 17" ET 55-chyba-firma mh oryginalne mazdowskie tyle że od M6 ponoć ale na bank ori...
kupiłem w pakiecie z samochodem trochę porysowane
ale właśnie jestem w trakcie polerowania zapraszam do innego tematu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... &start=120
a wracając do tematu bo odjechaliśmy centralnie... obroty na poziomie 650 to trochę za mało jak na mój gust wydaję się że powinno być koło 750-850 ładnie wtedy pracuje i niczym nie telepie jak miałem niżej-co na gazie się czesto do tej pory zdażało-to nie podobało mi się było nieprzyjemnie bardzo. nie wiem jak tam poduszki pod silnikiem jak nie pomoże z obrotami to pewnie tylko to zostaje
fele to 17" ET 55-chyba-firma mh oryginalne mazdowskie tyle że od M6 ponoć ale na bank ori...
kupiłem w pakiecie z samochodem trochę porysowane
- Od: 19 sie 2007, 22:24
- Posty: 159
ja tez sie podlacze, u nie tez obroty skacza na biegu jałowym, samochod zimny trzymaja 1500 a jak sie nagrzje to 800/900 i skacza do 500 do 1000 w tym orzedziale czemu??
jakie powinny byc obroty dla mojego silnika 2.2i gd F2. Jak mam przeczycsic przepustnice robil ktos foto relacje do tego modelu iczy aparat zaplonowy ma co do tego?? ze obroty tak skacza??
jakie powinny byc obroty dla mojego silnika 2.2i gd F2. Jak mam przeczycsic przepustnice robil ktos foto relacje do tego modelu iczy aparat zaplonowy ma co do tego?? ze obroty tak skacza??
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
matoł jestem
, okazało się że drgania są przez źle odpowietrzony układ chłodniczy , dzięki Basfowi z probe forum wpadłem na to żeby odpowietrzenie sprawdzić, bo myślałem że z tym jest wszystko ok, w kazdym razie jestem very happy
jedynie co drga to drążek zmiany biegów, ale na tyle mało że myślę że wymiana poduchy nic nie da

- Od: 16 lut 2008, 23:51
- Posty: 36
- Auto: Ford probe 2.0 16V
gdzie jest to odpowietrzenie koleszko?
A tak z ciekawości, sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach?
W każdym razie jeśli nadal drga ci auto na wolnych obrotach ale równo pracuje (nie faluje) koniecznie sprawdz ciśnienie na cylindrach. Jeśli któryś tego ciśnienia nie trzyma to będzie to powodowało drgania, szczególnie na wolnych obrotach po prostu nie spala mieszanki we wszystkich cylindrach a po dodaniu gazu ciśnienie wzrasta i wszystko może wracać do normy. Badanie jest łatwe tanie i nie trzeba nic rozbierać w aucie. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 13 kwi 2009, 09:39 przez DamianMX6, łącznie edytowano 2 razy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6