więc zakładam że to normalka .. chyba że [tiiit] zbieg okoliczności.
Ten badziew tyczy się 2x626GE w comprexie i benzynie 1.8(FP chyba) oraz MX6 FS.
A więc redukja ... ciężko wchodzi 2 przy np. 30km/h ok 25km/h wchodzi idelanie ... tak samo 3 nie wpakuje jej jadąc poniżej 45Km/h ... znaczy wpakuje ... ale muszę jakby "siły użyć".z 4 i 5 nie ma problemów .. zawsze się ładne redukuje.
Zmieżam do tego .. że np. często muszę wyprzedzać na 4 ... i mulić mazde .. bo ta idzie od 2,3tys obr. a nie np. od 3,4 ... gdzie dynamika jest totalnie inna.
Więć A trafiłem za każdym razem na lekko rozwaloną skrzynię ....
B ... to jest klasyka w mazdzie .. C ... nie wiem o co biega ale mnie to wqrwia.
O 1 biegu nie wspomne .... bo już ten temat wcześciej poruszyłem.
Odnoszę wrażenie że te biegy nie wchodzą tak precyzyjnie .... jak spokojnie zmienie bieg .. czuję na drążku jak te trybiki się tam załączają.
No i oczywiście klasyka tematu ... wibracje na drążku od zmiany biegów.... zawsze je miałem .... ale pamiętam że w comprexie ... na samym początku jak go kupiłem chyba ich nie było (albo nie wyczaiłem).... podejżewałem poduszki ... możliwe