Mocne kopcenie przy dodaniu gazu
Strona 1 z 1
Witam kupiłem madzie jak w temacie co sie okazło jak dodam mocno gazu to kopci jak szalona
wiem napewno ze jest do wymiany tez uszczelka pod głowica ale boje sie tez ze beda do wymiany pierscienie mozecie mi przyblizyc koszt naprawy tzn samych czesci?? a moze bedzie trzeba wymienic same uszczelniacze zaworow?? prosze o jakas porade pozdro
- Od: 4 mar 2008, 21:00
- Posty: 5
- Skąd: Wwo
- Auto: 323BA GT
Wolfx napisał(a):prosze o jakas porade pozdro
na forum Smirnoff a firma www.carspeed.pl tam dowiesz sie ile zaplacisz za czesci
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
waldii

- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
czytając ostatnio problemy o 1.8 i teraz 2.0 nasuwa się stwierdzenie że 1,5 nie są złe tylko jest ich chyba 80% i przez to się ciągle o nich słyszy.... ja osobiście silnika nie remontowałbym a kupił coś innego... szkoda kasy jeśli jeszcze nic do niej nie dołożyłeś... takie moje zdanie... a zrobisz jak będziesz chciał...
- Od: 4 paź 2007, 15:06
- Posty: 150
- Skąd: Kraków + okolice
- Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r
pierwsze co jak sie kupuje auto to sie je katuje u sprzedającego.....ja tak zrobiłem: ) i jestem happy chodzi jak malinka
przejechalem od kupna tj. 1 miesiąc juz ok 1000 km.... i chodzi tak jak ją kupowałem. Oczywiscie przed kupnem zaraz po odpaleniu zanim dobrze sie nagrzała...był bucik do 6RPM i nie było dymku niebieskiego czy jakiejsc wielkiej chmury dymu, ładny biały dymek tak jak to powinno sie odbywac przy zdrowym autku. Ostatnio z sąsiadem kupowlaismy Audi A4 76 000 przebiegu i ta sama zasada nastąpiła odpalenie auta kilka minutek i palnik na max...biały delikatny dymek
praktycznie wcale...no i oczywiscie wygląd rury wydechowej jak osmolona to wiadomo co jest...jak przykurzona to też wiadomo
....poprostu w tym przypadku emocje wzięły góre nad rozumem...też tak miałem...przed 3 poprzednimi autami. Pozdro! 
Lazurowa madzia jest fajna...i przyjemna
- Od: 2 mar 2008, 21:56
- Posty: 12
- Auto: PREMACY 1.8
Wydaje mi sie ze kat nie bedzie robił tak wielkiej roznicy ale sprawdze co dziwne przeciez dzien wczesniej jak pokazywałem kumplowi to tez but poszedł do podłogi i nie było dymku tzn dymu tylko troche wody wypluło i leciał dymek ale biały ze wzgledu na uszczelke pod głowica wiec teraz to nie wiem czy to sie stało tak z dnia na dzien czy poprostu raz sobie nie zakopcił
- Od: 4 mar 2008, 21:00
- Posty: 5
- Skąd: Wwo
- Auto: 323BA GT
Witam wszystkich. Chcial bym sie cos o was zapytac a nieche robic nowego posta.A ten post jest o dymku z oleju. Niedawno zakupilem Mazde 323 F BA z 95 z 1,5 i niestety puszcza mi dosc duzego dymka rano jak ja zapalam.( i przy okazji drugie pytanko tak jest przy mazdach ze zawsze sie wkrecaja na obroty przy pierwszym odpaleniu mi sie wkreca na 2000 i po jakies 20-30 s juz jest ten 1000) Ale w czasie jazdy juz nic nie kopci. ufff
Chwile temu zalałem literke ojeju bo jak sprawdzilem olej to na szabelce nie bylo wogole znaku oleju???? i po wlaniu tej literki juz pokazyawlo prawie max. i po przejechaniu jakies 900 km ubyło i jakies pól szabeki. Jak myslice dużo obylo??? No i tak sie zastanawiam czy zabierac sie za wymiane pierscieni. Bo kiedys rano jak patrzylem na te smugę dymu. WrRrr bardzo brzydki widok. To tak sobie pomyslalem ze trzeba by cos z tym zrobic. No ale jak juz bym sie zabieral za te pierscienie to pasuje przy okazju pare rzeczy wymienic tzn ojej uszczelki,filtry... a niestety jak narazie to nie jestem zbytno przy kasie. Moze juz ktos wymienial pierscienie i te rzeczy to napiscie w jakies sumce sie zmiesciliscie i jakiej firmy kupilisce pierscienie???? Byl bym bardzo wdzieczny za wszysytkie odpowiedzi na moje pytanie. POzdro dla fanatyków 323 F BA to jest moje pierwdze autko i moge powiedziec ze zakochalem sie w niej do szalenstwa![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Chwile temu zalałem literke ojeju bo jak sprawdzilem olej to na szabelce nie bylo wogole znaku oleju???? i po wlaniu tej literki juz pokazyawlo prawie max. i po przejechaniu jakies 900 km ubyło i jakies pól szabeki. Jak myslice dużo obylo??? No i tak sie zastanawiam czy zabierac sie za wymiane pierscieni. Bo kiedys rano jak patrzylem na te smugę dymu. WrRrr bardzo brzydki widok. To tak sobie pomyslalem ze trzeba by cos z tym zrobic. No ale jak juz bym sie zabieral za te pierscienie to pasuje przy okazju pare rzeczy wymienic tzn ojej uszczelki,filtry... a niestety jak narazie to nie jestem zbytno przy kasie. Moze juz ktos wymienial pierscienie i te rzeczy to napiscie w jakies sumce sie zmiesciliscie i jakiej firmy kupilisce pierscienie???? Byl bym bardzo wdzieczny za wszysytkie odpowiedzi na moje pytanie. POzdro dla fanatyków 323 F BA to jest moje pierwdze autko i moge powiedziec ze zakochalem sie w niej do szalenstwa
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jednak spełnianie marzeń jest piękne!!!!
Posiadanie 323F BA
Posiadanie 323F BA
- Od: 12 mar 2008, 23:19
- Posty: 36
- Skąd: Sokołów Młp
- Auto: Mazda 323 F BA Z5
dragon123 napisał(a):Moze juz ktos wymienial pierscienie i te rzeczy to napiscie w jakies sumce sie zmiesciliscie i jakiej firmy kupilisce pierscienie?
w Z5 w 500zl zmiescisz sie spokojnie ze wszystkimi czesciami.A jak chcesz pewne i firmowe to ja kupuje zawsze w www.carspeed.pl lub znajdziesz go na forum jako Smirnoff
-
waldii
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości