Mocne kopcenie przy dodaniu gazu

Postprzez Wolfx » 30 mar 2008, 18:51

Witam kupiłem madzie jak w temacie co sie okazło jak dodam mocno gazu to kopci jak szalona :| wiem napewno ze jest do wymiany tez uszczelka pod głowica ale boje sie tez ze beda do wymiany pierscienie mozecie mi przyblizyc koszt naprawy tzn samych czesci?? a moze bedzie trzeba wymienic same uszczelniacze zaworow?? prosze o jakas porade pozdro
Początkujący
 
Od: 4 mar 2008, 21:00
Posty: 5
Skąd: Wwo
Auto: 323BA GT

Postprzez waldii » 30 mar 2008, 20:21

Wolfx napisał(a):prosze o jakas porade pozdro

na forum Smirnoff a firma www.carspeed.pl tam dowiesz sie ile zaplacisz za czesci ;) i to za te dobre :]
waldii
 

Postprzez Wolfx » 30 mar 2008, 20:51

Smirnoff moze doradzisz cos?? czy odrazu pakowac sie w remont silnika czy moze jakies płukanie silnika by pomogło?? czytałem podobne tematy ale teraz mam mentlik w głowie i obawy ze po remoncie moze byc nie wiele lepiej :|
Początkujący
 
Od: 4 mar 2008, 21:00
Posty: 5
Skąd: Wwo
Auto: 323BA GT

Postprzez soul » 30 mar 2008, 21:17

sory ze nie na temat troche ale nasuwa mi sie pytanie... jak Ty te auto kupowales skoro dopiero teraz takie cos odkryles?....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez Wolfx » 30 mar 2008, 21:23

Kupiłem normalnie bo stan jest ok silnik tez dobrze chodzi ale nie cisnełem mu buta do podłogi predzej, wiec nie widziałem zeby kopciła...
Początkujący
 
Od: 4 mar 2008, 21:00
Posty: 5
Skąd: Wwo
Auto: 323BA GT

Postprzez sps-snipers » 30 mar 2008, 22:21

<lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Majlo » 30 mar 2008, 22:26

czytając ostatnio problemy o 1.8 i teraz 2.0 nasuwa się stwierdzenie że 1,5 nie są złe tylko jest ich chyba 80% i przez to się ciągle o nich słyszy.... ja osobiście silnika nie remontowałbym a kupił coś innego... szkoda kasy jeśli jeszcze nic do niej nie dołożyłeś... takie moje zdanie... a zrobisz jak będziesz chciał...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:06
Posty: 150
Skąd: Kraków + okolice
Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r

Postprzez mietas » 30 mar 2008, 22:33

pierwsze co jak sie kupuje auto to sie je katuje u sprzedającego.....ja tak zrobiłem: ) i jestem happy chodzi jak malinka :) przejechalem od kupna tj. 1 miesiąc juz ok 1000 km.... i chodzi tak jak ją kupowałem. Oczywiscie przed kupnem zaraz po odpaleniu zanim dobrze sie nagrzała...był bucik do 6RPM i nie było dymku niebieskiego czy jakiejsc wielkiej chmury dymu, ładny biały dymek tak jak to powinno sie odbywac przy zdrowym autku. Ostatnio z sąsiadem kupowlaismy Audi A4 76 000 przebiegu i ta sama zasada nastąpiła odpalenie auta kilka minutek i palnik na max...biały delikatny dymek :) praktycznie wcale...no i oczywiscie wygląd rury wydechowej jak osmolona to wiadomo co jest...jak przykurzona to też wiadomo :) ....poprostu w tym przypadku emocje wzięły góre nad rozumem...też tak miałem...przed 3 poprzednimi autami. Pozdro! ;)
Lazurowa madzia jest fajna...i przyjemna
Początkujący
 
Od: 2 mar 2008, 21:56
Posty: 12
Auto: PREMACY 1.8

Postprzez darekk86 » 31 mar 2008, 01:06

a moze sprawdz najpierw czy masz katalizator...
Bo jesli go nie ma to dosc normalne jest ze bedzie kopcil bardziej niz normalny. Nie zawsze chmura dymu z tylu oznacza uszczelke.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Wolfx » 31 mar 2008, 08:48

Wydaje mi sie ze kat nie bedzie robił tak wielkiej roznicy ale sprawdze co dziwne przeciez dzien wczesniej jak pokazywałem kumplowi to tez but poszedł do podłogi i nie było dymku tzn dymu tylko troche wody wypluło i leciał dymek ale biały ze wzgledu na uszczelke pod głowica wiec teraz to nie wiem czy to sie stało tak z dnia na dzien czy poprostu raz sobie nie zakopcił
Początkujący
 
Od: 4 mar 2008, 21:00
Posty: 5
Skąd: Wwo
Auto: 323BA GT

Postprzez Wolfx » 31 mar 2008, 20:08

Panowie chyba nie obejdzie sie bez remontu <killer> i nie wiem czy moj mechanik sie podejmie tzn ma za duzo pracy a mi zbytnio nie chce sie czekac <killer> Wiec moze ktos zna dobrego speca od takich motorów w Poznaniu??
Początkujący
 
Od: 4 mar 2008, 21:00
Posty: 5
Skąd: Wwo
Auto: 323BA GT

Postprzez dragon123 » 1 kwi 2008, 22:48

Witam wszystkich. Chcial bym sie cos o was zapytac a nieche robic nowego posta.A ten post jest o dymku z oleju. Niedawno zakupilem Mazde 323 F BA z 95 z 1,5 i niestety puszcza mi dosc duzego dymka rano jak ja zapalam.( i przy okazji drugie pytanko tak jest przy mazdach ze zawsze sie wkrecaja na obroty przy pierwszym odpaleniu mi sie wkreca na 2000 i po jakies 20-30 s juz jest ten 1000) Ale w czasie jazdy juz nic nie kopci. ufff
Chwile temu zalałem literke ojeju bo jak sprawdzilem olej to na szabelce nie bylo wogole znaku oleju???? i po wlaniu tej literki juz pokazyawlo prawie max. i po przejechaniu jakies 900 km ubyło i jakies pól szabeki. Jak myslice dużo obylo??? No i tak sie zastanawiam czy zabierac sie za wymiane pierscieni. Bo kiedys rano jak patrzylem na te smugę dymu. WrRrr bardzo brzydki widok. To tak sobie pomyslalem ze trzeba by cos z tym zrobic. No ale jak juz bym sie zabieral za te pierscienie to pasuje przy okazju pare rzeczy wymienic tzn ojej uszczelki,filtry... a niestety jak narazie to nie jestem zbytno przy kasie. Moze juz ktos wymienial pierscienie i te rzeczy to napiscie w jakies sumce sie zmiesciliscie i jakiej firmy kupilisce pierscienie???? Byl bym bardzo wdzieczny za wszysytkie odpowiedzi na moje pytanie. POzdro dla fanatyków 323 F BA to jest moje pierwdze autko i moge powiedziec ze zakochalem sie w niej do szalenstwa :]
Jednak spełnianie marzeń jest piękne!!!!

Posiadanie 323F BA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2008, 23:19
Posty: 36
Skąd: Sokołów Młp
Auto: Mazda 323 F BA Z5

Postprzez waldii » 1 kwi 2008, 23:00

dragon123 napisał(a):Moze juz ktos wymienial pierscienie i te rzeczy to napiscie w jakies sumce sie zmiesciliscie i jakiej firmy kupilisce pierscienie?

w Z5 w 500zl zmiescisz sie spokojnie ze wszystkimi czesciami.A jak chcesz pewne i firmowe to ja kupuje zawsze w www.carspeed.pl lub znajdziesz go na forum jako Smirnoff
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323