Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu

Mazda6 2002–2007

Postprzez Bolek » 28 mar 2008, 11:00

adamsko napisał(a):Wiem że benzyna jest trwalsza teraz od diesla, ale spalanie w mieście
(80% moich przebiegów w roku) na poziomie 11,5 litra to masakra dla portfela

– w takim razie (przy zdecydowanej przewadze jazdy miejskiej) nie kupuj diesla, kup raczej 1,8 (jeśli musi to być M6, które w mieście nigdy nie będzie "oszczędne") , bo możesz być mocno zawiedziony jego spalaniem. Ja w mieście nie jeżdżę tym samochodem praktycznie wcale i jestem z wyboru bardzo zadowolony, jednak kolega ma identyczną M6, używa jej ciągle w Brukseli i donosi, że pali mu średnio 9,5 (a i więcej się zdarza) – ale też jest zadowolony <lol> . W moim przypadku to jakieś 6,2 – 6,4 (tylko autostrady).

magicadm napisał(a):Czy przypadkiem całą woda z niej nie wlatuje do środka bagażnika?

– otwierałem tyłek kilka razy w czasie czy po deszczu – owszem, trzeba to robić ostrożnie i kilka kropel tam wpadnie – ale nie jest to "cała woda" – nic mi nie pozalewało.

Do jazdy miejskiej to najlepiej jakieś małe, sprawne mechanicznie coś, w czym bez namysłu zamykasz drzwi butem, olewasz wszelkie rysy i wgniecenia i w ogóle nie oglądasz tego z zewnątrz. Taka jest przynajmniej moja filozofia, szczególnie na Brukselę, gdzie przepychanie przy parkowaniu to norma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez Yapa » 28 mar 2008, 15:25

magicadm napisał(a):Czyli jak mu ustawie: "spal 4l/100km" to tak zrobi?pytajnik język

Jak mu ustawisz 2000 obr/min. to będzie trzymał i w miarę mało spali :P
Jak mu stawisz tą samą prędkość na niższym biegu to Ci spali więcej :P Bez tempomatu utrzymanie stałej prędkości samodzielnie wyniesie tyle samo literków, chyba że będziesz zwalniał pod górkę :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez domin1979 » 28 mar 2008, 15:32

mcbeth napisał(a):
magicadm napisał(a):Co do lania wody – widziałem jak przy podnoszeniu szyby wlewa się kilkadziesiat militrów (no powiedzmy – szklanka) do środka.

Szklanka to 200ml. Wątpię, czy tyle to na całej klapie się zbierze. Do środka wpada parę ml w najgorszym układzie.

Specjalnie dziś patrzyłem, podniesiona krawędź klapy sięga poza bagażnik, więc taki przypadek możliwy jest jedynie przy zacinającym od tyłu wietrze. Ale wtedy pewnie podobna ilość wpadnie w sedanie :D
Jeżeli się już czepiać liftback'a to za hałasy z kufra, woda przesada.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Summit » 28 mar 2008, 16:43

domin1979 napisał(a):Jeżeli się już czepiać liftback'a to za hałasy z kufra, woda przesada.

Po przesiadce z kombiaka żadne hałasy z kufra mi już nie przeszkadzają :D
Maciej Loret napisał(a):Ja słyszałem, że podobno jest cosik takiego jak bagażówka...

Tak tylko, że ja nie muszę sobie zaprzątać głowy zamawianiem Taxi bagażowego, tylko przewożę sobie sam, a mi jakoś często zdarza się , że muszę rzeczy o dużych gabarytach przewozić.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez Blase » 29 mar 2008, 02:29

Kurna...
Mam Mazdę 6 Hatchback, 2,3l silnik i do tego amerykaniec...
Ale wtopiłem...
Cieknie, hałasi i brzydal, pali jak smok, poskładana bylejak z byleczego... Olaboga...


<jelen>

W celu udowodnienia powyższego podam poniższe:
ilość kropel wody w bagażniku w ciągu otwierania podczas ostatnich mokrych dni w UK(czyli wszystkich): 0
poziom hałasu: trasa PL-UK bez denerwienia
brzydal: <jupi>
pali: Bristol(pierwsza dziesiątka miast w Europie with najgorszy trafik) – 12,65/100km... LPG...
poskładana: guma, plastik, welur, skóra, nie trzeszczy i przeprasza że tak cicho <faja>

Olaboga...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2007, 23:49
Posty: 116 (0/1)
Skąd: Tychy/Bristol
Auto: Mazda 6 2,3 Hatchback '07

Postprzez zaxs » 30 mar 2008, 00:46

Dzis odebralem srebrna strzale-przebieg na starcie 3km trasa do domu 630km spalanie wyszlo 6.8/100-90% autostrada predkosc 130-150km/h a srednia z calej trasy 99km/h wrazenia z jazdy bezcenne-niewiem czy to zalezy od egzemplarza czy po prostu ten typ tak ma ale nie zauwazylem trudnosci w zmianie biegow czy sciaganiu auta jakie pojawialy sie w opiniach innych uzytkownikow-jedzie jak po szynach biegi wchodza rewelacyjnie-praca dpf poza chwilowym wzostem spalania niezauwazalna.

Zachwycila mnie kultura pracy jak i zwawosc silnika-choc przy przyspieszaniu jest sylszalny lekki bulgot i od razu wiadomo ze to diesel ale w porownaniu do passata ktorego uzytkuje w chwili obecnej ( a ktory przechodzi na zasluzona emeryture) jest bez porownania lepiej..

Druga rzecz na plus-bardzo dobra praca czujnika deszczu-radzi sobie bezblednie-czy to mzawka czy ulewa nie trzeba myslec o manualnym sterowaniu wycieraczkami

Kolejny plus to swiatla mijania-xenon swieci naprawde bardzo dobrze choc mam pewne zastrzezenia co do zasiegu-wydaje mi sie ze swieca nieco za nisko przez co za krotko-pewnie kwestia regulacji w serwisie...Czy da sie zrobic to samemu???

Co do pierwszych minusow to jednak w porownaniu do szmelcwagona-slychac uderzajace kamyki o nadkola(nieco irytujace jak na ta klase auta) oraz ze zawieszenie jest wyraznie twardsze przez co mniej komfortowe-pierwsze kilometry byly straszne-dobrze ze sie poprawilo po weryfikacji cisnienia w kolach bo okazalo sie ze fabryka napompowala az 3 atmosfery...

Do stacji na pierwsze tankowanie jechalem tak jakbym siedzial w wozie drabiniastym-ale po obnizeniu cisnienia do normalnego poziomu naszczescie komfort uleg radykalnej zmianie na plus.

Jak narazie jestem bardzo zadowolony z pierwszych przejechanych kilometrow (stan licznika 635km)-a biorac pod uwage cene zakupu jestem wniebowziety:)

Oby byla bezawaryjna jak przystalo na marke i zawsze dojezdzala szczesliwie do celu:)
W poszukiwaniu kolejnej mazdy...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2007, 07:36
Posty: 17
Skąd: Zawadzkie
Auto: M6 '07 MZR-CD, 323f BJ,????

Postprzez mcbeth » 30 mar 2008, 12:29

zaxs napisał(a):Kolejny plus to swiatla mijania-xenon swieci naprawde bardzo dobrze choc mam pewne zastrzezenia co do zasiegu-wydaje mi sie ze swieca nieco za nisko przez co za krotko-pewnie kwestia regulacji w serwisie...Czy da sie zrobic to samemu?

Można, reguluje się je śrubokrętem. Pamiętaj jednak, że masz ksenony i musisz się przyłożyć do zmierzenia ustawienia – polecam jednak stację diagnostyczną.


zaxs napisał(a):slychac uderzajace kamyki o nadkola(nieco irytujace jak na ta klase auta)

Było już o tym w tym wątku. Ja już tego nie słyszę. :D

Jakia wersja nadwozia ?
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez zaxs » 30 mar 2008, 14:09

mcbeth napisał(a):
zaxs napisał(a):slychac uderzajace kamyki o nadkola(nieco irytujace jak na ta klase auta)

Było już o tym w tym wątku. Ja już tego nie słyszę. :D

Jakia wersja nadwozia ?


wersja liftback-kolor srebrny metalic:) co do kamyków tez ich nie slysze jak tylko wlacze audio wiec mozna powiedziec ze wada ktorej sie w sumie nie odczuwa aczkolwiek nie powinna miec miejsca..
W poszukiwaniu kolejnej mazdy...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2007, 07:36
Posty: 17
Skąd: Zawadzkie
Auto: M6 '07 MZR-CD, 323f BJ,????

Postprzez zaxs » 31 mar 2008, 22:59

Tak <lol>

Dzis za mna kolejna dluzsza trasa nowym nabytkiem-wiec kolejne spostrzezenie odnosnie wrazen z jazdy niestety na minus :(

Troche dzis wialo i we znaki wdalo sie bardzo swiszczenie w szybie bocznej od strony kierowcy szczegolnie przy predkosci powyzej 100km/h..

Pytanie do innych uzytkownikow czy u was tez szum powietrza (takie niejednostajne swiszczenie) przy szybie tez jest dosc glosny i natarczywy tzn wyraznie go slychac i nie ma on charakteru ciaglego tylko raz mocniej raz slabiej co jest bardziej uciazliwe niz gdyby jednostajnie szumialo

Otwieralem szybe sprawdzalem uszczelke wszystko wyglada w porzadku-auto jest nowe stan licznika 950km...

Czekam na opinie czy to tylko u mnie czy tez sie pojawia taka przypadlosc u innych uzytkownikow...
Ostatnio edytowano 31 mar 2008, 23:40 przez zaxs, łącznie edytowano 1 raz
W poszukiwaniu kolejnej mazdy...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2007, 07:36
Posty: 17
Skąd: Zawadzkie
Auto: M6 '07 MZR-CD, 323f BJ,????

Postprzez Summit » 31 mar 2008, 23:26

Nie zauważyłem nic w tym stylu, a jechałem do Wiednia w czasie gdy szalał orkan Emma. Wiało wystarczająco ;)
Mnie z kolei wkurza trochę trzeszczenie w drzwiach kierowcy, kiedy dodaję basu w sprzęciku. Nie mogę zidentyfikować źródła, a irytuje mnie to konkretnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez zaxs » 31 mar 2008, 23:40

Hmm to tym bardziej jestem zmartwiony :( ...moze cos nie tak z uszczelka??? zglaszac to na serwisie?? w czwartek bede w aso montowac alarm wiec moze bym powiedzial ze cos takiego wystepuje-sam niewiem...moze to normalny swist tylko ja jakos przeczulony jestem...choc ostatnio jezdzilem focusem i nic takiego nie mialo miejsca wiec cos w tym musi byc

Czekam na opinie innych
W poszukiwaniu kolejnej mazdy...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2007, 07:36
Posty: 17
Skąd: Zawadzkie
Auto: M6 '07 MZR-CD, 323f BJ,????

Postprzez Dortann » 3 kwi 2008, 12:15

Pawnik napisał(a):
To działa! <jupi> :D

Ja już wcześniej użyłem tego magicznego zaklęcia <lol> Wtedy nieświadom byłem konsekwencji swojego czynu.

A wracając do tematu – czy można prosić moda o to, by jak już posprząta, przerzucił tu opinie o nowej Maździe, rocznik 08, które obecnie znajdują się w dziale Ogólnym? Ja tam wreszcie zajrzałem z ciekawości ale obawiam się, że nie wszyscy ci, którzy szukają opinii o modelu 08 będą tam szukać.

Z mojej strony też chciałbym dodać kilka spostrzeżeń, które na własnym półrocznym doświadzceniu z Mazdą 6 diesel poczyniłem (to dla wszystkich chętnych do zakupu 6 przedliftowej diesel):
1. Trzeba sprawdzać olej i stan smoka olejowego. Wymiana oleju 300 zł, czyszczenie smoka 200 zł. Mina Jaksy, gdy pan Michał pokazuje mu zapieczony smok – bezcenna :)
2. Rozrząd koniecznie wymienić wraz z pompą wody i rolkami. Koszt 3000 zł ale to małe piwo w porównaniu z nowym silnikiem. Przebiegi do 120 tys. km raczej należy włożyć między bajki dla mazd diesel kombi, więc nie ma sensu liczyć, że da radę zamknąć się ze wszystkim w 2000 zł.
3. Xenony to znój i cierpienie. Ładny, księżycowy blask ma to wynagradzać. Wymieniłem żarówki, 500 zł para. Potem miałem przeboje z akumulatorem i brakiem poziomowania. Po wymianie akumulatora (300 zł) samopoziomowanie po jakimś czasie wróciło. Magia, ta z tego bardziej wkurzającego rodzaju. Tylko czekać aż się okaże, że trzeba zmienić przetwornice (200 zł+).
4. Skóra to fajna rzecz, podgrzewane siedzenie itp. Ale pod fotelik dziecięcy Maxi Cosi Tobi trzeba podłożyć kawał tektury by nie wciskał się i nie niszczył skóry. Mamy 21 wiek ale kawałka tektury jeszcze nie skomputeryzowano.
5. Zmieniarka w tym aucie pochłonęła 400 zł niby-napraw i dalej działa tylko po solidnym rozgrzaniu. Trwa to do 30 minut od odpalenia, zależnie od temperatury zewnętrznej. Do tego momentu pozostaje radio. Czasem zmieniarka się jakoś dziwnie zacina ale sama się naprawia. Magia, ta z tego bardziej wkurzającego rodzaju
6. Silnik diesla jest fajny gdy przyparty do ściany. Gdy ktoś próbuje robić rekordy oszczędności i ścigać się z forumowiczem xAndy to pewnikiem zmasakruje koło dwumasowe. A to cena 2400 zł. Poza tym nie można przecież pozwolić jakimś VolkAudiordom się objechać. Zatem realne zużycie w mieście to 8-9l/100 km.

Razem 4400 zł w ciągu pół roku. Przejechałem 9000 km i auto ma nabite jakieś 180 tys. km (stan licznika 122000 pomnożone przez współczynnik kręcenia szacowany na 1,5). Można zakładać, że 3000 zł na rozrząd to wydatek jednorazowy ale jest jeszcze koło dwumasowe, turbina, wtryski i wiele innych rzeczy, które zsumowane dadzą dwukrotność wartości auta.
No i jakimś cudem uniknąłem awarii zaworu SCV (800 zł).
Na szczęście bestia jest śliczna i nadal wierzę, że bezawaryjna :)
No i jeśli ktoś mnie spyta, czy warto powiem – OCZYWIŚCIE, ŻE TAK. Zwłaszcza gdy rozmawiam z kolegą, który ma Mondeo II V6 i nie ma pewności, czy z punktu A dojedzie do punktu B.
Madzia i Misiek to zgrana para.
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2007, 16:03
Posty: 237
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 diesel kombi

Postprzez Krzytka » 3 kwi 2008, 12:45

Witam
Odnosząc się do spostrzeżeń kolegi Dortann, kilka moich uwag na temat M6.
Jeżdżę szóstką już rok, a mazdami od ponad 10 lat.

Moja szóstka jest przedliftowa, kombi, 136 kucyków i .......... od roku nie mam z nią kompletnie żadnych problemów – oprócz wymiany słynnego SCV 006. Oleju nie bierze...., xenony świecą idealnie i poziomują się idealnie, Bose razem ze zmieniarką gra suuper, nie wiem, że mam koło dwumasowe, no i pali od 7 do 7,5. To naprawdę REWELACYJNE I BEZAWARYJNE AUTO.
Więc oprócz tego, że wiem, iż następnym autem też będzie Mazda, to jeszcze wiem DLACZEGO!!!!
Czyżby mi się trafiło....?
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2006, 18:48
Posty: 35
Skąd: Raszówka/Lubin
Auto: Mazda 6 kombi 2003 rok 136 KM
Mazda 6 kombi 2008 rok 140 KM
Mazda 6 kombi 2019 rok 2,5

Postprzez Jaksa » 3 kwi 2008, 23:02

Lukasz1982 napisał(a):Silnik diesla bo z takim kupilem 136 KM jest naprawde fajny
Powiedziałbym " z a j e b i s t y " <lol>
Ostatnio edytowano 3 kwi 2008, 23:07 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez cammus » 3 kwi 2008, 23:03

napisz cos wiecej, gdzie i za ile kupiles, jaka wersja, rocznik no i fotki zamiesc, ja wlasnie sie zblizam do tego momentu i kazda informacja jest cenna

ps. aha no i niech ktos mi wyasni ktory z tych diesli jest lepszy 120 czy 136?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 02:05
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Auto: M6 GY 121KM

Postprzez Brt » 3 kwi 2008, 23:04

nie chcę być upierdliwy,
ale może mi ktoś, ze stałych bywalców tego tematu, napisać o czym jest??
to się zrobiła jedna wielka kotlinka tematów i dyskusji o wszystkim,
możemy sobie otworzymy taki spamiarski topic? i tam hulaj dusza,
tylko obawiam się, że wyląduje on w hydeparku,
codziennie chcę tu posprzątać i codziennie odpadam ponieważ:
– nie w smak mi wywalenie kilkudziesięciu postów ze względu na ich autorów
– tu się zrobił taki, za przeproszeniem offtopiczny syf, że nie za bardzo wiadomo w co ręce włożyć,
pozdrawiam
cdn
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez domin1979 » 4 kwi 2008, 10:52

Dortann napisał(a):No i miałem jakiś dziadoski akumulator wsadzony

Dlatego, między innymi po lekturze tego forum, jak widziałem , że gorzej odpala od razu poleciałem kupić nowe aku :D

Widzę, że chcesz wnerwić moda i dublujesz posty? ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez kiero » 4 kwi 2008, 11:45

Odpukac, też nie miałem problemów z poziomaowaniem xenonów! raz mi sie tylko jeden żarnik nie zapalił a ja już po necie grzebałem żeby nowe kupic. Ale mam nadziejeję ze jeszcze pochodzą. Chociaż ten koszt wymiany nie jest juz taki duży jak dawniej. Zwłaszcza jak popatrzymy na zywotnośc żarnika. Kolega ma Peugta 207 i u niego wymiana żarowki H7 jest co pare tygodni i z tego co sie orientuje to nie tylko u niego!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2007, 15:54
Posty: 114
Skąd: Kraków
Auto: M6 2.0 CD 136KM 2003r. GY

Postprzez morgafix » 6 kwi 2008, 14:59

scichy napisał(a):
morgafix napisał(a):bo na wstępie będzie to wydatek + ok 1600 zł za kpl zamków


moment... a nie da się dorobić drugiego kluczyka + zaprogramować immobiliser od nowa? Powinno wyjść taniej niż komplet zamków.


Zapewne taniej, ale jak miałbym kupić taki samochód, to chyba bym źle spał wiedząc, że ktoś jeszcze może mieć kluczyki do mojego samochodu.
Wolałbym mieć spokojną głowę, choć co prawda samochodu by nie uruchomił (przekodowanie) to i tak jest to zawsze jakieś ułatwienie w kradzieży.

Ps. moja żona miała kiedyś służbowe seicento i zgubiła kluczyk. Pojechała do ASO przekodować – przekodowała. Stary kluczyk się znalazł i okazało się, że w dalszym ciągu uruchamia samochód :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2008, 00:58
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Auto: M6 2.0 MZR 143 KM 2006

Postprzez szoszon1983 » 8 kwi 2008, 20:35

Wracając do tematu-moja opinia o M6 CiTDl po przejechaniu 7kkm:
Najlepsze:
-Zawieszenie. Auto świetnie się prowadzi, a przy tym zapewnia przyzwoity komfort.
-Fotele. Bardzo wygodne, po przejechaniu 1800km prawie non-stop (UK-Polska) nic mnie nie bilało, nie drętwiało, odczuwałem jedynie zmęcznie (20godzin w samochodzie, w drugą stronę 24godziny).

Dobre:
-silnik. Na dobre paramery, super moment obrotowy, ale nie jest idealny (typowe usterki), jak dla mnie lepszy od słynnego 1,9TDI VW, przede wszystkim cichszy, ale jechałem też accordem 2,2ictdI i ten jest jeszcze lepszy. No i w moim przypadku to tylko 5 biegów
-wnetrze. Bardzo ładna jest skórzana tapicerka. Jest bardzo dobrze złożone, ale niektóre materiały mogłyby być lepsze (przed FL). U mnie czasami skrzypi schowek nad konsolą środkową.
-audio BOSE. Może nie powala, ale jak dla mnie jest dobre, jak na auto tej klasy (i nie klasy premium) jest super.
-oswietlenie. Świetna widoczność w nocy....szkoda, że u mnie bez xenonów.
-hamulce. Po prostu bardzo dobre.
-przestrzeń. Dużo miejksca, szczególnie z tyłu.
-wygodne składanie tylnych foteli, błyskawiczne, zero problemu z pasali.

Nie podoba się:
-to, że mam TS2 (w UK wyższa opcja to tylko sport), a ze skórą nie ma podgrzewanych foteli, elektyczne fotele nie mają pamieci (przed FL), nie ma podgrzewanych lusterek, nawiewy z tyłu.
-Ogrzewanie. ilnik nagrzewa się zaskakujaco szybko (mimo, że nie mam webasto), kabina nagrzewa sie dobrze, ale zanim puszczą wycieraczki.... do tego brak nawiewy z tyłu
-schowek, a raczej jego oświetlenie-po prostu sie nie wyłącza, swieci cały czas.
-wygłuszenie. Przy dużych pręskościach jest troszke głośno, konkurencja wypada troche lepiej.
-komputer pokładowy. Troche ubogi, nie mozna wyświetlic spalania i godziny jednocześnie, do tego w wersji UK przyciski do przełączania gdziny i spalania są po srtonie pasażera i nie mozna zmienić mil na km.

Najgorsze:
-podłokietnik, ten na drzwiach.Twardy jak skała, a ja lubię w tym miejscu trzymać łokieć, do tego często jeżdżę dłuzsze trasy....
-korozja. Nie jest tak źle jak w mojej starej astrze, ale powinno być znacznie lepiej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6