ale po co ta cala akcja z 626 to nie wiem ? debilizm totalny :d nie pasowala poloś prawa za długa, ogulnie skrzynia na 4 srubach sie silnika trzymala, to by nie zdalo egzaminu
Czlowiek uczy sie na blędach
Pozdro dla lukano
www.mazdaspeed.pl



KOCIHOTEL napisał(a):.Lepiej zmienić co rok skrzynię od 1.6
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
viper napisał(a):masz u mnie jak przyjedziesz dfo olsztyna "drugą pasj
viper napisał(a):nie po to se kupilem gt zeby jezdzic wiesz jak zeby

KOCIHOTEL napisał(a):Te silnki Bp_dohc są nie zo zaje..nia.Można codzieniie do odięcia je kręcić(oczywiście na ciepłym silnku) i nic się nie dzieje.Sprzęt stworzony do katów.A jak na ręcznym zawraca-miodzio.Zrób tylko hamulce i w pedał!


Jacek176 napisał(a):WSZYSTKIE uszczelki jakie są w silniku oraz pierścienie tłokowe a silnik nadal bierze ponad 1l oleju na 500km killer
Nieźle musiała być katowana skoro żłopie tyle oleju 
Lukano napisał(a):Jacek176 napisał(a):WSZYSTKIE uszczelki jakie są w silniku oraz pierścienie tłokowe a silnik nadal bierze ponad 1l oleju na 500km killer
Wow to kto Ci ten remont robił, jakiś kowal chyba. Mój GT brał 1 litr na 5kkm tak około.
Jedzi powieś go za ja..Nieźle musiała być katowana skoro żłopie tyle oleju

Lukano napisał(a):Jacek176 pewnie tuleje cylindryczne są już słabe i dlatego wymiana samych pierścieni nic nie dała. A sprawdzaliście je po rozebraniu silnikaBo jak nie to to nie wiem co można było źle zrobić. A na jakich częściach to robiliście

Jacek176 napisał(a):mechanik stwierdził, że wyglądają bardzo dobrze.
Jacek176 napisał(a):Niestety części nie były oryginalne z ASO

KOCIHOTEL napisał(a):Moja Gt brała 1litr na 5tyś km.Ale więcej było wycieków niż przepalała,bo nie kopciał wcale.
! zastanawiam sie tylko jak jezdza wlasciciele mazdek turbo z FWD co maja kolo 200KM co 2 tyg wymieniaja skrzynie...bo mnie juz jasna cholera bierze...stale to samo...(rozumiem jak bym palowal samochod ale spojkojnie do pracy jezdze
!)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości