Problemy ze skrzynia biegow

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez viper » 13 mar 2008, 09:58

Lukano :D wielkie dzieki for you :D stracilem wiare w gt :D ty mi ja przywruciles :D hehehe :D masz u mnie jak przyjedziesz dfo olsztyna "drugą pasje" :D hehe.... za 800zl wprawdzie skrzynia, ale udlo mi sie z gosciem dogadac i dorzuci mi gratis prawa połoś :D wienc jestem zadowolony :D

ale po co ta cala akcja z 626 to nie wiem ? debilizm totalny :d nie pasowala poloś prawa za długa, ogulnie skrzynia na 4 srubach sie silnika trzymala, to by nie zdalo egzaminu :D

Czlowiek uczy sie na blędach :D ja już ich nie popełnie :D mam Lukano :D hehehehe ...

Pozdro dla lukano :D i dla calej bandy mazdy :D jak juz stanie na kułka madziuchna :D to zlocik musi byc :D hehehe
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2008, 08:43
Posty: 41
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F "GT" 1.8 Dohc 16V

Postprzez viper » 13 mar 2008, 09:59

kurcze zapomnialem prosili mnie o pisanie po polsku i urzywanie gura dwuch buziek. przepraszam zapomnialem :D to juz sie nie powturzy"chyba" :D pozdro.
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2008, 08:43
Posty: 41
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F "GT" 1.8 Dohc 16V

Postprzez KOCIHOTEL » 15 mar 2008, 01:57

Witam.Ja w swojej GT_dohc przechodziłem te same bóle.Skrzynia padła mi po tygodniu użytkowania.Szukałem wszędzie i nie było.Dopiero po miechu znalazłem na allegro za 500zł,ale na darmo do Łap k/Białegostoku jeżdziłem bo koleś miał zespawaną w miejscu co mi mechanizm różnicowy się r...Kupiłem sprawną skrzynię ale głośne ma łóżyska ,koleś na niej jeżdzi dalej co kupił ode mnie samochód.Ale gdybym wtedy wiedział żę wystarczy przełożyć półosie i koło zamachowe od 1.6 to bym tak zrobił.Łatwiej je dostać nie wpierd..jąc się w koszty.Lepiej zmienić co rok skrzynię od 1.6 niż szukać miesiącami oryginalnej od GT.Nie mart się Viper na seryjnej skrzyni będziesz latał jak hania 1.8VTI a169PS:)
zdjęcia mojej byłej kocicy: http://grono.net/pub/u/kocihotel/
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2006, 21:12
Posty: 28
Skąd: Legionowo
Auto: corolla e 11 3d 2.0d 72PS

Postprzez viper » 15 mar 2008, 07:20

hehe, no niby moze i tak, ale swiadomosc ze moze w kazdej chwili sie skrzynia wysypac taka 1.6 to mnie dobiuo :> gosciu jeden podobno co 3 miechy takou sobie zmieniau, to troche do pupy, caly urok gt wtedy idzie na smietnik, :D ciekawe ile wytrzymam na seryjnej skrzyni :D
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2008, 08:43
Posty: 41
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F "GT" 1.8 Dohc 16V

Postprzez Lukano » 15 mar 2008, 11:10

KOCIHOTEL napisał(a):.Lepiej zmienić co rok skrzynię od 1.6

hehehh żeby skrzynia od 1,6 rok wytrzymała to trzeba jeździć jak ..... nie wykorzystując mocy GT :P
Kumpel wstawił i jeździł miesiąc :P Ale w palnik dostawał samochód nieźle wtedy :]
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez viper » 15 mar 2008, 13:20

heheh :D nie po to se kupilem gt zeby jezdzic wiesz jak :D takze skrzynia musi byc gt jak sie ma gt :D pozdro :)
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2008, 08:43
Posty: 41
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F "GT" 1.8 Dohc 16V

Postprzez Lukano » 15 mar 2008, 21:03

viper napisał(a):masz u mnie jak przyjedziesz dfo olsztyna "drugą pasj

heheh zgłoszę się w lato jak będę jechał na łódki do Giżycka to przedyskutujemy Twoją drugą pasję :P

viper napisał(a):nie po to se kupilem gt zeby jezdzic wiesz jak zeby

popieram :P Mam tylko B6, ale przynajmniej wyciskam z niej co się da, a K8 trzeba by oszczędzać, żeby nie zbankrutować :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez KOCIHOTEL » 16 mar 2008, 01:43

Te silnki Bp_dohc są nie zo zaje..nia.Można codzieniie do odięcia je kręcić(oczywiście na ciepłym silnku) i nic się nie dzieje.Sprzęt stworzony do katów.A jak na ręcznym zawraca-miodzio.Zrób tylko hamulce i w pedał!
zdjęcia mojej byłej kocicy: http://grono.net/pub/u/kocihotel/
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2006, 21:12
Posty: 28
Skąd: Legionowo
Auto: corolla e 11 3d 2.0d 72PS

Postprzez viper » 16 mar 2008, 05:22

Moze silniki tak :D ale skrzynie biegów to chyba nie są takie stworzone do katów ,ale kolega ogulnie dobrze prawi :D "dać mu drugą pasję" heheh..

Pozdro....
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2008, 08:43
Posty: 41
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F "GT" 1.8 Dohc 16V

Postprzez Jacek176 » 16 mar 2008, 13:44

KOCIHOTEL napisał(a):Te silnki Bp_dohc są nie zo zaje..nia.Można codzieniie do odięcia je kręcić(oczywiście na ciepłym silnku) i nic się nie dzieje.Sprzęt stworzony do katów.A jak na ręcznym zawraca-miodzio.Zrób tylko hamulce i w pedał!

Może są nie do zaj...nia ale szkoda, że tyle oleju chleją <killer>
Teraz mam silnik po remoncie. Wymienione były WSZYSTKIE uszczelki jakie są w silniku oraz pierścienie tłokowe a silnik nadal bierze ponad 1l oleju na 500km <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez viper » 16 mar 2008, 17:50

nie slyszalem o tym ze chleją olej :>

moze ktos z tym silnikiem to potwierdzic?
moze poprostu cos u ciebie nie tak. chociasz niby remoncik zrobiles to dziwne.
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2008, 08:43
Posty: 41
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F "GT" 1.8 Dohc 16V

Postprzez Lukano » 16 mar 2008, 22:52

Jacek176 napisał(a):WSZYSTKIE uszczelki jakie są w silniku oraz pierścienie tłokowe a silnik nadal bierze ponad 1l oleju na 500km killer

Wow to kto Ci ten remont robił, jakiś kowal chyba. Mój GT brał 1 litr na 5kkm tak około.
Jedzi powieś go za ja.. <killer> Nieźle musiała być katowana skoro żłopie tyle oleju !!
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Jacek176 » 16 mar 2008, 22:57

Lukano napisał(a):
Jacek176 napisał(a):WSZYSTKIE uszczelki jakie są w silniku oraz pierścienie tłokowe a silnik nadal bierze ponad 1l oleju na 500km killer

Wow to kto Ci ten remont robił, jakiś kowal chyba. Mój GT brał 1 litr na 5kkm tak około.
Jedzi powieś go za ja.. <killer> Nieźle musiała być katowana skoro żłopie tyle oleju !!

Ten remont robiłem sam wspólnie z kolegą mechanikiem. Także wszystko zostało zrobione jak najlepiej. Czy silnik był wcześniej katowany to nie wiem bo kupiłem go na swapa i przed zamontowaniem zrobiliśmy remont. Myślałem, że to wystarczy żeby nie brał oleju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Lukano » 16 mar 2008, 23:57

Jacek176 pewnie tuleje cylindryczne są już słabe i dlatego wymiana samych pierścieni nic nie dała. A sprawdzaliście je po rozebraniu silnika ?? Bo jak nie to to nie wiem co można było źle zrobić. A na jakich częściach to robiliście ??
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Jacek176 » 17 mar 2008, 11:36

Lukano napisał(a):Jacek176 pewnie tuleje cylindryczne są już słabe i dlatego wymiana samych pierścieni nic nie dała. A sprawdzaliście je po rozebraniu silnika ?? Bo jak nie to to nie wiem co można było źle zrobić. A na jakich częściach to robiliście ??

Jeżeli chodzi o tłoki i cylindry to mechanik stwierdził, że wyglądają bardzo dobrze.
Niestety części nie były oryginalne z ASO. Być może tu jest pies pogrzebany. Ale i tak tyle kasy wydałem na ten remont że chyba podwoiłem wartość auta ;) Jak jeszcze miałbym kupować oryginalne części z ASO to koszty tej operacji przekroczyłyby chyba wartość samochodu :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Lukano » 17 mar 2008, 13:22

Jacek176 napisał(a):mechanik stwierdził, że wyglądają bardzo dobrze.

Ale oglądał i stwierdził czy mierzył ;) Bo jak tylko oglądał, że progu nie ma to nie wiele :P Więcej pomysłów nie mam czemu po remont nie pomógł :(

Jacek176 napisał(a):Niestety części nie były oryginalne z ASO

Ale jest też sporo dobrej jakości zamienników za dobra cenę. Jak by coś to pytaj kolegę smirnoff-a z forum. On wie co kupić, żeby było dobre i za niezłą kasę. :)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez piwo » 17 mar 2008, 19:26

ja robilem remont to silnik nie bral oleju przez pierwszy tysiac km potem wszystko wrocilo do normy czyli zaczal zlopac.tylko orginalne pierscienie.ja kupilem jc i to byl zyciowy blad.nigdy wiecej tego szajsu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez KOCIHOTEL » 18 mar 2008, 00:21

Moja Gt brała 1litr na 5tyś km.Ale więcej było wycieków niż przepalała,bo nie kopciał wcale.
zdjęcia mojej byłej kocicy: http://grono.net/pub/u/kocihotel/
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2006, 21:12
Posty: 28
Skąd: Legionowo
Auto: corolla e 11 3d 2.0d 72PS

Postprzez Lukano » 18 mar 2008, 10:26

KOCIHOTEL napisał(a):Moja Gt brała 1litr na 5tyś km.Ale więcej było wycieków niż przepalała,bo nie kopciał wcale.

U mnie sporo leciało z pokrywy zaworów(nigdy z JC :P ) No i z pod aparatu.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Piciu » 15 cze 2008, 11:31

Dobra odswierzam temat moze ktos cos wymysli... zalozylem caly zestaw od ori GT skrzynia kolo zamach sprzeglo...silnik na dotarciu wiec spokojnie sobie mykalem 400km...i zaczelo cos stukac w okolicy sprzegla lub walu korbowego...auto szybko odstawilem myslac ze moze cos z panewkami ale oczywiscie znow ROZNICOWKA w skrzyni sie rozsypala...!!! zastanawiam sie tylko jak jezdza wlasciciele mazdek turbo z FWD co maja kolo 200KM co 2 tyg wymieniaja skrzynie...bo mnie juz jasna cholera bierze...stale to samo...(rozumiem jak bym palowal samochod ale spojkojnie do pracy jezdze !!!)
[b]Swapy soft turbo...nie typowe przerobki samochodow... pisz...! specjalizacja OPEL MAZDA 323
http://hurtownicy.npx.pl/forum/index.php
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2007, 18:00
Posty: 205
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323