Wymiana licznika (Pytanie)
Znalazłem okazyjnie licznik z obrotomierzem z 323c 1.5 chciał bym go zamontować do swojej 1.3 czy będzie działał obrotomierz? i nic nie trzeba przerabiać wtyczki z tyłu będą pasować?.
Wiem że już ktoś kiedyś się o coś podobnego pytał ale nie mogłem znaleźć tego w szukaj.
Wiem że już ktoś kiedyś się o coś podobnego pytał ale nie mogłem znaleźć tego w szukaj.
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
Nikt naprawdę nie wymieniał licznika? jak ktoś coś wie niech pomoże bo szkoda wyrzucać pieniądze na licznik który okaże się nie działać
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
wszystko bedzie pasowalo i dzialalo bez zadnego problemu tylk owtyczki wystarczy przelaczyc
nie wprowadzaj ludzi w bład bo nei pasuja zegary od 323c do 323p
oto P i jej deska http://www.carsexpert.ru/img/fotoint/mazd3i.jpg
a oto c i jej deska http://grafika.redakcja.pl/ArtykulyFoto ... 047517.jpg
lama napisał(a):bo wiem że liczniki z 323C pasują też do 323P a jednak brakuje obrotka
nie wprowadzaj ludzi w bład bo nei pasuja zegary od 323c do 323p
oto P i jej deska http://www.carsexpert.ru/img/fotoint/mazd3i.jpg
a oto c i jej deska http://grafika.redakcja.pl/ArtykulyFoto ... 047517.jpg
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Mazdaxxx napisał(a):nie wprowadzaj ludzi w bład bo nei pasuja zegary od 323c do 323p
oto P i jej deska http://www.carsexpert.ru/img/fotoint/mazd3i.jpg
a oto c i jej deska http://grafika.redakcja.pl/ArtykulyFoto ... 047517.jpg
W takim razie ja nie wiem co mam za pojazd bo tak wygląda mój kokpit, notabenne mówią że to mazda 323P ale co tam...

a to jest kokpit od 323C bez obrotka ale jest...

Mogę być w błędzie ale wydaję mi się że pomimo różnych konstrukcji i wariacji wizualnych kokpitów w modelech 323 licznik, sam wewnętrzny element jest taki sam... oczywiście mam na myśli ten sam przedział wiekowy aut.
- Od: 22 gru 2007, 23:50
- Posty: 178
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: 323P (BA) 1.3 16v '98 r.
no i tu sie mylisz przeciez widac ze w 323 C i w 323 P sa inne liczniki zarowno z obrotomierzem jak i bez obrotomierza ;p ;p
te bez obrotomierza jak widac u Ciebie w P wskazowki od temeratury i paliwa sa umieszczonew lewo a w 323c do srodka malo tego u Ciebie w 323 p neiwidac kontrolek bez zapalenai ich w 323 C widac pozatym licznik dzienny w 323 p jest elektroniczny w 323 C nie w wersji z obrotmierzem to sam i w 323 c obrotomierz jest po lewej stronie a w P po prawej pozatym sam krsztal szybki jest inny w p taki abrdziej kanciasty w C nie pozatym obwody zegarow sa inne i tego tez jestem pewien bo ostatnio montowalismy z kumplem ALu ramki do wersji z obrotomierzem i nie pasowali bo gosc przyslal do 323 p i byla roznica pare milimetrow i to tyle co do wersji z obrotomierzem i bez obrotomierza we wszystkich tych mneisjzych autkach mazdy w ktorych wystepowal silnik 1,3 b3 byly wersje z obrotomierzem i bez poczawszy od 323 Bg takiej jak ja ama skanczywszy na 323 p gdzie po drodze jeszcze byla c F-ki jako ze sa samochody jaby o klase wyzej sa wieksze silnikie takiemalusie jak 1,3 2 nich nei wystepuja wszystkie co do jednej maja obrotomeirze tak samo z 323 BG C i P wszystkei z silnikiem wiekszym niz 1,3 maja obrotomierz w standardzie a w 1,3 go nei bylo i trzeba bylo za niego doplacic i z tego powodu czasem sa wersje bez moja tez nei miala obrotomeirza jak ja kupilem kumpla C tez nie miala
te bez obrotomierza jak widac u Ciebie w P wskazowki od temeratury i paliwa sa umieszczonew lewo a w 323c do srodka malo tego u Ciebie w 323 p neiwidac kontrolek bez zapalenai ich w 323 C widac pozatym licznik dzienny w 323 p jest elektroniczny w 323 C nie w wersji z obrotmierzem to sam i w 323 c obrotomierz jest po lewej stronie a w P po prawej pozatym sam krsztal szybki jest inny w p taki abrdziej kanciasty w C nie pozatym obwody zegarow sa inne i tego tez jestem pewien bo ostatnio montowalismy z kumplem ALu ramki do wersji z obrotomierzem i nie pasowali bo gosc przyslal do 323 p i byla roznica pare milimetrow i to tyle co do wersji z obrotomierzem i bez obrotomierza we wszystkich tych mneisjzych autkach mazdy w ktorych wystepowal silnik 1,3 b3 byly wersje z obrotomierzem i bez poczawszy od 323 Bg takiej jak ja ama skanczywszy na 323 p gdzie po drodze jeszcze byla c F-ki jako ze sa samochody jaby o klase wyzej sa wieksze silnikie takiemalusie jak 1,3 2 nich nei wystepuja wszystkie co do jednej maja obrotomeirze tak samo z 323 BG C i P wszystkei z silnikiem wiekszym niz 1,3 maja obrotomierz w standardzie a w 1,3 go nei bylo i trzeba bylo za niego doplacic i z tego powodu czasem sa wersje bez moja tez nei miala obrotomeirza jak ja kupilem kumpla C tez nie miala
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
to że kształty sa inne to się mogę zgodzić
ale że wskaźniki są w różnych miejscach to nie ma na nic chyba wpływu poprostu podpinasz ospowiedfnio kostki jeżeli reszta pasuje oczywiście. A powiedz mi czy orientujesz się jak wygląda sprawa z tymi dodatkowymi obrotkami co się do kokpitu można przyczepić czy są w miarę dokładne????
- Od: 22 gru 2007, 23:50
- Posty: 178
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: 323P (BA) 1.3 16v '98 r.
tak sa dokladne o ile sa markowej firmy i wskazowkowe nie cyfrowe i dosc prosto je podlaczyc tylko nei widze sensu montowac takiego bajeru bo obrotomierz nie jakis szajs kosztuje od 100 w gore a za tyle kupisz deske z obrotomierzem oryginalnym
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
śmiało wymieniajcie pasuje idealnie obroki śmigają jak trzeba
tylko rezerwa sie nie zapali bo pompa paliwa niema czujnika ale w poprzednim liczniku tez nie było światełka rezerwy wiec nie przeszkadza to mi
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
kubi2410 napisał(a):śmiało wymieniajcie pasuje idealnie obroki śmigają jak trzebatylko rezerwa sie nie zapali bo pompa paliwa niema czujnika ale w poprzednim liczniku tez nie było światełka rezerwy wiec nie przeszkadza to mi
Dobrze wiedzieć bo tez będę wymieniał
- Od: 6 sty 2008, 17:01
- Posty: 60
- Skąd: Sosnowiec (ślask)
- Auto: Mazda 323c 1.3 16 v --> Corolla E12 TS
Cr@cker napisał(a):Dobrze wiedzieć bo tez będę wymieniał
Jak będziesz wymieniał to sie odezwij bo przy rozbieraniu jest kilka pułapek to ci wytłumaczę wtedy jakich
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
A z tą kontrolką rezerwy to wystarczy zmienić pompę paliwową na taką co ma czujkę i podłączyć? Właśnie jestem po swapie licznika i ciekawi mnie to bardzo... Swoją drogą jedyna na co trzeba uważać, moim zdaniem to żeby nie porysować plastików ostrymi elementami 
- Od: 22 gru 2007, 23:50
- Posty: 178
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: 323P (BA) 1.3 16v '98 r.
tak trzeba by pompę paliwową od 1,5 wkładać
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
to teraz powiem coś ciekawego... wracając ze szkoły przed samym domem zapaliła mi się rezerwa... hmm wszytko fajnie tylko że w poprzednim liczniku mi się nie świeciła ze względu na brak żarówki któej tam fabrycznie nie było, bo widać na stykach czy żarówka już tam była czy ją ktoś przełożył. Auto mam prawie golasa bez elektryki tylko abs, poduchy i klima a gdiześ czytałem że w tych małych pojemnościach brakowało takich szczegółów a wychodzi na to że wystarczy żarówkę podłączyć i kontrolka działa...
- Od: 22 gru 2007, 23:50
- Posty: 178
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: 323P (BA) 1.3 16v '98 r.
kubi2410 napisał(a):Cr@cker napisał(a):Dobrze wiedzieć bo tez będę wymieniał
Jak będziesz wymieniał to sie odezwij bo przy rozbieraniu jest kilka pułapek to ci wytłumaczę wtedy jakich
Wlasnie kupilem rowniez okazyjnie ten licznik od 1.5 na jakies pułapki mam uwazać bo niedlugo biore sie za przekladanie? Z gory dzieki za odp.
PS Jak to zaswiecila Ci sie kontrolka rezerwy? Przeczytalem ze wersja P byla produkowana od 1997 r wiec moze wsadzali juz nowe pompy od 1.5....
- Od: 10 lis 2007, 13:41
- Posty: 35
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 S BA 96r 1.3L 16V SGI
323EJ napisał(a):Wlasnie kupilem rowniez okazyjnie ten licznik od 1.5 na jakies pułapki mam uwazać bo niedlugo biore sie za przekladanie? Z gory dzieki za odp.
Nie wiem jak w twojej wersji chodziło mi w 323c tam są takie śrubki ukryte ich nie widać i trzeba uważać żeby plastiku nie złamać przy rozbieraniu deski. W 323 sedan nie wiem jak tam deka wygląda ale trzeba pamiętać jedno nic na siłę
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
Deska wyglada dokladnie tak samo jak u Ciebie i podejrzewam ze mocowania sa tez dokladnie takie same. A regulowałeś przy tym stan kilometrow licznika?
A propos sprzedales moze swoj stary licznik od 1.3? Jezeli tak to za ile okolo poszedl? Bo nie bedzie mi juz potrzebny jak bedzie nowy.

A propos sprzedales moze swoj stary licznik od 1.3? Jezeli tak to za ile okolo poszedl? Bo nie bedzie mi juz potrzebny jak bedzie nowy.
- Od: 10 lis 2007, 13:41
- Posty: 35
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 S BA 96r 1.3L 16V SGI
323EJ napisał(a):A regulowałeś przy tym stan kilometrow licznika? diabelek
Tak regulowałem stan licznika tamten miał 200000 to o 70000 więcej niż ja mam
323EJ napisał(a):A propos sprzedales moze swoj stary licznik od 1.3?
Chciałem ale nawet za 30zł nie było chętnych niestety trzymaj go sobie na wypadek jak by nowy się zespół hehe

- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
323EJ napisał(a):PS Jak to zaswiecila Ci sie kontrolka rezerwy? Przeczytalem ze wersja P byla produkowana od 1997 r wiec moze wsadzali juz nowe pompy od 1.5....
no najnormlaniej na świecie się zaświeciła
Jeżeli chodzi o swapa licznika to nie ma żadnych pułapek... uważaj tylko żeby nie porysować kokpitu tą czarną obudową a potem licznikiem, najlepiej połuz jakiś ręcznik na kolumnę kierownicy. Obudowa wychodzi bez problemu a od licznika musisz wcześniej odkręcić taki metalowy dyszel i włożyć w kierownicę po czym skręcić ją w lewo i włala
Chyba się troszkę spóźniłem

- Od: 22 gru 2007, 23:50
- Posty: 178
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: 323P (BA) 1.3 16v '98 r.
Witam.
Ja też sie przymierzam do rozkrecania licnika, tyle ze ja chce zmienic kolor podswietlenia/wpakowac indiglo. Na co mam szczegolnie uwazac przy tej operacji? Cy macie moze zdjecia kiedy sami to robiliscie? Bylbym wdzieczny za pomoc...
Pozdrawiam
Ja też sie przymierzam do rozkrecania licnika, tyle ze ja chce zmienic kolor podswietlenia/wpakowac indiglo. Na co mam szczegolnie uwazac przy tej operacji? Cy macie moze zdjecia kiedy sami to robiliscie? Bylbym wdzieczny za pomoc...
Pozdrawiam
Jest ryzyko – jest zabawa!
- Od: 24 mar 2008, 00:25
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323C BA`96 1.5i 16v 199tkm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości