Czujnik położenia wału naprawa
1, 2
witam po zrobieniu ECU lampka mrygala 3 razy krotko czyli oznaczalo by to ze cos jest nie tak z Czujnikiem położenia wału. co z tym fantem mam zrobic dalej prosze o pomoc
Ostatnio edytowano 14 mar 2008, 23:20 przez metek323, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 maja 2006, 13:52
- Posty: 124
- Skąd: szczecin
- Auto: mazda323f BG 1.6 16V
A jakie miałeś objawy??
Czujnika położenia wału nie ma w B6.
Jeśli wyskoczył Ci taki błąd to oznacza uszkodzony moduł zapłonowy a zwłaszcza znajdujące się w nim czujniki Halla. Miałem podobny błąd i to było to.
W tym poście masz opisany mój problem:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=47544
Czujnika położenia wału nie ma w B6.
Jeśli wyskoczył Ci taki błąd to oznacza uszkodzony moduł zapłonowy a zwłaszcza znajdujące się w nim czujniki Halla. Miałem podobny błąd i to było to.
W tym poście masz opisany mój problem:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=47544
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
metek323 napisał(a):czyli co bys sugerowal zebym zrobil?pytajnik aparta wymienil?/
auto nie odpala??
jeśli nie odpala to wymień czujniki halla w aparacie zapłonowym
polecamy :

pozytywne doświadczenia z tą firmą
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
U mnie autko trochę kopciło i nagle padło. No i potrzebna była naprawa modułu zapłonowego.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
A na jakim oleju jeździsz? Bo ja jeździłem na mineralnym i zmieniłem teraz na półsyntetyk. Dymienie jest tylko na zimnym silniku bo nie mam katalizatora.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
słyszałem że nie zamienia sie mineralnego na połsyntetyk – przy dużym przebiegu można zamordować silnik. Moja madzia ma 240tyś jeżdże na minerale i obawiałbym sie wlać półsyntetyk. No cyba że to jakieś suuuuper silniki 
- Od: 11 mar 2008, 18:55
- Posty: 10
- Skąd: tychy
- Auto: 323F BG 1.6 16V '92r
Simon_ax napisał(a):słyszałem że nie zamienia sie mineralnego na połsyntetyk – przy dużym przebiegu można zamordować silnik. Moja madzia ma 240tyś jeżdże na minerale i obawiałbym sie wlać półsyntetyk. No cyba że to jakieś suuuuper silniki
ja mam 270kkm i od 20kkm 'przesiadlem' sie z minerala na semi shell'a. Wszystko wsio az milo, uwazam, ze po zmianie silnik zaczal lepiej pracowac. (oczywiscie wymienialm olej co ok 10kkm)
Cukierek napisał(a):Dymienie jest tylko na zimnym silniku bo nie mam katalizatora
Dokladnie tak – u mnie jest to samo
słyszałem że nie zamienia sie mineralnego na połsyntetyk
To źle słyszałeś. Trzeba zrobić płukankę silnika i można lać półsyntetyk.
Ja mam 189kkm i po zmianie na półsyntetyk jest poprawa, nawet mniej zaczął palić i lepiej się zbiera.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Tu masz opisane wszystkie kody błędów:
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości