tco_tm napisał(a):Niedowierzajac ASO, ze bledu nie ma, oraz po utwierdzeniu mnie w tym przekonaniu przez Dlugiego, sam odczytalem kody bledow.
Wywalilo mi dwa zapamietane bledy, brak biezacych:
172 – Oxygen sensor not switching – system is or was lean – Single, Right or Rear HO2S
211 – Ignition PIP signal was erratic or missing
Co oznacza pierwszy, to nie mam zielonego pojecia, drugi wskazuje na jakies zaklocenia w otrzymywaniu sygnalu od sensora polozenia walka rozrzadu (zaplon). PIP = Profile Ignition Pickup.
Pozdrawiam.
tco hulasz na gazie
kod 172 wskazuje na zbyt ubogą miesznakę prawej sondy, rejestruje się gdy przy obr.pow 1500 na min przez 30s sonda nie przełącza (ta od strony nogi) często wystepuje gdy jezdzisz na LPG albo np. jest za niskie ciśnienie paliwa
kod 211 nie chcę cie martwic może swiadczyc o problemach z nadajnikiem impulsów w aparacie czyli z modułem, wypadanie zapłonów ma też wpływ w konsekwencji na bledy sondy.
Oczywiście wszysko może być spowodowane kiepskimi stykami.
JEDŹ DO ASO!!!!!!!!!! (Joke)