Przednie zawieszenie – po spotkaniu z krawężnikiem PLS HELP

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Gustaw » 11 lut 2005, 09:19

Niestety szczęście mi nie dopisało wczoraj wpadłem w poślizg i udeżyłem bokiem (prawy przód) w krawężnik :( .
Jak na razie wygięły się dwie felgi i coś jeszcze. Po wymianie kół na przedniej osi w dalszym ciągu podczas jazdy coś wibruje(prawy przód). Podnosiłem auto wszystko w zawieszeniu wygląda ok – zero luzu. Obracające się koło (na 4 biegu) w powietrzu bije lekko na boki jakby piasta była przekoszona.
Co mogło ulec uszkodzeniu? Czy może (oby) jest to deformacja tarczy(brak charakterystycznego bicia przy hamowaniu – tylko wibracje jak podczas jazdy)? Co powinienem zrobić w tej sytuacji, od czego zacząć?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2004, 06:41
Posty: 40
Skąd: Zelistrzewo
Auto: 626 GE KL

Postprzez hazell » 11 lut 2005, 14:08

Gustaw napisał(a):jakby piasta była przekoszona.

Własnie to.
Gustaw napisał(a):Co powinienem zrobić w tej sytuacji

Wymienić.
Gustaw napisał(a):od czego zacząć

Od przeglądu u mechanika i szrotu/sklepu.
Pozdrawiam
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Redoo » 13 lut 2005, 11:01

moze opone szlak trafił zmieniałes same felgi czy razem z oponami a jeszcze warto wywarzyc koła a jak nie to moze ma luz na łozysku albo kturas gałka ale watpie!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Gustaw » 14 lut 2005, 09:00

Cd. Opona była trafiona, dwie felgi. W tej chwili na przedniej osi mam dwa dobre koła. Zawieszenie sprawdzałem na stacji diagnostycznej – jest ok. Pomimo tego wszystkiego podczas jazdy słychać z okolic koła cykliczny dźwięk – podobny do niewyważonej opony. Co to może być. Dodam, że felga po podniesieniu auta do góry nie bije.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2004, 06:41
Posty: 40
Skąd: Zelistrzewo
Auto: 626 GE KL

Postprzez radecki » 19 lut 2008, 12:26

Gustaw napisał(a):Cd. Opona była trafiona, dwie felgi. W tej chwili na przedniej osi mam dwa dobre koła. Zawieszenie sprawdzałem na stacji diagnostycznej – jest ok. Pomimo tego wszystkiego podczas jazdy słychać z okolic koła cykliczny dźwięk – podobny do niewyważonej opony. Co to może być. Dodam, że felga po podniesieniu auta do góry nie bije.


wyważ tą oponę
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 08:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez Grzyby » 19 lut 2008, 12:28

radecki, właśnie odpowiedziałeś na post który został napisany 3 lata temu <glupek2>
Po co?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez radecki » 29 lut 2008, 21:14

tutaj mam moze takie głupawe pytanko..... ILe jest wahaczy w tylnym zawieszeniuMazdy 626 z 1997 ?
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 08:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez Grzyby » 2 mar 2008, 09:03

radecki napisał(a):ILe jest wahaczy w tylnym zawieszeniuMazdy 626 z 1997 ?

problem z określeniem modelu? Zapraszam na stronę klubową www.mazdaspeed.pl i zapoznanie się z oznaczeniami modeli.
W 1997 były produkowane 2 modele (końcówka) GE i (początek) GF
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez radecki » 2 mar 2008, 18:08

Grzyby napisał(a):
radecki napisał(a):ILe jest wahaczy w tylnym zawieszeniuMazdy 626 z 1997 ?

problem z określeniem modelu? Zapraszam na stronę klubową www.mazdaspeed.pl i zapoznanie się z oznaczeniami modeli.
W 1997 były produkowane 2 modele (końcówka) GE i (początek) GF


nie chodzi o model a o tylne zawieszenie .. szykuje mi sie wymiana całego zawieszenia ( belki wahaczy etc) i tu mam kłopot czy w tylnym zawieszeniu po jednej stronie są dwa czy 3 wahacze ?Nie mam dostępu do kanału by sprawdzić to ani dostępu do książki budowy mazdy 626 z tego rocznika ...
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2008, 08:28
Posty: 50
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback

Postprzez qbass » 2 mar 2008, 18:59

radecki napisał(a):nie chodzi o model a o tylne zawieszenie .. szykuje mi sie wymiana całego zawieszenia ( belki wahaczy etc) i tu mam kłopot czy w tylnym zawieszeniu po jednej stronie są dwa czy 3 wahacze ?Nie mam dostępu do kanału by sprawdzić to ani dostępu do książki budowy mazdy 626 z tego rocznika ...

Z '97 r. może być GE, a równie dobrze GF, więc jak ktoś może Ci podpowiedzieć po roczniku, nie znając modelu auta? :| Nawet książka Ci nie pomoże. Napisz o jaki model chodzi, w linku powyżej masz to opisane...
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6