Jaksa napisał(a):navroth napisał(a):Aha fajera jest ciagle jakby leciutko w aucie na prawo skierowana
Na 100% masz tył zle ustawiony.
navroth napisał(a):moze ten "super" pan z okregowej stacji kontroli nie potrafil jednak dobrze ustawic jej w pozycje 0
Bo nie moze byc zero....jak chcesz miec dobrze zrobioną geometrię auta to zadzwon sobie tu..722-33-94 tam ludzie zjedli zęby na geometrii. A panowie ze stacji diagnostycznych powinni przejść szkolenie.

Jarek ale oni usilnie u mnie ustawiali na zero obie osie
Zawsze w moich przednionapędowych samochodach ustawiałem przód na minusie a tył na plusie.
Mazda jeździła mi bardzo dobrze dokąd AzAuto nie zmieniło mi bez konsultacji zbieżności z przodu .
Była ponoć -10 a oni ustawili na katalogowe -3
samochód zaczął szybciej tracić przyczepność przy hamowaniu i gorzej się prowadzić
po moich usilnych nagabywaniach zgodzili się na +3 z tyłu i -6 z przodu
było lepiej ale mazda nigdy już tak nie jeździła jak wcześniej
A na poznańskiej pan powiedział że ma być zero na obu osiach
i Mazda tak zawsze ma i on zawsze tak ustawia
Ja mówię że w katalogach i książkach jest inaczej
a on że wie lepiej
Sam już nie wiem
Wiem że dawno temu byłem bardziej zadowolony z trakcji mazdy
A nie mam teraz czasu i pieniędzy na eksperymenty.
Samochód jeździ poprawnie, ale czy nie było lepiej teraz nie powiem
Jak mam przód na dużym minusie poprostu lepiej się czuję na drodze i zawsze mi się to sprawdzało
tylko że jakoś mi nie wypada w maździe ustawiać zbieżności na listwę
a spece od geometrii każdy ma inne zdanie
szukam dostępu do stanowiska pomiarowego