Mazda MX-5 NA BP-T '91

ND / NC / NB / NA

Postprzez RULES » 15 lut 2008, 18:11

albo myślą że jakąś tandetę świszczącą na allegro kupiliście :P
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 12:35
Posty: 899
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CLS320 CDI

Postprzez xXx » 16 lut 2008, 16:17

No ciekawe jak to będzie jeździło finalnie, nie mogę się doczekać konfrontacji <list>

Charakterystyka momentu jak najbardziej <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Faja » 16 lut 2008, 17:25

Przepraszam Five ze nie odp :D no wiec co do tego Cisnienia.. poprostu zastanawiam sie czy to zmienia troche postać zeczy przy doładowaniu jeśłi chodzi o turbo w mx-5 ... myślałem ze doładowanie ma jakiś wpływ na cisnienie oleju w silniku... dlatego sie chciałem upewnić i spytać ;) pozdrawiam super zabawka:P aaa mozesz mi jeszcze wyjaśnić czy Bov oprocz hałasu daje coś jeszcze bo zapewne mamy seryjny bov w MPS-ie czy coś...
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Fiveopac » 16 lut 2008, 22:16

Wlasnie wrocilem z trasy rowno 300km. Zatankowalem w bydzi do pelna i wracajac zatankowalem ponownie na tej samej stacji. Do baku weszlo 21.75 litra co daje spalanie 7,25/100 km/h, chyab niezle jak na auto z turbo benzyną :)


xXx napisał(a):No ciekawe jak to będzie jeździło finalnie, nie mogę się doczekać konfrontacji list
Charakterystyka momentu jak najbardziej jupi

Dziekuje :) Napewno bedzie okazja do sprawdzenia sie i to nei jeden raz :)

Faja napisał(a):mozesz mi jeszcze wyjaśnić czy Bov oprocz hałasu daje coś jeszcze bo zapewne mamy seryjny bov w MPS-ie czy coś...
_________________

W mps powinien byc raczej DV czyli zawor oddajacy nadmiar cisnienia spowrotemn do dolotu. Bov sluzy do upuszczenia powietrza do atmosfery, ktore po zamknieciu przepustnicy zatrzymywałoby wirnik kompresora. W ten sposob nie hamujemy turbiny i dajemy jej szanse na dluzsza egzystencje.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4298 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Zell » 22 lut 2008, 02:32

Masz sporo do zrobienia, wykres wygląda jak na zabiedzone N/A a nie turbo :D
strojenie, strojenie i jeszcze raz strojenie
lepiej popraw ten AFR w jakikolwiek sposób masz na myśli, latanie tak bogato, że się nie mieści na skali wcale nie jest aż tak "bezpieczne" jak się coniektórym wydaje

No i powodzenia w poszukiwaniu mocy i zagubionego momentu ;)
Było:
Nissan Almera 2.0 '98 :D
Mazda 3 2.3 '05 :D
Jest:
Isuzu Trooper 2.8 TD – wołek roboczy :D
Nissan RxS13 x.x '92 – bokolot :D
Efini FD3S 1.3 '94 – weekend toy :D
R32 GTR '92 – daily ? ;D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 cze 2005, 11:03
Posty: 26
Skąd: Lublin
Auto: Japońskie :)

Postprzez loockas » 25 lut 2008, 18:47

Powiem krótko... najładniejsza i najbardziej dopieszczona mazda zlotu :) Zaraz za Tobą reszta regionu czyli MX-6 letkiego, Mx-3 MX-Mena i X6 mazdatb. Macie wspaniałe samochody. Twoja MX-5 zrobiła na mnie największe wrażenie. Te błyskotki wewnątrz i pod maska... <serce> Gratuluję i może następnym razem się załapie na przejażdżkę z Tobą po torze :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez brii » 25 lut 2008, 18:51

Fiveopac – miło się ścigało :)
Ciekaw jestem jak będzie wyglądała sprawa po tym jak wszystko dopieścisz.
Jak będziesz znacznie szybszy to będę miał większą motywację do tego żeby robić to o czym Ci mówiłem ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Fiveopac » 25 lut 2008, 19:49

loockas dzieki za mile slowa, schlebiasz mi ponad miare :P Oczywiscie ze cie przewioze, dla lepszego efektu nawet bez dachu ;)

brii no mam nadzieje, ze nastepne spotkanie na kresce bedzie jeszcze ciekawsze :) drobny wyscig zbrojen nie jest zly ;) motywuje do postepow i zarywania nocek w garazu. Mamy 2 miesiace do najblizszej konfrontacji, wiec czas zakasac rekawy.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4298 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Jacol » 25 lut 2008, 20:05

brii a masz jeszcze na to miejsce pod maską :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Don Corleone » 25 lut 2008, 20:48

Samochód przecudny. Widziałem ją drugi raz i coraz bardziej się zakochuję w MX-5.
A w tej szczególnie <serce>
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Pyton162 » 25 lut 2008, 20:54

czyli auto jedzie jak KLZE czy lepiej ? , tak czy owak wielkie gratki
Pyton162
 

Postprzez ravo » 25 lut 2008, 21:02

brii napisał(a):będę miał większą motywację do tego żeby robić to o czym Ci mówiłem

co co :P ??


Pyton162 napisał(a):czyli auto jedzie jak KLZE czy lepiej ? , tak czy owak wielkie gratki

bardzo podobnie :) ale dzwiek ma milion razy lepszy :)

Ja tez bede sie zbroil w weze gumowe :P hehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Fiveopac » 25 lut 2008, 21:12

Wynik pojedynku na ćwiartke rozstrzygal sam start. Kto sie wysunal na jedynce do przodu ten juz tak pozostawal do 160 km/h, powyzej tej predkosci Brii zaczal nieublaganie ukazywac wyzszosc 2.5 V6 na czterogarnkowym pierdupierdu.
Bardzo zaciete pojedynki mialy miejsce na pasie, ale gdybysmy jechali do 200 km/h to pewnie bym potrzebowal gps'a by zobaczyc gdzie mi Brii odjechal ;)
Powrzucam niedlugo filmiki z tych starć.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4298 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez jacobs » 25 lut 2008, 23:57

http://img299.imageshack.us/img299/7629 ... 709xi4.jpg

Nie masz za dużych kątów z tyłu?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Fiveopac » 26 lut 2008, 00:04

Mam dokladnie takie jakie zaleca mazda i nie sa to zerowe.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4298 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Jacol » 26 lut 2008, 00:23

Fiveopac napisał(a):Mam dokladnie takie jakie zaleca mazda i nie sa to zerowe.

Takie ustawienie kół jest lepsze przy tylnonapedowych autach, lepsza trakcja :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Fiveopac » 26 lut 2008, 00:54

Dokladnie tak, poprawa w prowadzeniu i kontroli auta kosztem 2 mm bieznika wewnetrznego. Na seryjnych 185 nie da rady zauwazyc tych kątów, "pojawiają" sie dopiero przy szerokiej feldze i gumie.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4298 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez jacobs » 26 lut 2008, 00:57

Tak myślałem, że to jednak nie przypadek.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez brii » 26 lut 2008, 10:31

Jacol napisał(a):brii a masz jeszcze na to miejsce pod maską

Pod maską niewiele się będzie działo (narazie) :P
Ostatnio edytowano 26 lut 2008, 11:34 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jacol » 26 lut 2008, 11:24

brii napisał(a):Pod maską niewiele się będzie działo język

uuu... a słyszalem cos innego :) oprocz tego co ładowales do bagaznika oczywiscie :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy