Kasowanie wszelkich luzów zawieszenia przed ustawieniem geometrii

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez frmn89 » 1 lut 2008, 18:44

Witam,

Po wymianie amortyzatorów szykuję się na ustawienie geometrii. Co należy jeszcze wymienić, żeby ustawianie w ogóle miało sens, oprócz (bo to już wymieniłem :] ):
– amortyzatorów (p+t)
– łączników (p+t)
– sworzni wahacza (p)
– gum stabilizatora (t; ktoś ma patent jak wymienić te z przodu nie opuszczając belki? Mi się nie udało bez, a już miałem czasu za mało, żeby ją zrzucać) ?

Jakieś tulejki gdzieś jeszcze są? Poza tym – wywalać końcówki drążka kierowniczego, skoro jeszcze trzymają? Albo łożyska, skoro jeszcze nie piszczą/biją?

Dzięki za wszelkie sugestie
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2007, 20:00
Posty: 52
Skąd: Poznań
Auto: 323F BA 1.5 Z5 '97

Postprzez brii » 1 lut 2008, 18:52

Rozumiem, że same drążki kierownicze też są w 100% ok?
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez frmn89 » 1 lut 2008, 19:40

brii napisał(a):Rozumiem, że same drążki kierownicze też są w 100% ok?


Na takie wyglądają. Po podniesieniu koła i poruszaniu nim, luzów brak.
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2007, 20:00
Posty: 52
Skąd: Poznań
Auto: 323F BA 1.5 Z5 '97

Postprzez brii » 2 lut 2008, 13:12

Chwyć jeszcze za same drążki kierownicze i sprawdź. Poza tym już nic nie przychodzi mi do głowy.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Artiks » 2 lut 2008, 15:04

frmn89 napisał(a):gum stabilizatora (t; ktoś ma patent jak wymienić te z przodu nie opuszczając belki?
Inaczej niestety się nie da.Przy wymianie amorów nie wymieniłeś ich ?? A tujeje metalowo-gumowe wahaczy jak się u ciebie mają ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez frmn89 » 2 lut 2008, 19:47

ArtX napisał(a):Przy wymianie amorów nie wymieniłeś ich


Wymieniłem z tyłu – żeby zrzucać przednią belkę zabrakło mi już czasu tego dnia...a teraz chyba mi się chwilowo nie chce ;)


ArtX napisał(a):A tujeje metalowo-gumowe wahaczy jak się u ciebie mają pytajnik


Podnosząc auto do góry na lewarku i ruszając niby luzów nie ma...ale coś mi mocno mówi, że żeby to sprawdzić trzeba by odkręcić amorki (przynajmniej te dwie dolne śruby), mam rację? I jak to dokładniej sprawdzić ?
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2007, 20:00
Posty: 52
Skąd: Poznań
Auto: 323F BA 1.5 Z5 '97

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323