Mazda 323F KF-ZE Ferrari Rosso Corsa

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez xXx » 31 sty 2008, 22:38

Dokładnie tak jak piszesz, będzie problem ze szpilkami, zazwyczaj średnica stożka(wieloklina) jest też inna i wtedy zaczynają się schody...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 31 sty 2008, 22:38

marcinkosky napisał(a):wydaje mi się ze te Twoje by lepiej wyglądały na jakimś nowszym i większym autku niż na 323F BA...

ale to tylko moje zdanie

ja się nie wypowiadam dopóki nie zobaczę ich na aucie:) Darek jak idą poszukiwania gumek?:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 31 sty 2008, 22:45

Opony juz zamowilem, zobaczymy jak przyjda. Jutro maja byc wyslane kurierem to raczej na poniedzialek beda.
Zwatpilem jak pojezdzilem po wulkanizacjach i w jednej koles mi dal LETNIE 225/40/18, ale tylko 2 sztuki mial. Po 350zl/sztuke. Pytam sie o rok produkcji. Szuka, ja patrze a tu na oponie jakies sniezki narysowane... Mowie ze to chyba zimowka... Nie, letnia! A te sniezynki? To taki wzorek!
Myslalem ze padne na miejscu... Na szczescie stal drugi pracownik obok, popatrzyl i mowi ze to faktycznie zimowka. A tamten do mnie "A to pan chcial letnie?"...
Dali letnie w koncu, tez 2 sztuki. Ogladam... Rok prod. 99. Ta obwodka od ochrony rantu wyrwana na 1/4 opony. I nadal po 350zl/sztuke... Zwatpilem.
Wrocilem do domu, zamowilem z allegro :) Dunlop Sport MAXX 225/40 ZR18, czyli z ochrona rantow. 8,5mm bierznika, jeszcze napisy widac nawet troche na oponie. Z 2005r. Za 1150zl z wysylka kurierem. Wiec cena super jak na takie opony.

W poniedzialek w takim razie bede przymierzal wszystko i zobaczymy jak wyjdzie z dystansami. No szpilki trzeba by bylo zmienic wtedy, wiec troche drogo to wyjdzie :/ Ale moze jakos sie uda tego uniknac jeszcze.
Co do wystawania na zewnatrz to nie ma problemu, teraz moge spokojnie jeszcze poszerzyc cale nadkola, wiec tutaj nie bedzie ocierac.

A co do wzoru felg, to te moje byly na CX-7 nowej i to dosc glupio wygladalo. Teraz koles wstawil tam cale w chromie i wyglada lepiej.

A wygladac to bedzie mniej wiecej tak (plus lakier na calosci nowy, pozniej jeszcze nowe zderzaki...):
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 31 sty 2008, 22:49

ja czekam na sprawozdanie patentu z rejestracją:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 31 sty 2008, 22:54

narazie to ciiiii ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez marcus_87 » 31 sty 2008, 22:55

co do szpilek trzeba wiedziec jaki wieloklin gesty i drobny czy ten zadszy czyli najlepiej jedna wyjac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2007, 11:50
Posty: 385
Skąd: Lublin
Auto: Prelude BB9

Postprzez brii » 1 lut 2008, 00:14

Tarcze hamulcowe od BA w takich felgach będą wyglądać przekomicznie ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez darekk86 » 1 lut 2008, 00:17

o tarczach to wiem, niestety na to nic nie poradze. Na zime nadal musza byc 16". Ale jakos Jacol jezdzi i nikt na tarcze nie zwraca uwagi. Raczej kazdy spojrzy na felge a nie to co za nia jest...
Juz szukalem jak wstawic wieksze tarcze, ale wiaze sie to z mega duza przerobka i kupa kasy. No a w zimie na tych felgach na pewno nie bede jezdzil.

Ale moze dociac i dokleic na superglue dookola tarcz kawalek metalu zeby wygladaly jak wieksze tarcze?? hehehe. Tak jak ktos na allegro przykleil do bebnow niby tarcze... Tylko zapomnial o zaciskach :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez wksek » 1 lut 2008, 01:12

Jak dla mnie jazda na 18" felgach + oponki w takich rozmiarach (w Polsce) to samobójstwo :( Szczególnie teraz w okresie wiosennym, jak nam wywali kilka nowych dziur po zimie. Nie wiem jak do tej pory wyglądało Twoje podejście do omijania dziur w czasie jazdy... ale po tym co masz załozone teraz, to czujność chyba będzie 100 procent większa, jak nie 200% :) Duża dziura – (oby nie) Prostowanie

Osobiście mnie każdy wyjazd na miasto by kosztował sporo nerwów :D Nie wspominając o wyruszeniu na trasę na droge niżej niż rangi krajowej :|

Dlatego jak dla mnie 18" w Polsce z miłą chęcią, ale jak będziemy mieć drogi które sprzyjają takiej zabawie
Już mnie nie zobaczysz...

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= <--- Moja Mazda :)
Początkujący
 
Od: 7 cze 2007, 19:46
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323c (BA) 1.3

Postprzez darekk86 » 1 lut 2008, 01:18

spoko spoko, z prostowaniem jak by co to problemu nie ma. znajomy ma warsztat w wawie i lublinie :)

A omijac dziury to teraz juz omijalem, a teraz bede chyba wolniej jezdzil. Zawsze to bezpieczniej :) A i tak samochod w koncu pojdzie w odstawke raczej i bedzie sluzyl tylko jakos demo car, a do jazdy... hmm... bedzie inny w koncu. Tylko jak wyrobie na paliwo w tym "innym"... :] Ale to jeszcze troche zanim sie zmieni, narazie jeszcze sporo kasy pojdzie w ta mazde...
Narazie jak mazda wyjedzie z warsztatu to poprostu bede jezdzil duzo wolniej, to moze jakos felgi przezyja. Raczej miekkie nie sa wiec tak latwo sie nie powinny pogiac.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Pajko » 1 lut 2008, 01:25

darekk86 ja tez swoja reanimuje i tez bede sie lansowac na 18 ale z rx8 na oponkach 215/35 a co do czujnosci na dziurach poprostu trzeba przywyknac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez darekk86 » 1 lut 2008, 01:29

Pajko i nie boisz sie ze beda gdzies ocierac? W koncu od rx-8 to ET 50 i tez 8". To jak moje maja ocierac to tamte to juz totalnie. Jakies dystanse zakladasz itd?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Pajko » 1 lut 2008, 09:43

nie nie zakladam dystansow ale lekko nadkola podcinam i wyciagam a ET w GE seryjnie jest 38 przy 6,5" a tu 50 przy 8" wiec wydaje mi sie ze bedzie na styk :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez promyczek001 » 1 lut 2008, 11:59

Znajomy na zeszly sezon mial felgi nowe Borbet 19" profil opony wlasnie 35 i jadac powoli lansowozem wpadl w studzienke w sumie nie duza ale felga pekła na pol.

Obrazek
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Pajko » 1 lut 2008, 12:34

promyczek001 niestrasz mnie nawet hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez darekk86 » 1 lut 2008, 12:55

Pajko to przeczytaj dokladnie naszy wyliczenia. Wyklepywanie nadkoli Ci tutaj niewiele da, bo felga bedzie ponad 29mm w glab wystawac (jak 29 wystaje na ET45, to na 50 jeszcze chyba 5mm). Wiec masz identyczna sytuacje jak moja, a nawet gorsza.
To najwyzej obaj bedziemy mieli ten sam problem :)

No a te 19" trzeba przyznac ze ladne. Tylko jak na Borbety to dziwne ze tak pekly... No co, zdarza sie...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Pajko » 1 lut 2008, 13:46

darekk86 ja to kiedys liczylem z kumplem to jakos inaczej nam wyszlo tak ze powinno pasowac , on sie na tym niezle zna wiec nie wiem juz samemu zobaczymy co i jak , wiem tylko ze jak mialem 16"x7" ET55 to kola sie chowały zabardzo w nadkolach te sa 18"x8"i ET50 wiec i szersze i et wieksze , najgorsze jest tylko to ze nie mam jak sprawdzic tego bo nie mam opon ale coz zobaczymy co bedzei
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez brii » 1 lut 2008, 14:45

darekk86 wiesz o tym, że taka felga i taka opona to będzie tylko lanssss – właściwości jezdne będą znacznie gorsze (przyśpieszenia się trochę pogorszą a właściwości w zakrętach będą wręcz tragiczne)...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Adasi » 1 lut 2008, 16:01

Adaś napisał(a):ja czekam na sprawozdanie patentu z rejestracją:)

A gdzie tu jakiś patent bo nie widze ?

Czy jeździłeś już autem na tych felgach? Fakt są przepiękne, nawet bardziej podobają mi sie od moich. Mam 16 cali w maździe GD (może przełoże do przyszłej mx-6 o ile podpasuja) i dla mnie to juz masakra bo na gorszej drodze czuje sie jak worek kartofli (profil opony chyba 45 mam o ile dobrze pamietam). Nie wiem czy to wina starości mojego samochodu i jakości jego zawieszenia, ale w Polsce na coś więcej jak 16 cali to chyba bym się nie odważył. Także jak to jest u Ciebie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 maja 2006, 18:23
Posty: 24
Skąd: Łódź
Auto: Honda Accord Coupe '98 2.0 iES

Postprzez jacobs » 1 lut 2008, 16:02

Adasi napisał(a):A gdzie tu jakiś patent bo nie widze ?

pewnie będzie jakaś chowana czy coś :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy