Moc -dlaczego raz ma kopa a raz idzie jak mol??
1, 2
Witam ja mam taki sam problem ale tylko na gazie dodam ze mam sekwencje na gazie raz jedzie raz sié wlecze,
na benzynie jezdzi jak rakieta 
-
zbys20
Kazdy sie rozpisuje z mojego tematu,ale czy ktos cos juz wymienil? Pod tym tematem juz drugi zalozylem
Jak panowie powymienialiscie cos?? Gadac mi tu




- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Munitis napisał(a):.. zaczęło tak sie dziać od momentu w którym wymieniłem rozrząd pompe wody i uszczelke pod kolektor...
hmmm u mnie tak samo jest
Po zresetowaniu ECU wszystko bylo ok, fajnie sie wkrecala na obroty, ale tylko na chwile.
Daj znac czy wymiana swiec cos pomogla ;>
- Od: 25 paź 2007, 14:54
- Posty: 38
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323F BJ 1.5 DOHC '99
Wiec zacząłem od wymiany swiec.Wymieniłem je dzis i nastapiła minimalna ,ze tak powiem poprawa ale to jeszcze nie to 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
ja wymienilem swiece i przewody WN i zadnej poprawy
dodam ze na benzynie tez zaczyna sie mulić nie tak jak na gazie ale tez troche przerywa 
-
zbys20
a ja wymieniłem świece i zakręciłem EGR-a
hmm i chyba nic sie nie zmieniło oprucz tego ze silnik dłuzej sie nagrzewa . Wiem ze kable i kopulke musze wymienic do tego niszczesny filtr powietrza ale czekam na K&N sportowa wkładke wpadł mi jeszcze pomysł zeby dostac sie do baku i przeczyściec tam wszystko bo ostatnio jezdze prawie na rezewrie dojdzie do rezerwy i 5 literków wleje
wiec moze byc syf w baku i woda tylko za bardzo nie wiem jak sie dostac do środka baku wiem ze jest pod tylna kanapa dostep do baku ale co dalej ktos to kiedys rozbierał? aha i katalizator wywalić bo juz nie spełnia swojej funkcji tylko przeszkadza moze sie zapchał.?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
Tak pod tylna kanapa i pewnie najpierw bedziesz musial wyciagnac pompe ale uwazaj ,zebys czegos nieurwal
a potem wybierz garnuszkiem ile sie da i wytrzyj szmata,moze bedzie poprawa 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
mam identyczny problem z tym muleniem między 2k a 2,5k na dwójce.. :/
dzieje się tak po wymianie rozrządu.. wymieniałem świece ale nadal tak się dzieje..
jak ktoś znajdzie źródło tego problemu to śmiało pisać..
pzdr
dzieje się tak po wymianie rozrządu.. wymieniałem świece ale nadal tak się dzieje..
jak ktoś znajdzie źródło tego problemu to śmiało pisać..
pzdr
pǝǝdsɐpzɐɯ
- Od: 22 gru 2007, 13:11
- Posty: 79
- Skąd: WWL : Wołomin
- Auto: 323F BA '97 1.5 16V
Noble Green
Aby niewydawac niepotrzebnie pieniadze na przewody,kopulki czy tam inne pierdoły postanowiłem położyc sie pomyśleć i podumać co może byc przyczyna.Leże tak i leże ,myśle i myśle i stwierdzilem,ze przyczyna moze tkwic w przeplywce ale niekoniecznie.Doszedłem do wniosku cze to jest cos z aparatem zapłonowym.Poniewaz raz jedzie jak rakieta a innym razem jakby na 3 gary.Wymieniłem swiece jedna byla okopcona a druga miała na podkładce troche oleju wiec jakby go niespalała,bądż tez bardzo słabo na tym garze.Przewody sa ok ,choc np;w srodku moze byc nadłamany.Ale przewody ok,bo sciagalem kolejno i efekt pracy silnika byl slyszalny jak trzeba.Sadze,ze to aparat.Raz podaje a innym razem moze niepodawac iskry
nic bede kombinował co dalej.Na kompa tez mozna podjechac,ale jesli to aparat to pewien kolega na forum mi napisal,ze komp niewykaze tego 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
hmm moze za duzo nie dopowiem z kwestii technicznej bo jeśli coś padło to inna sprawa..ale wiele zalezy od benzyny dodam iz jezdze stale na 98..bo na 95 duzo slabiej ciagnie..nie zawsze markowa stacja oznacza jakosc paliwa.. Druga sprawa, sam tak robilem i wiele osob jezdzi na prawie pustym baku dolewajac po 5 literków. Powoduje to zbieranie sie wilgoci w baku a co za tym idzie mamy wode w paliwie no i sam bak bedzie korodował ( nasze autka maja juz troche latek)wiec polecam przyoszczedzic i starac sie tankowac do pelna. Raz na jakis czas polecam dodatek do benzyny np. STP,który czysci wtryskiwacze no i dodaje mocy..za ok.15 zł na bak jest wiecej frajdy,naprawde odczuwalne. Do tego wszystkiego strumienica i regularna wymiana filtra pow. M.in .dzieki tym zabiegom az milo popatrzec jak wskazóweczka od obrotów śmiga do góry aż miło 
- Od: 21 mar 2007, 16:30
- Posty: 91
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 94r
Też tak myślę . Masz aparat P5sps-snipers napisał(a):Doszedłem do wniosku cze to jest cos z aparatem zapłonowym.Poniewaz raz jedzie jak rakieta a innym razem jakby na 3 gary
Chyba ten model a musiałbym zerknąć
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Kontynuując ten temat.Doszedłem do wniosku ze jesli silnik idzie zwawo obroty sa nizsze tak o ok.50 i wskazowka po przegazowaniu idzie elastycznie do gory.A jesli obroty sa nizsze to idzie mułowato.Jesli idzie zwawo to da sie zauwazyc rownież lepszy dzwiek z głośników.Moze to smieszne ale prawdziwe.Jesli auto jest słabsze ma mniejsza liczbe obrotow i gorzej jakosciowo sprzet gra. Czyli cos z elektryka tylko co? Mysle,ze zapłon ale co jeszcze? Wykluczam przewody ,swiece ,przepływke i paliwo 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
mi pomogla troche wymiana swiec, bo mialem poprzepalane okropnie i jedna miala peknieta elektrode
co do paliwa to tez ma wplyw, zawsze taknowalem na BP, i strasznie duzo mi mazda palila i wogole jezdzila do pupy jednym slowem. Ostatnio skusilem sie na paliwo shella zwylka 95. Roznica jest, obroty w koncu w normie i lepiej sie troszke zbiera.
Wogole ostatnio slyszalem pogloski o tym ze BP ma coraz gorszej jakosci paliwo.
co do paliwa to tez ma wplyw, zawsze taknowalem na BP, i strasznie duzo mi mazda palila i wogole jezdzila do pupy jednym slowem. Ostatnio skusilem sie na paliwo shella zwylka 95. Roznica jest, obroty w koncu w normie i lepiej sie troszke zbiera.
Wogole ostatnio slyszalem pogloski o tym ze BP ma coraz gorszej jakosci paliwo.
Była czerwona niunia 323F BG 1.6 16V ----> Jest srebrna Madzia 323F BJ 1.5 DOHC '99 
- Od: 25 paź 2007, 14:54
- Posty: 38
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323F BJ 1.5 DOHC '99
Chyba rozwiazałem problem ale nie az tak do konca.Jest lepiej ale to jeszcze nie to.Był pękniety palec rozdzielacza.Uciekała iskra itd.. jeszcze na dniach sprobuje usunąć te blaszke co kolega Organo wywala
Przy okazji wymieniłem oring na aparacie.Chyba nikt niema tak grubego oringu jak ja 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Problem rozwiązany 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
a wiec mialem taki sam problem...wymienilem swiece na nowe bosh'owki i filtry, wszystko cyka jak trza i nie moge narzekac ze cos jest zle takze radze to powymieniac i powinno byc ok
-
froneq
Świece nie zawsze rozwiażą problem. Zawsze powodem słabszej mocy moze byc takze zapłon,kable,przepływka,sonda ,złe paliwo,mocno trzymajace szczeki w recznym itd... 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości