Moc -dlaczego raz ma kopa a raz idzie jak mol??

Postprzez zbys20 » 8 sty 2008, 15:21

Witam ja mam taki sam problem ale tylko na gazie dodam ze mam sekwencje na gazie raz jedzie raz sié wlecze, :( na benzynie jezdzi jak rakieta :D
zbys20
 

Postprzez sps-snipers » 25 sty 2008, 23:54

Kazdy sie rozpisuje z mojego tematu,ale czy ktos cos juz wymienil? Pod tym tematem juz drugi zalozylem :D Jak panowie powymienialiscie cos?? Gadac mi tu <lol> <lol> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez positif » 26 sty 2008, 11:20

Munitis napisał(a):.. zaczęło tak sie dziać od momentu w którym wymieniłem rozrząd pompe wody i uszczelke pod kolektor...


hmmm u mnie tak samo jest :| i tez wymienialem rozrzad i pompe wody i od tego czasu jakos sie madzia muli.

Po zresetowaniu ECU wszystko bylo ok, fajnie sie wkrecala na obroty, ale tylko na chwile.

Daj znac czy wymiana swiec cos pomogla ;>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2007, 14:54
Posty: 38
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323F BJ 1.5 DOHC '99

Postprzez sps-snipers » 26 sty 2008, 23:27

Wiec zacząłem od wymiany swiec.Wymieniłem je dzis i nastapiła minimalna ,ze tak powiem poprawa ale to jeszcze nie to ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez zbys20 » 27 sty 2008, 15:59

ja wymienilem swiece i przewody WN i zadnej poprawy :( dodam ze na benzynie tez zaczyna sie mulić nie tak jak na gazie ale tez troche przerywa :|
zbys20
 

Postprzez grodek » 27 sty 2008, 19:07

a ja wymieniłem świece i zakręciłem EGR-a :] hmm i chyba nic sie nie zmieniło oprucz tego ze silnik dłuzej sie nagrzewa . Wiem ze kable i kopulke musze wymienic do tego niszczesny filtr powietrza ale czekam na K&N sportowa wkładke wpadł mi jeszcze pomysł zeby dostac sie do baku i przeczyściec tam wszystko bo ostatnio jezdze prawie na rezewrie dojdzie do rezerwy i 5 literków wleje :P wiec moze byc syf w baku i woda tylko za bardzo nie wiem jak sie dostac do środka baku wiem ze jest pod tylna kanapa dostep do baku ale co dalej ktos to kiedys rozbierał? aha i katalizator wywalić bo juz nie spełnia swojej funkcji tylko przeszkadza moze sie zapchał.?
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez sps-snipers » 27 sty 2008, 23:35

Tak pod tylna kanapa i pewnie najpierw bedziesz musial wyciagnac pompe ale uwazaj ,zebys czegos nieurwal ;) a potem wybierz garnuszkiem ile sie da i wytrzyj szmata,moze bedzie poprawa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez gejzer » 29 sty 2008, 17:34

mam identyczny problem z tym muleniem między 2k a 2,5k na dwójce.. :/
dzieje się tak po wymianie rozrządu.. wymieniałem świece ale nadal tak się dzieje..

jak ktoś znajdzie źródło tego problemu to śmiało pisać.. ;)

pzdr
pǝǝdsɐpzɐɯ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 13:11
Posty: 79
Skąd: WWL : Wołomin
Auto: 323F BA '97 1.5 16V
Noble Green

Postprzez sps-snipers » 30 sty 2008, 13:52

Aby niewydawac niepotrzebnie pieniadze na przewody,kopulki czy tam inne pierdoły postanowiłem położyc sie pomyśleć i podumać co może byc przyczyna.Leże tak i leże ,myśle i myśle i stwierdzilem,ze przyczyna moze tkwic w przeplywce ale niekoniecznie.Doszedłem do wniosku cze to jest cos z aparatem zapłonowym.Poniewaz raz jedzie jak rakieta a innym razem jakby na 3 gary.Wymieniłem swiece jedna byla okopcona a druga miała na podkładce troche oleju wiec jakby go niespalała,bądż tez bardzo słabo na tym garze.Przewody sa ok ,choc np;w srodku moze byc nadłamany.Ale przewody ok,bo sciagalem kolejno i efekt pracy silnika byl slyszalny jak trzeba.Sadze,ze to aparat.Raz podaje a innym razem moze niepodawac iskry :D nic bede kombinował co dalej.Na kompa tez mozna podjechac,ale jesli to aparat to pewien kolega na forum mi napisal,ze komp niewykaze tego :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez MR.PETER » 30 sty 2008, 18:50

hmm moze za duzo nie dopowiem z kwestii technicznej bo jeśli coś padło to inna sprawa..ale wiele zalezy od benzyny dodam iz jezdze stale na 98..bo na 95 duzo slabiej ciagnie..nie zawsze markowa stacja oznacza jakosc paliwa.. Druga sprawa, sam tak robilem i wiele osob jezdzi na prawie pustym baku dolewajac po 5 literków. Powoduje to zbieranie sie wilgoci w baku a co za tym idzie mamy wode w paliwie no i sam bak bedzie korodował ( nasze autka maja juz troche latek)wiec polecam przyoszczedzic i starac sie tankowac do pelna. Raz na jakis czas polecam dodatek do benzyny np. STP,który czysci wtryskiwacze no i dodaje mocy..za ok.15 zł na bak jest wiecej frajdy,naprawde odczuwalne. Do tego wszystkiego strumienica i regularna wymiana filtra pow. M.in .dzieki tym zabiegom az milo popatrzec jak wskazóweczka od obrotów śmiga do góry aż miło :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2007, 16:30
Posty: 91
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 94r

Postprzez Artiks » 30 sty 2008, 19:42

sps-snipers napisał(a):Doszedłem do wniosku cze to jest cos z aparatem zapłonowym.Poniewaz raz jedzie jak rakieta a innym razem jakby na 3 gary
Też tak myślę . Masz aparat P5 ?? Organo, je regeneruje .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez sps-snipers » 30 sty 2008, 23:51

Chyba ten model a musiałbym zerknąć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez sps-snipers » 22 lut 2008, 14:01

Kontynuując ten temat.Doszedłem do wniosku ze jesli silnik idzie zwawo obroty sa nizsze tak o ok.50 i wskazowka po przegazowaniu idzie elastycznie do gory.A jesli obroty sa nizsze to idzie mułowato.Jesli idzie zwawo to da sie zauwazyc rownież lepszy dzwiek z głośników.Moze to smieszne ale prawdziwe.Jesli auto jest słabsze ma mniejsza liczbe obrotow i gorzej jakosciowo sprzet gra. Czyli cos z elektryka tylko co? Mysle,ze zapłon ale co jeszcze? Wykluczam przewody ,swiece ,przepływke i paliwo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez positif » 23 lut 2008, 16:03

mi pomogla troche wymiana swiec, bo mialem poprzepalane okropnie i jedna miala peknieta elektrode :|

co do paliwa to tez ma wplyw, zawsze taknowalem na BP, i strasznie duzo mi mazda palila i wogole jezdzila do pupy jednym slowem. Ostatnio skusilem sie na paliwo shella zwylka 95. Roznica jest, obroty w koncu w normie i lepiej sie troszke zbiera.
Wogole ostatnio slyszalem pogloski o tym ze BP ma coraz gorszej jakosci paliwo.
Była czerwona niunia 323F BG 1.6 16V ----> Jest srebrna Madzia 323F BJ 1.5 DOHC '99 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2007, 14:54
Posty: 38
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323F BJ 1.5 DOHC '99

Postprzez sps-snipers » 11 mar 2008, 13:46

Chyba rozwiazałem problem ale nie az tak do konca.Jest lepiej ale to jeszcze nie to.Był pękniety palec rozdzielacza.Uciekała iskra itd.. jeszcze na dniach sprobuje usunąć te blaszke co kolega Organo wywala :P Przy okazji wymieniłem oring na aparacie.Chyba nikt niema tak grubego oringu jak ja :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Artiks » 12 mar 2008, 22:06

Czyli jednak aparat ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez sps-snipers » 14 mar 2008, 15:45

Problem rozwiązany :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez froneq » 24 mar 2008, 15:11

a wiec mialem taki sam problem...wymienilem swiece na nowe bosh'owki i filtry, wszystko cyka jak trza i nie moge narzekac ze cos jest zle takze radze to powymieniac i powinno byc ok
froneq
 

Postprzez sps-snipers » 24 mar 2008, 17:53

Świece nie zawsze rozwiażą problem. Zawsze powodem słabszej mocy moze byc takze zapłon,kable,przepływka,sonda ,złe paliwo,mocno trzymajace szczeki w recznym itd... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323