Kills on Road & Street

Postprzez logimen » 20 sty 2008, 15:14

Ze mna wczoraj o 2 w nocy Na Pulawskiej niedaleko Piaseczna chciala sie scigac Audi A6 Avant, oczywiscie V6.... darowalem sobie :P
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2005, 23:34
Posty: 361 (1/0)
Skąd: Warszawa Rembertów
Auto: Mazda6 GH 2.5L 2008r.

Postprzez marek » 20 sty 2008, 15:56

grze.gorz napisał(a):535d – 6,4s
mps – 6,6s


diesel zaczyna jechać pozniej. tym bardziej ze to byl RWD a nie 4x4 i traci na starcie. w wersji 4x4 ma chyba 6,1s

550i by Cie zjadło tak ze myslałbyś ze silnik Ci się zepsuł – jeździłem 650i i wiem co mówię (5,5s do setki – to olbrzymia róznica do 6,6s)

540i prędzej jeśli benzyna

Poza tym wyraźnie słyszałbyś V8.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Gib » 21 sty 2008, 19:43

jestem ciekawy czy KAŻDY kierowca ogarnia tak 550i było w styczniu żeby aż tak objechać MPSa, jednak napęd na 4 łapki sporo daje. Pisał coś o braku trakcji w bmw a potem że go doszedł, właśnie prawdopodobne że to było 550i. ale dywagacje. Może czas zawirusować Mazdę?

LOGIMEN – co Ci szkodziło podjąć wyzwanie :) wiedziałbyś chociaż ile tracisz do Audi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marek » 21 sty 2008, 20:56

Gibsong napisał(a):zy KAŻDY kierowca ogarnia tak 550i było w styczniu


jeździłem 650i (ten sam silnik, prawie to samo podwozie). 360 koni i naprawdę to łatwo ogarnąć, łatwiej niż mojego 200konnego nissana. I te 360 koni jedzie naprawdę niewiarygodnie, dlatego bardziej byłbym skłonny ku 540i, 535d.
A brak trakcji poważny ma się już w 230 konnym 530d.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Udesky » 24 sty 2008, 01:25

A ja muszę sie pochwalić swoim pierwszym killem Octavia :D
Otóż dziś udało mi sie wygrać z pod światem z Honda Civic Sedan 6gen – młody łepek na poznańskich blachach z dumną naklejka "Alpine" na tylnej szybie :), nie wiem jaki silnik ale pewnie 1.4 90KM, co prawda Octavia ma 110KM, ale waży 1400kg, ile Honda nie wiem, pewnie z 1100kg. Co nie zmienia faktu ze wygrałem z nią o jakieś 1.5 długości auto <jupi>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez MadziaForever » 25 sty 2008, 10:30

Udesky napisał(a): Octavia ma 110KM, ale waży 1400kg, <jupi>

ciężka..

Udesky napisał(a): Honda nie wiem, pewnie z 1100kg.


moje 626 wazy 1100 :)
tamta Honda musi być lżejsza.. więc to chyba niestety niemiało 90KM <lol>
jestem pewien bo z 90 konnym civikiem idę łeb w łeb, a Oktawki 1,9TDI mój 116konny FS zostawia daaaaleko w tyle. prawdopodobnie ze względu na tę wagę o której mowisz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Udesky » 25 sty 2008, 13:03

MadziaForever napisał(a):moje 626 wazy 1100

to 626 takie lekkie? 323F BA wazy ok 1150kg :| A Civic HB 5 gen 960kg
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez mariofrost » 25 sty 2008, 13:30

Udesky napisał(a):to 626 takie lekkie?


Dane ze strony klubowej:
Mazda 626 2.0i GLX – Masa własna: 1160 kg
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 11:37
Posty: 42
Skąd: Płock
Auto: Nissan Primera '00 1,8

Postprzez Pyton162 » 25 sty 2008, 13:41

z cifem takim jeździłem juz pare razy za każdym razem kolo dostawał o jakies 5 – 6 długości
Pyton162
 

Postprzez KyRy » 25 sty 2008, 14:19

Volvo V40 nie dawało sobie rady z moim K8 :)
ale nie wiem jaki tam mógł być silnik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez Gib » 25 sty 2008, 15:10

MadziaForever napisał(a): mój 116konny FS zostawia daaaaleko w tyle. prawdopodobnie ze względu na tę wagę o której mowisz.


Skąd wiesz ile twoj FS ma mocy? przeciez dolot i ECU jest z FP, z tego co pamiętam, chyba że hamowałeś auto a ja nie zauważyłem, swoją drogą mógłbyś to zrobić, bo on chyba jakoś strasznie chla więc mocy może być więcej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Udesky » 25 sty 2008, 22:53

Pyton162 napisał(a):z cifem takim jeździłem juz pare razy za każdym razem kolo dostawał o jakies 5 – 6 długości

dlatego samochod taki jak skoda musi miec co najmniej 150KM pod macha w TDI.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Gib » 26 sty 2008, 10:42

a jeszcze lepiej w benzynie (1.8T) oczywiście do ścigania się bo do nabijania kilometrów TDI jest prawie idealne.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez DISItune » 26 sty 2008, 12:40

Udesky napisał(a):
Pyton162 napisał(a):z cifem takim jeździłem juz pare razy za każdym razem kolo dostawał o jakies 5 – 6 długości

dlatego samochod taki jak skoda musi miec co najmniej 150KM pod macha w TDI.


zaczyna to całkiem fajnie jeździć w okolicy 180 – 190KM i 400Nm :] ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez MadziaForever » 26 sty 2008, 15:26

Gibsong napisał(a):
MadziaForever napisał(a): mój 116konny FS zostawia daaaaleko w tyle. prawdopodobnie ze względu na tę wagę o której mowisz.


Skąd wiesz ile twoj FS ma mocy? przeciez dolot i ECU jest z FP, z tego co pamiętam, chyba że hamowałeś auto a ja nie zauważyłem, swoją drogą mógłbyś to zrobić, bo on chyba jakoś strasznie chla więc mocy może być więcej :)


Podaję dane z wykresu jakim dysponował gość sprzedający mi samochód..
Było na nim 115,8KM zdaje sie na LPG 2gen. Fakt, mógł to być chłyt matekingody ;) ale przyznam że po wstawieniu blosa, nieczuję wzrostu mocy.
Ważyłem natomiast swoją.. (niewiem skąd te 1160km) w dowodzie u mnie 1140 i okazuje się ze jest to masa z pełnym bakiem. na pusto poniżej 1100.
Zhamuje ją. jak będzie te 115, będe zadowolony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 26 sty 2008, 20:49

może stal zmieniła gęstość poprzez utlenienie ;–) jeśli hamowana to oczywiście zwracam honor. Jest mała szansa że moja się shamuje na zakładaniu gazu, ponoć jest taka opcja w EGP.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MadziaForever » 27 sty 2008, 14:03

Gibsong napisał(a):
MadziaForever napisał(a): mój 116konny FS zostawia daaaaleko w tyle. prawdopodobnie ze względu na tę wagę o której mowisz.


Skąd wiesz ile twoj FS ma mocy? przeciez dolot i ECU jest z FP, z tego co pamiętam, chyba że hamowałeś auto a ja nie zauważyłem, swoją drogą mógłbyś to zrobić, bo on chyba jakoś strasznie chla więc mocy może być więcej :)


No właśnie, to niejest temat na to ale potrzebuję wiedzy od bardziej łebskich..
mam zeswapowany silnik z FP na FS, kolektor i komputer zostały od FPka.. auto [tiiit] na LPG (blos) a na benzynie.. tak jakby łapała powietrze z opóźnieniem dodaję gazu a obroty najpierw samochód ksztuszą (wrecz spadają) a dopiero po chwili praca się stabilizuje, przpeływke niedawno zmieniałem -efekt identyczny.
na gazie super.. co to może być?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez brii » 27 sty 2008, 14:22

Nieodpowiednia średnica przepustnicy (od FP) i komp od FP
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Brt » 28 sty 2008, 17:45

wczoraj krajowa 8 przed piotrkowem tryb,

podjechała mi pod tyłek 6 MPS, zjechałem na prawo, kierownik miał CB, ja też więc od razu ustawiliśmy się do rolowanego,
kierownik w MPS sam ja z dwoma kumplami czyli balast w granicach 130kg,

poszliśmy z trzeciego biegu... i w sumie.... to..... zmasakrował mnie... nie spodziewałem się tego... nie byłem przygotowany aż na taki killl..... łaaaaaa :(

na trójce jakoś tam się trzymałem choć odejżdzał sukcesywanie ale na czwórce już miałem łzy w oczach...

jednak różnica między V6 a MPS znaczna jest....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez Gib » 28 sty 2008, 18:31

turbo rulez :) ciekawe jak byłoby z MZR-CD też ma moment nisko.

PS. Lekkich masz kolegów, chyba że 130kg each.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje