Kills on Road & Street
grze.gorz napisał(a):535d – 6,4s
mps – 6,6s
diesel zaczyna jechać pozniej. tym bardziej ze to byl RWD a nie 4x4 i traci na starcie. w wersji 4x4 ma chyba 6,1s
550i by Cie zjadło tak ze myslałbyś ze silnik Ci się zepsuł – jeździłem 650i i wiem co mówię (5,5s do setki – to olbrzymia róznica do 6,6s)
540i prędzej jeśli benzyna
Poza tym wyraźnie słyszałbyś V8.
jestem ciekawy czy KAŻDY kierowca ogarnia tak 550i było w styczniu żeby aż tak objechać MPSa, jednak napęd na 4 łapki sporo daje. Pisał coś o braku trakcji w bmw a potem że go doszedł, właśnie prawdopodobne że to było 550i. ale dywagacje. Może czas zawirusować Mazdę?
LOGIMEN – co Ci szkodziło podjąć wyzwanie
wiedziałbyś chociaż ile tracisz do Audi.
LOGIMEN – co Ci szkodziło podjąć wyzwanie
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):zy KAŻDY kierowca ogarnia tak 550i było w styczniu
jeździłem 650i (ten sam silnik, prawie to samo podwozie). 360 koni i naprawdę to łatwo ogarnąć, łatwiej niż mojego 200konnego nissana. I te 360 koni jedzie naprawdę niewiarygodnie, dlatego bardziej byłbym skłonny ku 540i, 535d.
A brak trakcji poważny ma się już w 230 konnym 530d.
A ja muszę sie pochwalić swoim pierwszym killem Octavia
Otóż dziś udało mi sie wygrać z pod światem z Honda Civic Sedan 6gen – młody łepek na poznańskich blachach z dumną naklejka "Alpine" na tylnej szybie
, nie wiem jaki silnik ale pewnie 1.4 90KM, co prawda Octavia ma 110KM, ale waży 1400kg, ile Honda nie wiem, pewnie z 1100kg. Co nie zmienia faktu ze wygrałem z nią o jakieś 1.5 długości auto 
Otóż dziś udało mi sie wygrać z pod światem z Honda Civic Sedan 6gen – młody łepek na poznańskich blachach z dumną naklejka "Alpine" na tylnej szybie

164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a): Octavia ma 110KM, ale waży 1400kg,
ciężka..
Udesky napisał(a): Honda nie wiem, pewnie z 1100kg.
moje 626 wazy 1100
tamta Honda musi być lżejsza.. więc to chyba niestety niemiało 90KM

jestem pewien bo z 90 konnym civikiem idę łeb w łeb, a Oktawki 1,9TDI mój 116konny FS zostawia daaaaleko w tyle. prawdopodobnie ze względu na tę wagę o której mowisz.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Udesky napisał(a):to 626 takie lekkie?
Dane ze strony klubowej:
Mazda 626 2.0i GLX – Masa własna: 1160 kg
- Od: 16 paź 2007, 11:37
- Posty: 42
- Skąd: Płock
- Auto: Nissan Primera '00 1,8
z cifem takim jeździłem juz pare razy za każdym razem kolo dostawał o jakies 5 – 6 długości
-
Pyton162
Volvo V40 nie dawało sobie rady z moim K8
ale nie wiem jaki tam mógł być silnik...
ale nie wiem jaki tam mógł być silnik...
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
MadziaForever napisał(a): mój 116konny FS zostawia daaaaleko w tyle. prawdopodobnie ze względu na tę wagę o której mowisz.
Skąd wiesz ile twoj FS ma mocy? przeciez dolot i ECU jest z FP, z tego co pamiętam, chyba że hamowałeś auto a ja nie zauważyłem, swoją drogą mógłbyś to zrobić, bo on chyba jakoś strasznie chla więc mocy może być więcej
Pyton162 napisał(a):z cifem takim jeździłem juz pare razy za każdym razem kolo dostawał o jakies 5 – 6 długości
dlatego samochod taki jak skoda musi miec co najmniej 150KM pod macha w TDI.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):Pyton162 napisał(a):z cifem takim jeździłem juz pare razy za każdym razem kolo dostawał o jakies 5 – 6 długości
dlatego samochod taki jak skoda musi miec co najmniej 150KM pod macha w TDI.
zaczyna to całkiem fajnie jeździć w okolicy 180 – 190KM i 400Nm
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Gibsong napisał(a):MadziaForever napisał(a): mój 116konny FS zostawia daaaaleko w tyle. prawdopodobnie ze względu na tę wagę o której mowisz.
Skąd wiesz ile twoj FS ma mocy? przeciez dolot i ECU jest z FP, z tego co pamiętam, chyba że hamowałeś auto a ja nie zauważyłem, swoją drogą mógłbyś to zrobić, bo on chyba jakoś strasznie chla więc mocy może być więcej
Podaję dane z wykresu jakim dysponował gość sprzedający mi samochód..
Było na nim 115,8KM zdaje sie na LPG 2gen. Fakt, mógł to być chłyt matekingody
Ważyłem natomiast swoją.. (niewiem skąd te 1160km) w dowodzie u mnie 1140 i okazuje się ze jest to masa z pełnym bakiem. na pusto poniżej 1100.
Zhamuje ją. jak będzie te 115, będe zadowolony.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
może stal zmieniła gęstość poprzez utlenienie ;–) jeśli hamowana to oczywiście zwracam honor. Jest mała szansa że moja się shamuje na zakładaniu gazu, ponoć jest taka opcja w EGP.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):MadziaForever napisał(a): mój 116konny FS zostawia daaaaleko w tyle. prawdopodobnie ze względu na tę wagę o której mowisz.
Skąd wiesz ile twoj FS ma mocy? przeciez dolot i ECU jest z FP, z tego co pamiętam, chyba że hamowałeś auto a ja nie zauważyłem, swoją drogą mógłbyś to zrobić, bo on chyba jakoś strasznie chla więc mocy może być więcej
No właśnie, to niejest temat na to ale potrzebuję wiedzy od bardziej łebskich..
mam zeswapowany silnik z FP na FS, kolektor i komputer zostały od FPka.. auto [tiiit] na LPG (blos) a na benzynie.. tak jakby łapała powietrze z opóźnieniem dodaję gazu a obroty najpierw samochód ksztuszą (wrecz spadają) a dopiero po chwili praca się stabilizuje, przpeływke niedawno zmieniałem -efekt identyczny.
na gazie super.. co to może być?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
wczoraj krajowa 8 przed piotrkowem tryb,
podjechała mi pod tyłek 6 MPS, zjechałem na prawo, kierownik miał CB, ja też więc od razu ustawiliśmy się do rolowanego,
kierownik w MPS sam ja z dwoma kumplami czyli balast w granicach 130kg,
poszliśmy z trzeciego biegu... i w sumie.... to..... zmasakrował mnie... nie spodziewałem się tego... nie byłem przygotowany aż na taki killl..... łaaaaaa
na trójce jakoś tam się trzymałem choć odejżdzał sukcesywanie ale na czwórce już miałem łzy w oczach...
jednak różnica między V6 a MPS znaczna jest....
podjechała mi pod tyłek 6 MPS, zjechałem na prawo, kierownik miał CB, ja też więc od razu ustawiliśmy się do rolowanego,
kierownik w MPS sam ja z dwoma kumplami czyli balast w granicach 130kg,
poszliśmy z trzeciego biegu... i w sumie.... to..... zmasakrował mnie... nie spodziewałem się tego... nie byłem przygotowany aż na taki killl..... łaaaaaa
na trójce jakoś tam się trzymałem choć odejżdzał sukcesywanie ale na czwórce już miałem łzy w oczach...
jednak różnica między V6 a MPS znaczna jest....
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje