wiatm.
czy jest jakas roznica w wysokosci sprezyn, amortyzatorow itd. w mazdzie 323F 2.0 V6 wersji GT a normalna z silnikiem 1.5 badz 1.8??
czy ewentualnie elementy zawieszenia z wersji GT beda pasowaly do "tych slabszych" modeli 323F??
i na konec... jakie sa koszty amorkow i sprezyn od 323F 2.0 V6 GT??
pozdrawiam
Roznica sztywnosci i wysokosci zawieszenia
Strona 1 z 1
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Witam
Sprezyny od 2.0 nie pasuja do innych i na odwrot. Nie wiem czy amortyzatory by pasowaly.
2.0 V6 ma chyba obnizone seryjnie i utwardzone zawieszenie (przynajmniej wydaja sie nizsze) ale to moze jest tez kwestia najczesciej felg 16" oraz ciezszego silnika, wiec przod znacznie osiada sam.
Ale nawet V6 jest oryginalnie za wysoka, wiec nie warto pakowac tyle kasy zeby wziac z niej zawieszenie ktore i tak jest terenowe. Lepiej kup do swojej obnizajace sprezyny
Pozdrawiam
Sprezyny od 2.0 nie pasuja do innych i na odwrot. Nie wiem czy amortyzatory by pasowaly.
2.0 V6 ma chyba obnizone seryjnie i utwardzone zawieszenie (przynajmniej wydaja sie nizsze) ale to moze jest tez kwestia najczesciej felg 16" oraz ciezszego silnika, wiec przod znacznie osiada sam.
Ale nawet V6 jest oryginalnie za wysoka, wiec nie warto pakowac tyle kasy zeby wziac z niej zawieszenie ktore i tak jest terenowe. Lepiej kup do swojej obnizajace sprezyny
Pozdrawiam
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
no dobra piszecie o felgach 16"... tez teraz mam u siebie 16" i strasznie wysoko stoi
.
jeszcze niedawno nawet przez mysl mi top nie przeszlo ale teraz mysle na obnizeniu auta. nie chce jakiejs "duzej" gleby robic bo wkoncu jestesmy w Polsce i na naszych "wspanialych" drogach to zaraz a to zderzak albo cos innego bym zgubil. Wydaje mi sie ze jezeli zaklada sie sprezyny (nizsze, sztywniejsze) to przydalo by sie zamontowac tez odpowiednie amortyzatory do tego. bo seryjny amortyzator jest przystosowany do wyzszych sprezyn i wydaje mi sie ze poprostu szybciej bedzie sie zuzywal...
no coz 2 odpowiedzi i 2 zupelnie inne....
wydaje mi sie ze sprezyny i amorki sa te same co w pozostalych modelach... chociaz to japonczyk wiec wszystko jest mozliwe...
jeszcze niedawno nawet przez mysl mi top nie przeszlo ale teraz mysle na obnizeniu auta. nie chce jakiejs "duzej" gleby robic bo wkoncu jestesmy w Polsce i na naszych "wspanialych" drogach to zaraz a to zderzak albo cos innego bym zgubil. Wydaje mi sie ze jezeli zaklada sie sprezyny (nizsze, sztywniejsze) to przydalo by sie zamontowac tez odpowiednie amortyzatory do tego. bo seryjny amortyzator jest przystosowany do wyzszych sprezyn i wydaje mi sie ze poprostu szybciej bedzie sie zuzywal...
darekk86 napisał(a):Sprezyny od 2.0 nie pasuja do innych i na odwrot. Nie wiem czy amortyzatory by pasowaly.
Haszcz napisał(a):Na 99% amorki+sprezyny sa te same
no coz 2 odpowiedzi i 2 zupelnie inne....
wydaje mi sie ze sprezyny i amorki sa te same co w pozostalych modelach... chociaz to japonczyk wiec wszystko jest mozliwe...
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
w 2.0 prawie wszystko jest inne niz w 1.5 i 1.8 :/ Sprezyny obnizajace od 1.5 i 1.8 ktore sporo osob sprzedaje nie pasuja do 2.0. Gdyby pasowaly, juz dawno bym je kupil...
Przynajmniej taka informacje pamietam z innego watku. Samemu nie sprawdzalem.
Przynajmniej taka informacje pamietam z innego watku. Samemu nie sprawdzalem.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości