Roznica sztywnosci i wysokosci zawieszenia

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez marcinkosky » 10 sty 2008, 21:48

wiatm.
czy jest jakas roznica w wysokosci sprezyn, amortyzatorow itd. w mazdzie 323F 2.0 V6 wersji GT a normalna z silnikiem 1.5 badz 1.8??
czy ewentualnie elementy zawieszenia z wersji GT beda pasowaly do "tych slabszych" modeli 323F??
i na konec... jakie sa koszty amorkow i sprezyn od 323F 2.0 V6 GT??

pozdrawiam
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez darekk86 » 11 sty 2008, 01:30

Witam
Sprezyny od 2.0 nie pasuja do innych i na odwrot. Nie wiem czy amortyzatory by pasowaly.
2.0 V6 ma chyba obnizone seryjnie i utwardzone zawieszenie (przynajmniej wydaja sie nizsze) ale to moze jest tez kwestia najczesciej felg 16" oraz ciezszego silnika, wiec przod znacznie osiada sam.
Ale nawet V6 jest oryginalnie za wysoka, wiec nie warto pakowac tyle kasy zeby wziac z niej zawieszenie ktore i tak jest terenowe. Lepiej kup do swojej obnizajace sprezyny :)

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Haszcz » 11 sty 2008, 13:18

Na 99% amorki+sprezyny sa te same. Felgi fabrycznie w 2.0 sa wiekssze
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez marcinkosky » 12 sty 2008, 11:00

no dobra piszecie o felgach 16"... tez teraz mam u siebie 16" i strasznie wysoko stoi :| .
jeszcze niedawno nawet przez mysl mi top nie przeszlo ale teraz mysle na obnizeniu auta. nie chce jakiejs "duzej" gleby robic bo wkoncu jestesmy w Polsce i na naszych "wspanialych" drogach to zaraz a to zderzak albo cos innego bym zgubil. Wydaje mi sie ze jezeli zaklada sie sprezyny (nizsze, sztywniejsze) to przydalo by sie zamontowac tez odpowiednie amortyzatory do tego. bo seryjny amortyzator jest przystosowany do wyzszych sprezyn i wydaje mi sie ze poprostu szybciej bedzie sie zuzywal...


darekk86 napisał(a):Sprezyny od 2.0 nie pasuja do innych i na odwrot. Nie wiem czy amortyzatory by pasowaly.



Haszcz napisał(a):Na 99% amorki+sprezyny sa te same


no coz 2 odpowiedzi i 2 zupelnie inne....
wydaje mi sie ze sprezyny i amorki sa te same co w pozostalych modelach... chociaz to japonczyk wiec wszystko jest mozliwe...
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez darekk86 » 12 sty 2008, 11:40

w 2.0 prawie wszystko jest inne niz w 1.5 i 1.8 :/ Sprezyny obnizajace od 1.5 i 1.8 ktore sporo osob sprzedaje nie pasuja do 2.0. Gdyby pasowaly, juz dawno bym je kupil...
Przynajmniej taka informacje pamietam z innego watku. Samemu nie sprawdzalem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323