14.11.2004 -Trójmiasto – spotkanie połączone z wizytą na hamowni
1, 2
Jak w temacie – jestem w fazie wstępnych rozmów w sprawie hamowni. Może uda nam się podłączyć pod Klub Vectry i razem z nimi shamować nasze autka – jutro, najóźniej do soboty postaram się mieć jakieś konkrety (koszt za bodajże 2 shamowania około 50 zł – ale to dopiero potiwerdzę). W międzyczasie dajcie znać czy ktoś jeszcze byłby zainteresowany. Muszę tylko zaznaczyć że jeszcze nie mogę obiecać że się uda ale się staram 
Ostatnio edytowano 14 lis 2004, 20:56 przez Huano, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Caly czas czekam na info co z hamownia – jak tylko bedzie wiadomo – dam znac...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
na dzien dzisiejszy wyglada to nastepujaco:
termin 14.11 , godziny raczej okolopoludniowe, wiadomo im wiecej furek tym lepiej, a do ceny to trwaja negocjacje
POZdr
termin 14.11 , godziny raczej okolopoludniowe, wiadomo im wiecej furek tym lepiej, a do ceny to trwaja negocjacje
POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
- Od: 11 lip 2004, 10:54
- Posty: 59
- Skąd: 3miasto/srt
- Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)
Jako że mam z Hansem bezpośredni kontakt to dokładne dane podam jak tylko będą ustalone. Na chwilę obecną proszę ow stępne deklaracje
Ostry – dla Ciebie szansa sprawdzenia ile faktycznie Twoje autko ciagnie (a przy okazji obejrzałbym z wielką chęcią Twoją furkę
) Pod koniec tygodnia postaram się skontaktować na Priva z osobami z Trojmiasta (tak jak to zrobiłem ostatnim razem – czekam tylko na szczegóły)
Ostry – dla Ciebie szansa sprawdzenia ile faktycznie Twoje autko ciagnie (a przy okazji obejrzałbym z wielką chęcią Twoją furkę
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
z hamownia sprawa wyglada nastepujaco:
niestety ceny nie dalo sie wynegocjowac
i obstaja przy 75 zyla w sumie mozna by sie kopsnac do leborka na pomiar za 50 ale doliczajac paliwo na jedna cholere wyjdzie
hamowanko – termin 14.11 w niedziele
wiec jezeli ktos jeszcze byl chetny za ta kaske wpisujcie sie bo trzeba wiedziec ile osob rzeczywiscie by przyjechalo
POZdr
niestety ceny nie dalo sie wynegocjowac


hamowanko – termin 14.11 w niedziele
wiec jezeli ktos jeszcze byl chetny za ta kaske wpisujcie sie bo trzeba wiedziec ile osob rzeczywiscie by przyjechalo
POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
- Od: 11 lip 2004, 10:54
- Posty: 59
- Skąd: 3miasto/srt
- Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)
ok nie ma problemu, czyli jak cos to beda juz 4 furki,czekam ile osob wpada z VU. Huano i jak bedziesz sie hamic tez?
aktualna cena : 70 Zł, potrzebuje potwierdzenia od osob ktore beda na 100%
POZdr
aktualna cena : 70 Zł, potrzebuje potwierdzenia od osob ktore beda na 100%
POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
- Od: 11 lip 2004, 10:54
- Posty: 59
- Skąd: 3miasto/srt
- Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)
No wychodzi na to ze jednak dam rade sie shamic 
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
dzieki za przybycie i sorki za male oczekiwanie
wywolane niedogadaniem z miejscem niestety
wyniki byly dla niektorych dobre
u mnie niestety chyba troche pozdychalo koni
albo zle podalem wage zwazymy zobaczymy
moje wypociny
kilka fotek
dzieki Ostry za 400
heheheh
POZdr
HAns
wyniki byly dla niektorych dobre


u mnie niestety chyba troche pozdychalo koni
moje wypociny
kilka fotek
dzieki Ostry za 400
POZdr
HAns
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
- Od: 11 lip 2004, 10:54
- Posty: 59
- Skąd: 3miasto/srt
- Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)
Uczestnicy Spotkania:
Mazda MX-6 I generacji (Ostry), Nissan 200SX, Opel Astra GSi (Hans VU), Opel Vectra GT (Czowa VU), Acura Integra RS (Ubek H3M), Honda CRV (lub HRV – nie zwróciłem uwagi, H3M), Golf Caddy (Krzysiek – nie wytrzymał do końca), Mazda 626 coupe (Huano).
Na wstępie od razu przepraszam za brak ksywek – po prostu pamięć zawiodła (jeśli podeślecie to uzupełnię).
Od razu na wstępie zaznaczam że tym razem spotkanie Mazdowiczów było tylko z nazwy – przedstawicielami Mazdy był tylko Ostry i Ja
Ale nie o to w tym wszystkim chodziło...
Najważniejsze że udało się "złapać" kontakt z hamownią przenośną – montowana na koło samochodu, podłączana do laptopa, no i że mieliśmy okazje zobaczyć i sprawdzić jak to działa. A przy okazji poznaliśmy parę nowych osób ze wspólnym zainteresowaniem – motoryzacja
Spotkanie zaczęło się dość niefortunnie – około 1,5 godziny oczekiwania, aby w końcu okazało sie że pomiary odbywają sie w innym miejscu niż Hansowi sie wydawało
No ale czas oczekiwania spożytkowaliśmy na oglądanie autek (z mojej strony szczególnie bliźniaczki coupe – MX-6). Po wymianie poglądów, doświadczeń, uwag, pytań i odpowiedzi i całej masy historyjek, zebraliśmy się do Rumi na pas startowy (w międzyczasie Krzysiek zrezygnował – pisze pracę magisterską i u niego każda godzina jest teraz na wagę złota). Żeby było weselej wybraliśmy trasę zahaczającą o Obwodnicę Trójmiasta
I tu pierwsze wrażenia: MX-6 z turbinką (na gazie) "łyknęła" moje autka bez większych problemów (do 2-go biegu jeszcze jakoś dawałem sobie radę (powiedzmy) ale przy 100 musiałem zmienić bieg i w tym momencie ustąpiłem pola szybszemu
Troszke lepiej było z Nissanem ale też czuć było że trubo robiło swoje. No i bardzo szybka okazała się Vectra GT – radziła sobie lepiej niż większość autek (tyle że jako jedyna ma tylko Pb – więc konik nie uciekły
. Po małym rajdzie przez Obwodnicę (około 180-190 – torszkę szybko
w końcu dojechaliśmy do Rumi. Tam już stały Honda i Integra – po pomiarach. No i teraz się zaczęło
Na sam początek pojechał Nissan. Seryjne 169 KM (1.8 DOHC, Turbo) – po zbadaniu moc 159 KM – właściciel był bardzo pozytywnie zaskoczony niskim spadkiem mocy.
Druga poszła MX-6 (2.2 turbo). Tutaj po wynikach pomiaru troszkę odetchnąłem z ulgą – po prażce na Obwodnicy bałem się że mi silnik już zupełnie nie jeździ – seryjne 145 KM, po pomiarze 167!!! A wszystko to dzięki wymianie zwężki w turbinie (to o czym pisał Ostry na forum) – z seryjnej 1,2 mm do 0,8 mm. Przyrost mocy o około 22 KM (od serii! nie wiadomo ile miał przed wymianą!) za cenę: 5 zł!! (dokładnie 15 zł za zrobienie 3 sztuk zwężek). To się nazywa tuning
Tak więc moje zagazowane ca. 148 KM nie musi już się tak źle czuć
Kolejna pojechała Vectra (2.0 8V) – seryjnie 115 KM, po pomiarze 118 KM
Zmainy to praktycznie z tego co widziałem – wydech (ale nic drogiego) – reszta kompletna seria – tak więc całkiem nieźle.
Jako ostatni pojechał Hans swoją Astrą GSi (2.0 8V – ten sam co w Vectrze) – seryjne 115 KM, po pomiarze niestety tylko 97 KM
Ale jest duże prawdopodobieństwo że źle podał wagę autka (prawdopodobnie machnął sie o ponad 100 kg – więc ma to sprawdzić i jak poda poprawne dane to pomiarowiec poda mu wynik jeszcze raz).
Ja niestety zrezygnowałem z pomiaru – brak przepływomierza i problemy z wytryskami (zaniedbałem Pb przez LPG
) – na chwilę obecną nie miało to najmniejszego sensu (ale mam nadzieję że może po Nowym Roku... Zobaczymy
Z pozostałych autek: Integra (1.8) – z seryjnych 120 KM ponad 130 (wymiana wydechu na przelotowy + zmiana doprowadzenia powietrza do silnika). Najbardziej ciekawił mnie Golf Caddy Krzyśka – jest to pickup z silnikiem, środkiem i zawieszeniem do Golfa II 1.8 GTI Synchro
Teoretycznie moc około 112 KM, ale... I tu własnie chcemy sprawdzić co i jak z tym autkiem
(przy masie około 700 kg może być całkiem fajną rakietką
Całe spotkanie uważam za bardzo udane, poznaliśmy parę nowych osób, z Ostrym zapowiedzieliśmy się w Bydgoszczy
No i najważniejsze – udało mi się złapać kontakt z pomiarowcem, z którym da się dogadać na kolejne pomiary – może tym razem znajdzie się trochę klubowiczów??
Fotki:
Silnik Ostrego:
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/01.jpg
Turbinka w MXie
całkiem duża...
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/02.jpg
Bliźniaki i Vectra
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/03.jpg
Elektroniczny wyświetlacz w MXie – reweeelka
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/04.jpg
Caddy lewy przód
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/05.jpg
Caddy przód
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/06.jpg
Caddy tył
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/07.jpg
Nissan pokazuje swoje wnętrze
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/08.jpg
Zrobiło nam się zimno i wbiliśmy się do autek aby się ogrzać
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/09.jpg
Hans i Czowa pojechali Astrą poszukać pomiarowca, Vectra została sama...
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/10.jpg
Integra – nic dodać nic ująć
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/11.jpg
J.w. – troszkę podrobiona (bardzo fajniutki wydech)
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/12.jpg
I to tyle z relacji hamowania autek. Jak tylko zbierzemy kolejnych chętnych – powtórka
Mazda MX-6 I generacji (Ostry), Nissan 200SX, Opel Astra GSi (Hans VU), Opel Vectra GT (Czowa VU), Acura Integra RS (Ubek H3M), Honda CRV (lub HRV – nie zwróciłem uwagi, H3M), Golf Caddy (Krzysiek – nie wytrzymał do końca), Mazda 626 coupe (Huano).
Na wstępie od razu przepraszam za brak ksywek – po prostu pamięć zawiodła (jeśli podeślecie to uzupełnię).
Od razu na wstępie zaznaczam że tym razem spotkanie Mazdowiczów było tylko z nazwy – przedstawicielami Mazdy był tylko Ostry i Ja
Najważniejsze że udało się "złapać" kontakt z hamownią przenośną – montowana na koło samochodu, podłączana do laptopa, no i że mieliśmy okazje zobaczyć i sprawdzić jak to działa. A przy okazji poznaliśmy parę nowych osób ze wspólnym zainteresowaniem – motoryzacja
Spotkanie zaczęło się dość niefortunnie – około 1,5 godziny oczekiwania, aby w końcu okazało sie że pomiary odbywają sie w innym miejscu niż Hansowi sie wydawało
Na sam początek pojechał Nissan. Seryjne 169 KM (1.8 DOHC, Turbo) – po zbadaniu moc 159 KM – właściciel był bardzo pozytywnie zaskoczony niskim spadkiem mocy.
Druga poszła MX-6 (2.2 turbo). Tutaj po wynikach pomiaru troszkę odetchnąłem z ulgą – po prażce na Obwodnicy bałem się że mi silnik już zupełnie nie jeździ – seryjne 145 KM, po pomiarze 167!!! A wszystko to dzięki wymianie zwężki w turbinie (to o czym pisał Ostry na forum) – z seryjnej 1,2 mm do 0,8 mm. Przyrost mocy o około 22 KM (od serii! nie wiadomo ile miał przed wymianą!) za cenę: 5 zł!! (dokładnie 15 zł za zrobienie 3 sztuk zwężek). To się nazywa tuning
Kolejna pojechała Vectra (2.0 8V) – seryjnie 115 KM, po pomiarze 118 KM
Jako ostatni pojechał Hans swoją Astrą GSi (2.0 8V – ten sam co w Vectrze) – seryjne 115 KM, po pomiarze niestety tylko 97 KM
Ja niestety zrezygnowałem z pomiaru – brak przepływomierza i problemy z wytryskami (zaniedbałem Pb przez LPG
Z pozostałych autek: Integra (1.8) – z seryjnych 120 KM ponad 130 (wymiana wydechu na przelotowy + zmiana doprowadzenia powietrza do silnika). Najbardziej ciekawił mnie Golf Caddy Krzyśka – jest to pickup z silnikiem, środkiem i zawieszeniem do Golfa II 1.8 GTI Synchro
Całe spotkanie uważam za bardzo udane, poznaliśmy parę nowych osób, z Ostrym zapowiedzieliśmy się w Bydgoszczy
Fotki:
Silnik Ostrego:
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/01.jpg
Turbinka w MXie
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/02.jpg
Bliźniaki i Vectra
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/03.jpg
Elektroniczny wyświetlacz w MXie – reweeelka
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/04.jpg
Caddy lewy przód
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/05.jpg
Caddy przód
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/06.jpg
Caddy tył
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/07.jpg
Nissan pokazuje swoje wnętrze
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/08.jpg
Zrobiło nam się zimno i wbiliśmy się do autek aby się ogrzać
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/09.jpg
Hans i Czowa pojechali Astrą poszukać pomiarowca, Vectra została sama...
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/10.jpg
Integra – nic dodać nic ująć
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/11.jpg
J.w. – troszkę podrobiona (bardzo fajniutki wydech)
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/12.jpg
I to tyle z relacji hamowania autek. Jak tylko zbierzemy kolejnych chętnych – powtórka
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
- Od: 11 lip 2004, 10:54
- Posty: 59
- Skąd: 3miasto/srt
- Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)
siamano... haha...extra zdjatka! w koncu tu dotarlem... dzieki za fajna niedziele w TROJMIACHU...
z niektorymi mam nadzieje zobaczyc sie w BYDZI!
wiec do przyszlego weekendu...
PS. ogolnie z mojego pomaiaru jestem zadowolony...ale jest jeszcze duzo pracy!
POZDRAWIAM...
z niektorymi mam nadzieje zobaczyc sie w BYDZI!
wiec do przyszlego weekendu...
PS. ogolnie z mojego pomaiaru jestem zadowolony...ale jest jeszcze duzo pracy!
POZDRAWIAM...
- Od: 24 paź 2004, 15:27
- Posty: 33
- Skąd: Grudziądz
- Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości