14.11.2004 -Trójmiasto – spotkanie połączone z wizytą na hamowni

Postprzez Huano » 27 paź 2004, 23:47

Jak w temacie – jestem w fazie wstępnych rozmów w sprawie hamowni. Może uda nam się podłączyć pod Klub Vectry i razem z nimi shamować nasze autka – jutro, najóźniej do soboty postaram się mieć jakieś konkrety (koszt za bodajże 2 shamowania około 50 zł – ale to dopiero potiwerdzę). W międzyczasie dajcie znać czy ktoś jeszcze byłby zainteresowany. Muszę tylko zaznaczyć że jeszcze nie mogę obiecać że się uda ale się staram :)
Ostatnio edytowano 14 lis 2004, 20:56 przez Huano, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Xtreme3 » 29 paź 2004, 19:36

Nie wiem czy warto sprawdzac tak maly silnik jak moj, ale jakby co to 50 dych jakos bym na to znalazl.
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez Ostry » 30 paź 2004, 18:34

siamano...nowy tu jestem ale...z chęcia bym się wkroił w szeregi Mazdziarzy!!! ode mnie z Gdanska nie jest tak daleko...i moje cudo bym z chęcia sprawdzil! jestem na tak...
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Postprzez Ostry » 30 paź 2004, 20:03

niezla gapa ze mnie... przeciez to juz bylo!!! wiecej nie pije...
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Postprzez Huano » 1 lis 2004, 11:01

Caly czas czekam na info co z hamownia – jak tylko bedzie wiadomo – dam znac...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Ostry » 1 lis 2004, 11:19

a...to jeszcze nie wszystko stracone!!! dobrze sie sklada...bo w najblizszych dniach bede podkrecal TURBO...i zobaczymy co z tego wyjdzie!!! POZDRAWIAM...
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Postprzez Hans » 2 lis 2004, 21:19

na dzien dzisiejszy wyglada to nastepujaco:
termin 14.11 , godziny raczej okolopoludniowe, wiadomo im wiecej furek tym lepiej, a do ceny to trwaja negocjacje ;)
POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 10:54
Posty: 59
Skąd: 3miasto/srt
Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)

Postprzez Huano » 2 lis 2004, 22:31

Jako że mam z Hansem bezpośredni kontakt to dokładne dane podam jak tylko będą ustalone. Na chwilę obecną proszę ow stępne deklaracje :)
Ostry – dla Ciebie szansa sprawdzenia ile faktycznie Twoje autko ciagnie (a przy okazji obejrzałbym z wielką chęcią Twoją furkę ;) ) Pod koniec tygodnia postaram się skontaktować na Priva z osobami z Trojmiasta (tak jak to zrobiłem ostatnim razem – czekam tylko na szczegóły)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez AleXandeR » 3 lis 2004, 00:00

Może się pojawię, bo od dłuższego czasu myślę o odwiedzinach znajomego co w Gdańsku studiuje. Ale bardzo niepewne. Chociaż ciekawy jestem w jakim stanie mam silnik i czy moc jest zgodna z fabrycznymi danymi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2004, 21:53
Posty: 63
Skąd: Toruń
Auto: GE FP '97

Postprzez Ostry » 4 lis 2004, 18:54

okey...ja sie na to bardzo nastawiam... mam pytanie jeszcze : jest mozliwosc,zeby na ta hamownie przybyl moj kumpel (200SX)??? tez bylby zainteresowany... z gory dzieki!!!
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Postprzez Hans » 4 lis 2004, 19:12

z hamownia sprawa wyglada nastepujaco:
niestety ceny nie dalo sie wynegocjowac :[ i obstaja przy 75 zyla w sumie mozna by sie kopsnac do leborka na pomiar za 50 ale doliczajac paliwo na jedna cholere wyjdzie <co?>
hamowanko – termin 14.11 w niedziele
wiec jezeli ktos jeszcze byl chetny za ta kaske wpisujcie sie bo trzeba wiedziec ile osob rzeczywiscie by przyjechalo
POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 10:54
Posty: 59
Skąd: 3miasto/srt
Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)

Postprzez Ostry » 4 lis 2004, 20:55

okey...ja wpisuje siebie i 200SX...jesli to mozliwe!!!
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Postprzez Hans » 6 lis 2004, 17:25

ok nie ma problemu, czyli jak cos to beda juz 4 furki,czekam ile osob wpada z VU. Huano i jak bedziesz sie hamic tez?


aktualna cena : 70 Zł, potrzebuje potwierdzenia od osob ktore beda na 100%

POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 10:54
Posty: 59
Skąd: 3miasto/srt
Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)

Postprzez Xtreme3 » 8 lis 2004, 00:53

Ja nie dam rady przyjechac. W piatek wyjezdzam do Torunia i nie bedzie mnie przez weekend. :(
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez Huano » 11 lis 2004, 13:19

No wychodzi na to ze jednak dam rade sie shamic ;)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Hans » 14 lis 2004, 17:28

dzieki za przybycie i sorki za male oczekiwanie ;) wywolane niedogadaniem z miejscem niestety
wyniki byly dla niektorych dobre <lol> <lol>
u mnie niestety chyba troche pozdychalo koni :( albo zle podalem wage zwazymy zobaczymy

moje wypociny :(


kilka fotek

dzieki Ostry za 400 ;) heheheh
POZdr
HAns
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 10:54
Posty: 59
Skąd: 3miasto/srt
Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)

Postprzez Huano » 14 lis 2004, 20:50

Uczestnicy Spotkania:
Mazda MX-6 I generacji (Ostry), Nissan 200SX, Opel Astra GSi (Hans VU), Opel Vectra GT (Czowa VU), Acura Integra RS (Ubek H3M), Honda CRV (lub HRV – nie zwróciłem uwagi, H3M), Golf Caddy (Krzysiek – nie wytrzymał do końca), Mazda 626 coupe (Huano).
Na wstępie od razu przepraszam za brak ksywek – po prostu pamięć zawiodła (jeśli podeślecie to uzupełnię).

Od razu na wstępie zaznaczam że tym razem spotkanie Mazdowiczów było tylko z nazwy – przedstawicielami Mazdy był tylko Ostry i Ja :) Ale nie o to w tym wszystkim chodziło...
Najważniejsze że udało się "złapać" kontakt z hamownią przenośną – montowana na koło samochodu, podłączana do laptopa, no i że mieliśmy okazje zobaczyć i sprawdzić jak to działa. A przy okazji poznaliśmy parę nowych osób ze wspólnym zainteresowaniem – motoryzacja :)

Spotkanie zaczęło się dość niefortunnie – około 1,5 godziny oczekiwania, aby w końcu okazało sie że pomiary odbywają sie w innym miejscu niż Hansowi sie wydawało :D No ale czas oczekiwania spożytkowaliśmy na oglądanie autek (z mojej strony szczególnie bliźniaczki coupe – MX-6). Po wymianie poglądów, doświadczeń, uwag, pytań i odpowiedzi i całej masy historyjek, zebraliśmy się do Rumi na pas startowy (w międzyczasie Krzysiek zrezygnował – pisze pracę magisterską i u niego każda godzina jest teraz na wagę złota). Żeby było weselej wybraliśmy trasę zahaczającą o Obwodnicę Trójmiasta :) I tu pierwsze wrażenia: MX-6 z turbinką (na gazie) "łyknęła" moje autka bez większych problemów (do 2-go biegu jeszcze jakoś dawałem sobie radę (powiedzmy) ale przy 100 musiałem zmienić bieg i w tym momencie ustąpiłem pola szybszemu :) Troszke lepiej było z Nissanem ale też czuć było że trubo robiło swoje. No i bardzo szybka okazała się Vectra GT – radziła sobie lepiej niż większość autek (tyle że jako jedyna ma tylko Pb – więc konik nie uciekły :). Po małym rajdzie przez Obwodnicę (około 180-190 – torszkę szybko :) w końcu dojechaliśmy do Rumi. Tam już stały Honda i Integra – po pomiarach. No i teraz się zaczęło :)
Na sam początek pojechał Nissan. Seryjne 169 KM (1.8 DOHC, Turbo) – po zbadaniu moc 159 KM – właściciel był bardzo pozytywnie zaskoczony niskim spadkiem mocy.
Druga poszła MX-6 (2.2 turbo). Tutaj po wynikach pomiaru troszkę odetchnąłem z ulgą – po prażce na Obwodnicy bałem się że mi silnik już zupełnie nie jeździ – seryjne 145 KM, po pomiarze 167!!! A wszystko to dzięki wymianie zwężki w turbinie (to o czym pisał Ostry na forum) – z seryjnej 1,2 mm do 0,8 mm. Przyrost mocy o około 22 KM (od serii! nie wiadomo ile miał przed wymianą!) za cenę: 5 zł!! (dokładnie 15 zł za zrobienie 3 sztuk zwężek). To się nazywa tuning :D Tak więc moje zagazowane ca. 148 KM nie musi już się tak źle czuć :D
Kolejna pojechała Vectra (2.0 8V) – seryjnie 115 KM, po pomiarze 118 KM :) Zmainy to praktycznie z tego co widziałem – wydech (ale nic drogiego) – reszta kompletna seria – tak więc całkiem nieźle.
Jako ostatni pojechał Hans swoją Astrą GSi (2.0 8V – ten sam co w Vectrze) – seryjne 115 KM, po pomiarze niestety tylko 97 KM :( Ale jest duże prawdopodobieństwo że źle podał wagę autka (prawdopodobnie machnął sie o ponad 100 kg – więc ma to sprawdzić i jak poda poprawne dane to pomiarowiec poda mu wynik jeszcze raz).
Ja niestety zrezygnowałem z pomiaru – brak przepływomierza i problemy z wytryskami (zaniedbałem Pb przez LPG :( ) – na chwilę obecną nie miało to najmniejszego sensu (ale mam nadzieję że może po Nowym Roku... Zobaczymy :)
Z pozostałych autek: Integra (1.8) – z seryjnych 120 KM ponad 130 (wymiana wydechu na przelotowy + zmiana doprowadzenia powietrza do silnika). Najbardziej ciekawił mnie Golf Caddy Krzyśka – jest to pickup z silnikiem, środkiem i zawieszeniem do Golfa II 1.8 GTI Synchro :) Teoretycznie moc około 112 KM, ale... I tu własnie chcemy sprawdzić co i jak z tym autkiem :) (przy masie około 700 kg może być całkiem fajną rakietką :)
Całe spotkanie uważam za bardzo udane, poznaliśmy parę nowych osób, z Ostrym zapowiedzieliśmy się w Bydgoszczy :) No i najważniejsze – udało mi się złapać kontakt z pomiarowcem, z którym da się dogadać na kolejne pomiary – może tym razem znajdzie się trochę klubowiczów??

Fotki:

Silnik Ostrego:
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/01.jpg

Turbinka w MXie :) całkiem duża... :)
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/02.jpg

Bliźniaki i Vectra :)
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/03.jpg

Elektroniczny wyświetlacz w MXie – reweeelka :)
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/04.jpg

Caddy lewy przód
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/05.jpg

Caddy przód
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/06.jpg

Caddy tył
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/07.jpg

Nissan pokazuje swoje wnętrze :)
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/08.jpg

Zrobiło nam się zimno i wbiliśmy się do autek aby się ogrzać :)
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/09.jpg

Hans i Czowa pojechali Astrą poszukać pomiarowca, Vectra została sama...
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/10.jpg

Integra – nic dodać nic ująć
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/11.jpg

J.w. – troszkę podrobiona (bardzo fajniutki wydech)
http://www.republika.pl/huano/Hamowanie/12.jpg

I to tyle z relacji hamowania autek. Jak tylko zbierzemy kolejnych chętnych – powtórka :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez RULES » 15 lis 2004, 17:30

Huano napisał(a): z Ostrym zapowiedzieliśmy się w Bydgoszczy :)


Bardzo mnie to cieszy

Gratuluje udanej zabawy

pozdrawiam
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 12:35
Posty: 899
Skąd: Bydgoszcz
Auto: CLS320 CDI

Postprzez Hans » 16 lis 2004, 16:31

:D :D <jupi> dzisij zwazylem furke i wyszlo duzo wiecej wiec moze dzisiaj wrzuce aktualny wykreci tylko sie z kolesiem od hamowni skontaktuje :D wiec nie jest zle :)
POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 10:54
Posty: 59
Skąd: 3miasto/srt
Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)

Postprzez Ostry » 18 lis 2004, 22:11

siamano... haha...extra zdjatka! w koncu tu dotarlem... dzieki za fajna niedziele w TROJMIACHU...
z niektorymi mam nadzieje zobaczyc sie w BYDZI!
wiec do przyszlego weekendu...

PS. ogolnie z mojego pomaiaru jestem zadowolony...ale jest jeszcze duzo pracy!
POZDRAWIAM...
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów