Ceramizery

Postprzez Sebas » 20 gru 2007, 22:49

bkapust napisał(a):chcialem poglaskac i drzazga mi weszla

Dobrze że nie polizać hahaha
Zdobywca strony 911 nie mylić z nr. informacji i 156
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2006, 21:31
Posty: 468
Skąd: Milin K. Konina
Auto: carisma

Postprzez mod » 21 gru 2007, 03:20

Witam. Dalej mam olej z ceramizeram .. a raczej mialme – przez uskzodzana uszcelka zgubilem polowe. Wiec zamias wymiany w tym roku bedzie dolewka. Autko miesiecnzie jezdzi na tej samen trasie z tym samym obciazeniem 900 km .. nie wiele :) bo to auto do szkoly tylko jezwi co dwa weekendy. Spalanie – zauwazylem maly spadek caly czas a ostanio naet mnie zaskoczyl. Zazyczja jezdzilme 100 -110 a teraz do 100 max . I kozazalo sie ze nie pale ponad 7 litwo na 100 a kolo 6 costam. Auto bardzo obciazaone – kielichy z tyly pozdrawia opone. Zapalanie po 2 tyg stania – udezenie doslownie udezenie kluczykiem, nawet nie czekam az uzlysze ze zaskoczyl bo wiem ze on to zrobi. Co do pomiarow warst ceramicznych ktore sie tworza. Pracuje w firmie w ktorej obsluguje maszyne pomiarowa gdzie pomiar moge wykonac z z dokladoscia 0.001 mm . W nowym roku moja maszyne bedzie wypozazona w nowa glowice pomiarowa. Jesli ktos jest chetny to moge wykonac DARMOWO pomiar elementu silnika ktory mi dostarczy ( taki co maks do plecaka by sie zmiescil bo wiekszego nei ma zamiaru targac na grzbiecie – do pracy jezdze caly rok rowerem :) ) . Niestery nie wykonam pomiaru chropowatosci. Po zalaniu cerkiem i eksploatacji mozna pomiar powtorzyc – wedlug tej samej procedury – po pierwszym po zostanie mi porogram pomiarow ktory mozna powtorzyc. A co do mozliwosci ceramizacji i wygladzania o takim zjawisku wpominano w szkole srednej na silowniach i loaboratorach okretowych . Bylo to kilka lat temu i bodajze to dodatek Molibdenu ( moge sie mylic bo niepamietam) ma za zadanie w miejscu tarcia "wyrownywać" ostre krawedzie. Jestna prawdee tarcie w małych punktach i tam temp na prawde może być wysoka. A co do jakosci i chropowatości mateli po obrobce to hmm wiecie jako kontroler jakosci czasami mam polecenie zamknac oczy i dac szanse produktowi ... kasa. Sumujac – jestem zadowolny i kupuje kolejna dawke ceramizerow nie z allego ale z strony poducenta – teraz po podaniu hasla "wysylka swiateczna" do dzis wysylaja gratis :) I jedna subkektrywna rzecz wzrosla mi predkosc max z okolo 154 km do 160, a do 140 auto rozpedza sie zywo ( obciazone 5 osobami. Jak ktos nie chce niech nie kupuje, przeciez nie zmuszają dla mnie koszta sa warte tego co odczulem w eskploatacji. Aha od 2 lat taknuje sie w tej samej stacji przy tym samym dystrybutorze
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez Lesiu » 23 gru 2007, 13:15

ta predkości max to troche malo ale to poza tematem :P

ja jeszcze nie "dotarłem" ceramizera ale według mnie: silnik pracuje ciszej, łatwiej zapala i hmmm auto ma jakby powera, nigdy nie bylo mułowate ale teraz jakos lepiej sobie radzi.

wydaje mi sie że za te pieniądze opłaca sie to zaaplikować według mnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2005, 12:29
Posty: 361
Skąd: Dębica
Auto: 323F BA Z5 :] '96

Postprzez marcinkosky » 23 gru 2007, 14:33

ja mam tylko takie jedno pytanie: jaskiej firmy ceramizery stosujecie??
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez mod » 23 gru 2007, 18:47

brakuje mu conajmniej 30 km ... do pelni szczcia ale przy 150 spalam tyle ze cysterne powinienem miec zamiast baku. Ceramizer zamawialem na stronie ceramizer.pl roznice miedzy strona a allelgro zlotowkowe byly wiec wolem miec pewnosc ze nie kupie jakiejs sciemy.Ktos tu poruszyl temat wtrysku i ceramizera/oczyszcza dodawanego do paliwa. Wtrysk to nic innego jak para precyzyjna, czyli tak dokladnie dobrana wzgledme siebie elementy w wymiarach ze wziecie np tloczka z innego jest niedozwolone/niewskazane bo moze zakonczyc sie awaria jak przeciek czy zatarcie.Na jego koncowce czy w innych miejscach (kanaliki) moga odkladac sie osady z paliwa jak powstale przy spalaniu. MYsle ze on dziala na nie na zasdzie wspomagania procesu mycia czy wypalenia ich – a jak to nie wiem :) zastosowalem i nic nie odpadlo ;) wszystko dziala jak trzeba
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez MadziaForever » 25 gru 2007, 23:16

Nieużywałem tych ceramizerów do wtryskiwaczy itd, bo to już dla mnie kompletna głupota.. za 10zł można na każdej stacji benzynowej kupić środek moge się założyć o identycznych właściwościach i z ceramizacją niema to nic wspólnego.
Też kupywałem ten Ceramizer.pl i po przejechaniu 9000 stwierdzam ze samochód już nieodpala jak po zalaniu tego szitu, a za 2.. 3 razem po ostrym pilowaniu.. słowem niedziała tyle ile działać miało.
Dla pewności najpierw zrobię wymianę oleju i na świerzym bez ceramizera sprawdzę czy niebędzie lepiej.. jeśli nie po 1000 doleje to znowu :| aż sam się sobie dziwie, ale tak zrobie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez mod » 26 gru 2007, 17:14

Od pierwszej dawki cerka mam już przejechane 14 tys a od drugiej dawki jakieś 13,5 tys km. W tym okresie zapodałem mu tez dodatek do paliwa i miałem do skrzyni biegów ale zapomniałem o uszczelniaczu wokoło linki i dobrze przesmarowałem tylko połączenie pancerza z obudowa skrzyni : <glupek2> . Efekt łatwego zapłonu jest cały czas obecny :) a spalanie to oscyluje mi od !! wow ~6 litrów trasa 347km / 21 litrów z tego 1/4 miasto i to nie jednym ciągiem – nocne postoje w mieście (puste auto, kola 15" szerokie 65 ). Prędkość od 60 do 120 w porywie. Przed cerkami to radością było mieć spalanie w okolicy 7 przy ekonomiczniejszej jeździe. Dalej jestem zadowolony z ich zastosowania. Po wstrzyknięciu cerka przestrzegałem dokładnie ograniczenia maks prędkości obrotowej silnika.
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez qbass » 30 gru 2007, 19:32

MadziaForever napisał(a):A ja wam powiem że u mnie nawet natężenie prądu w instalacji elektrycznej ma niebagatelne znaczenie tzn.. wyłanczam światła- silnik zwiększa obroty, mam kiepsko naładowany akumulator- obroty są bardzo niskie.. i jak się ma w tym miejscu ta cała teoria osób wszechwiedzących ? Upada.

A wiesz w jaki sposób działa "silniczek krokowy"? To nie jest żaden silniczek jak można sobie wyobrazić, tylko zawór dodatkowych obrotów. włączeniu świateł i innych odbiorników prądu silnik musi utzymać obroty na takim samym poziomie...
bkapust napisał(a): Zamiast teamu rajdowego BP Ford nie ma Ceramizer Polonez?

hahaha hahaha hahaha hahaha
brii napisał(a):Tak samo ludzie po zalaniu benzyny 98 zamiast 95 twierdzą, że samochód jest silniejszy, ale hamownia mówi coż zupełnie innego...

Po umyciu samochód też wydaje się być szybszy :)
marcinkosky napisał(a):ja mam tylko takie jedno pytanie: jaskiej firmy ceramizery stosujecie??

Pewnie firmy Ceramizer <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez MadziaForever » 30 gru 2007, 19:48

qbass napisał(a):
MadziaForever napisał(a):A ja wam powiem że u mnie nawet natężenie prądu w instalacji elektrycznej ma niebagatelne znaczenie tzn.. wyłanczam światła- silnik zwiększa obroty, mam kiepsko naładowany akumulator- obroty są bardzo niskie.. i jak się ma w tym miejscu ta cała teoria osób wszechwiedzących ? Upada.

A wiesz w jaki sposób działa "silniczek krokowy"? To nie jest żaden silniczek jak można sobie wyobrazić, tylko zawór dodatkowych obrotów. włączeniu świateł i innych odbiorników prądu silnik musi utzymać obroty na takim samym poziomie...

hahaha
jestes mistrzem :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez MadziaForever » 30 gru 2007, 20:20

Obrazek

Widzisz ten element po środku foty (tak sie sklada ze to całe serce krokowca LPG) wymontowane bo krokowiec potrzebny mi pusty dla lipy- Blos. <diabełek>
Gdybyś słabo widział to.. sruba ze sprężynką.. eku daje sygnał a ona wykręca się i wkręca wedle potrzeby regulując dopływ paliwa :) a nie wysokość obrotów od strony elektrycznej :|
Bo przyznasz że włączenie świateł niema nic wspólnego ze strumieniem paliwa.. a energi w układzie! <lol>
Na tamto pytanie odpowiedź znam jak każdy, a przykład był rzucony jako coś co miało pohamować zapędy proroków teoretyków ..jak widać bezskutecznie :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez qbass » 31 gru 2007, 01:27

Oczywiście masz rację, ale wydaje mi się, że mówimy o dwóch różnych rzeczach ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Fiveopac » 31 gru 2007, 14:26

MadziaForever nie poddawaj sie, dzieki tobie ten temat zyje <głaszcze> LoL
buahhaha
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4299 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez MadziaForever » 2 sty 2008, 00:01

:P ten temat już dawno umarł i dobrze o tym wiesz :]
zresztą widać ze z deka już posty odbiegają od wątku ..no bo o czym tu więcej gadać fakty się liczą a ich brak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Fiveopac » 2 sty 2008, 10:59

MadziaForever napisał(a):język ten temat już dawno umarł i dobrze o tym wiesz krzywy

...tak wiec nie ruszajmy juz trupa, 21 stron juz chyba styknie ;) szkoda juz gumek w klawiaturze.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4299 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez slav » 2 sty 2008, 16:38

wiec aby go zakonczyc ;)
po uzyciu i odpowiednim przebiegu(wedlug instrukcji,osobiscie to zrobilem) ,w clio :
1)niezaprzeczalne jest ze auto odpala szybciej,jest lepiej :) , czyli ten jeden efekt dziala.
2) auto niekopcilo przed uzyciem ,ani nie bralo oleju, wiec tu zmian nie widze .
3) najdziwniejszy efekt,pojemnosc 1.2 , a auto wiecej pali niz moja KL?? chociaz fakt ze teraz ma same krotkie przebiegi i pewnie wiekszosc jezdzi na ssaniu,bo kobita jezdzi tylko po miescie. ale troche tego nie rozumiem . mialo byc lepiej a nie jest .

podsumowujac , auto lepiej odpala , zmiany obrotow na biegu jalowym nie jestem w stanie stwierdzic bo brak jest obrotomierza , na ucho slychac tak samo. innych efektow nie stwierdzielm ,ale clio w koncu jakas super padaka tez nie bylo.

wiem jedno do KL bym tego nie wlal , albo innaczej ,bedac pewnym stanu auta (byle jakiego),czyli sprawnego , tez bym tego nie uzyl.
byc moze w "zajechanych" silnikach efekty sa wieksze , ja nie jestem tego w stanie mimo dobrych checi sprawdzic.
pzdr.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez Waluś » 2 sty 2008, 21:46

Fiveopac napisał(a):21 stron juz chyba styknie

będzie czas to cos się z tym zrobi <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez brii » 2 sty 2008, 21:54

Waluś – złoooo – puknąłeś 22 :P ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Kenichi » 8 sty 2008, 18:39

Temat dalej nie tonie :D ale do rzeczy http://www.motokibic.tv/?s=wideo&g=bez_oleju i tak w sumie pomysleć i zreasumując to wszystko to niema dowodów na to że jest to handlowy kit, w przypadku magnetyzerów udowodniono że nic nie dają , udowodniono że szeroka gama dodatków do olejów szkodzą a nie pomagają, w przypadku ceramizera brak jest doniesien żeby zaszkodził więc w sumie chyba to nie jest taki zły srodek jak go malują no nie ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2007, 17:16
Posty: 59

Postprzez brii » 8 sty 2008, 18:44

Ja się już w temacie wypowiedziałem, jak ktoś chce to niech i gips wsypuje do oleju ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez bkapust » 8 sty 2008, 19:20

Kenichi napisał(a):Temat dalej nie tonie :D ale do rzeczy http://www.motokibic.tv/?s=wideo&g=bez_oleju i tak w sumie pomysleć i zreasumując to wszystko to niema dowodów na to że jest to handlowy kit, w przypadku magnetyzerów udowodniono że nic nie dają , udowodniono że szeroka gama dodatków do olejów szkodzą a nie pomagają, w przypadku ceramizera brak jest doniesien żeby zaszkodził więc w sumie chyba to nie jest taki zły srodek jak go malują no nie ??


brii ma racje: robta co chceta. Tylko pamietajcie, ze 20zl na ceramizer nie zastapi odpowiedniej eksploatacji i serwisowania.
Beztroskich, drwiących, gwałtowników – takimi chce nas mieć mądrość. Jest niewiastą, kocha zawsze tylko wojownika.

Miala byc Mazda a jest Ford :P
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 16:23
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: Ford Mondeo'04 2.0 TDCI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki