Kills on Road & Street

Postprzez MadziaForever » 13 gru 2007, 13:52

hehe.. piękna akcja.. :D
mnie naszczęście nic takiego niespotkało :]
Ale histrie ciekawe.. no i ta świadomość że gdybym chciał, to bym uciekł

PS. Ciekaw jestem czy te nieoznakoane też są rasowane, czy to tylko przywilej radiowozów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez majorkca » 13 gru 2007, 19:49

wlasnie nieoznakowane przewaznie sa podrasowane np mondeo u mnie w miescie silnik v6 3.0 270 km :P
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez farciarz » 13 gru 2007, 21:02

brii napisał(a):
farciarz napisał(a):Renowka skillowana...hehe.

Z 16V nie byłoby łatwo ;)


Bardzo możliwe i wielce prawdopodobne, jednak ja szybciej i chyba lepiej brałem zakręty, a Renówka się jakoś dziwnie na nich kładła. Dodam, że sytuacja była nocą ok godz. 2.00 i rzecz się miała na osiedlowych ulicach. Panowie władza wyskoczyli Renatką z parkingu gdzie trzepali akurat gogoś. Jak się okazało w dalszej rozmowie to czterech funkcjonariuszy pozostało na miejscu drugim nieoznakowanym radiowozem mając wątpliwości co do jednego auta. Panowie po przedstawieniu się wyjaśnili mi że są z wydziału samochodowego i właśnie robią akcję na kradzione furki. Byli w pięknych czarnych strojach i oboje pokaźnego wzrostu ok 2 m.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez Jacol » 13 gru 2007, 23:20

Ja miałem jazde z Hondą Civic Vti, niestety slisko było i wyszło jak wyszło, bardzo mala moja przewaga, pierwsze 2 biegi to jedno wielkie mielenie kołami :P
http://pl.youtube.com/watch?v=AGSESv9D8VU
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez brii » 13 gru 2007, 23:40

farciarz napisał(a):Renówka się jakoś dziwnie na nich kładła.

Fakt, zawieszka jest tam bardzo miękka – z BA na zakrętach nie ma szans, pozatym wydłużone nadwozie do zawieszki od heczbeka nie daje rady ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Kanies » 14 gru 2007, 00:08

Ja miałem jazde z Hondą Civic Vti, niestety slisko było i wyszło jak wyszło, bardzo mala moja przewaga, pierwsze 2 biegi to jedno wielkie mielenie kołami


wazne ze Vti dostało baty... :P

szkoda ze wtedy nee wpadłem na spota Honda Team.. :( hehe :D boo faajny widok to byl...ten wyscig .. :)
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez Gib » 14 gru 2007, 17:53

jak na 1.6 NA to i tak nieźle sie trzyma za KLZE.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Kanies » 14 gru 2007, 18:01

hehe :D no wiesz Vti ma 160 koni...
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez check » 14 gru 2007, 19:22

Ładnie radzi sobie VTi.. seria ? Rozumiem,że Jacol jechałeś bez NOS-u :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez radekkm » 14 gru 2007, 20:03

ja bym tak nie lekcewazyl civikow,1.5 b2 dotrzymywalem kroku mx-owi k8 az do czwartego biegu :D
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pyton162 » 14 gru 2007, 21:46

znam kolesia co ma 1.5 4gen i gania k8 bez problemów, mody jakie ma przeprowadzone sa tylko i wyłącznie kosmetyka , silnik serja . Lekka kasta robi swoje , obecnie wazy nieco ponad 700kg
Pyton162
 

Postprzez MadziaForever » 15 gru 2007, 01:00

No ja też bym taki pewny niebył czy lanie VTi nawet 1,6 to jest taka norma..
Ogólnie Civiki i crxy mają to do siebie że, bardzo są podatne modyfikacjom, 200Km w takiej zabawce to już nie żarty. Niewidziałem innego tak malego samochodu żeby Subaru WRX lał, a civica takiego znam.

Mowa oczywiście też o tym kanciaku z roczników 88-92 , to chyba 4gen.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Kanies » 15 gru 2007, 11:13

No wiesz zwykłe KL-ZE leją Subaru http://pl.youtube.com/watch?v=RAC3o_skwYo
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez xXx » 15 gru 2007, 13:25

Jacol jechałeś na NITRO ?? Tak wogóle, to jak wrażenia po jeździe z Nitro ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Banior » 15 gru 2007, 14:20

Hmm jak te KL... pieknie ryczą cudo :D
Edit by mod: Proszę o stosowanie się do zaleceń FAQ (przyklejonego w każdym z działów) dotyczących rozmiaru podpisu/grafiki w podpisie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez MadziaForever » 15 gru 2007, 14:44

Kanies napisał(a):No wiesz zwykłe KL-ZE leją Subaru http://pl.youtube.com/watch?v=RAC3o_skwYo


Faktycznie niewiedziałem
<szok>

Te Subarówki mają 6,2s do setki.. szacuneczek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Piotrek » 15 gru 2007, 14:48

Jacol napisał(a):http://pl.youtube.com/watch?v=AGSESv9D8VU

fajna ekipa krecila filmik <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2004, 21:00
Posty: 959 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75

Postprzez xXx » 15 gru 2007, 16:25

To subaru to przecież 2,5 a nie 2,0 Turbo...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Quaki » 15 gru 2007, 16:52

Ciekawe rzeczy opowiadacie tak ku sprostowaniu
Subaru 2.5 RS to 175 kM 225 Nm wiec jak na 4 lapa bardzo malo do tego dochodza opory na mechanizmach roznicowych itp wiec nie ma sie co dziwic ze kl-ze bije takie subaru stan z WRX-em 227kM 294Nm i kierowca ktory ma pojecie o jezdzeniu 4 lapem i wtedy pogadamy czy kl-ze pobije subaru nie mowie juz o STi bo to inna liga.
Ja nie mowie ze subaru nie da sie pobic mi sie kilka razy udalo ale ja mam silnik z turbina i odpwoiednia ilosc momentu (jak wymienie skrzynie to pojade sie w koncu zmierzyc ) zeby go dogonic jak mi wystrzeli ze startu.
Tutaj macie wykres silnika F2T czyli takiego jak wystepuje w probe 1-gen (u mnie na przyklad)
Obrazek
z tym ze kolega laduje 0,85 bara a ja laduje swoj w okolicy 1.1bara (autko zostalo przemapowane przezemnie usunolem boost cut oraz zmienilem lekko mapy paliwa i zaplonu ma inna pompe paliwa mbc dodatkowy wskaznik cisnienia i wskaznik EGT ) wiec sadze ze kilka koni i niutkow jest wiecej.
Tak wiec napisanie ze kl-ze leja subaru jest mocna przesada duzo zalezy od kierownika od przerobek w aucie itp itd
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez MadziaForever » 15 gru 2007, 17:11

No właśnie tak mi się wydawało,
ja się w silnikach Subaru mocno nieorientuję, ale wiem że ten CRX 4 o którym mówię ma ze 200KM i mocno odciążone auto.. (oczywiście też niemówię tu o STI bo tamte to chyba poniżej 5s do setki czy jakoś tak)

Z moich osiągnięć dzisiaj odstawiłem Octavię TDI :]
trzymał się za mną tak do 170km/h więc niewiem czy gdyby początku niezaspał to by się ze mną niezrównał..
można uznać że remis.. bo odpuścił już chyba tylko dlatego że było dla niego za szybko jak na te warunki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje