Tiptronic: Szarpanie i nagle zmiany pracy silnika
Strona 1 z 1
wiatam.wymienilem juz kable w aso .nic to nie dalo.1 dzien bylo ok.jakby sie dlawil-przerywa...brak mocy i nagle kop...nawet (mam tiptronica)komputer sam przelacza w trakcie jazdy z ustawienia plus minu na automat.w trakcie jazdy... ?co jeszcze mozna zrobic??kolega podpowiada ze moze trzeba wgrac od nowa soft sterujacy...
?
- Od: 26 wrz 2007, 15:22
- Posty: 10
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 6 topsport 2.3 benz.gaz
kriswawa napisał(a):jakby sie dlawil-przerywa...brak mocy i nagle kop...
hmm dwa razy mialem identyczne objawy w punto, pierwszy raz jakis kabelek troche sie przetarl i nie laczyl odpowiednio, drugi raz powodem takich zachowan byla sonda lambda(do wymiany)
- Od: 15 cze 2007, 01:09
- Posty: 166
- Skąd: gdzieś na wschodzie
- Auto: M6 '02 2.0 Benzin
kriswawa napisał(a):kolega podpowiada ze moze trzeba wgrac od nowa soft sterujacy...
że niby stary soft się zepsuł?
Ja bym zaczął tradycyjnie od resetu
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
kriswawa jakie Ty LPG tam wsadziłeś? Ja obstawiam, że Twój problem jest związany właśnie z LPG
lpg juz bylo. to BRC sekwencyjne.Bylem i sprawdzalem wszystko.Jest ok.Tzn.instalacja zalozona poprawnie.Moze ten komputer nie radzi sobie z nią...ale te numery na paliwie tez sie dzieja...na gazie wyrazniej ale na paliwie tez
- Od: 26 wrz 2007, 15:22
- Posty: 10
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 6 topsport 2.3 benz.gaz
UWAGA!!! 2 x wizyta w ASO Pulawska,1 raz w ASO na Pradze (cos...2000) 3 razy podlaczanie do komputera...980zl wydane na nowe kable wysokiego napiecia -oryginaly,nowe swiece+robocizna+diagnoza w niezaleznym warsztacie. 14 dni glowkowania i... okazalo sie ze spedzając 1 dzien na forum elektroda.pl rozwiązalem problem.SAM ROZWIAZALEM PROBLEM. --------- nie bylo wody w chlodnicy ------- extra.z tego miejsca chce podziekowac wszystkim Autoryzowanym Specjalistom i jak sami widzicie polecam gorąco.To nie jest ok. Malo co wymienilbym pol samochodu.
- Od: 26 wrz 2007, 15:22
- Posty: 10
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 6 topsport 2.3 benz.gaz
kriswawa napisał(a):To nie jest ok.
Fakt. Jakby nie mieli manuali i testerów – płakaliby jak dzieci.
kriswawa napisał(a):nie bylo wody w chlodnicy
Szczerze mówiąc tutaj to Ty dałeś

PS
Kumpel miał taki sam numer w Renówce 19-tce (chyba czujnik temperatury głupiał), ale pomiędzy nimi jest przepaść technologiczna
Mimo wszystko gratulacje dla Ciebie i Mazdy (samochodu)
I ostatnie pytanie – oby nie wróżące nowy post: gdzie się woda podziała???
PS2
Na zimę zalej Borygo
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
No jak ja swojego w USA kupiłem to oczywiście d olałem od chłodnicy w ASO Białystok – znaczy szef w ASO mi dolał jakiegoś czerwonego płynu (taki też tam był) – ale ja już miałem wprawę w samochodach z usa – w których nigdy nie ma tyle ile trzeba – bo albo długo stoją gdzies na parkingach albo pracują w gorących klimatach
– a baty to się należą panom z LPG – jak podłączali reduktor to chyba widzieli że poziom jest inny niż powinien!!!! – To oni dali d... ciała znaczy się @!!!!! To oni powinni byli juz o tym wspomniec!!! bo chyba ślepi nie są!!!!
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6