Pb 95 vs Pb 98 vs Pb 100 – czy jest sens tankowania mocnego paliwa w naszych Mazdach?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez polnik@studio » 12 paź 2004, 18:51

omijam z daleka tanie i małe stacje, bo niby jak można sprzedwać to samo paliwo taniej, przy założeniu 10 krotnych mniejszych obrotów niz duże brandowe stacje


oj można można. Średnio przy współpracy z ORLENEM na 95 zarabia się około 20-30 gr na litrze :] więc jest z czego opuszczać.
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Yard » 13 paź 2004, 07:07

polnik@studio napisał(a):
omijam z daleka tanie i małe stacje, bo niby jak można sprzedwać to samo paliwo taniej, przy założeniu 10 krotnych mniejszych obrotów niz duże brandowe stacje


oj można można. Średnio przy współpracy z ORLENEM na 95 zarabia się około 20-30 gr na litrze :] więc jest z czego opuszczać.


10 gr x ile litrów dziennie trzeba sprzedać żeby zarobić na: dniówki pracowników, podatek, ZUS, podatek od nieruchomości, opłacić prąd, wodę, itd itd

1000 l x 0,1 zł to tylko 100 zł
1000 l to zatankowanie ok 30 samochodów po 30 l.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Carrrlos » 13 paź 2004, 10:54

gdyby było to nie 100 zł zysku brutto dziennie tylko conajmniej 1000 zł x30 dni to 30000 zł minus tak min. 4 etaty, minus z 10000 kosztów stałych, minus zaliczka na dochodowy i własny ZUS to dopiero własciciel zaczyna normalnie zarabiać.

więc sądze Polnik,że poprostu trzeba chrzcić te paliwo, tzn kupowac już lewe, bo z tych 10-20 groszy to nie ma co robić promocji, a zysk w tym przypadku będzie generowany tylko i wyłącznie dużym obrotem
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Postprzez Krasnal » 13 paź 2004, 21:38

Yard napisał(a):1000 l to zatankowanie ok 30 samochodów po 30 l.


<lol> <lol> <lol>

Oj Yard chyba nie masz pojęcia ile litrów paliwa sprzedaje dziennie "dobra" stacja benzynowa.........

Na ESSO na Łopuszańskiej nie ważne kiedy podjade ZAWSZE są zajęte prawie wszystkie stanowiska (jest ich 10)

Niech tankuje średnio TYLKO jeden dystrybutor non-stop przez 24h
Policzmy że średnie tankowanie 30L trwa 5 min. – w ciągu godziny przelewa 360L, w ciągu doby 8640L = zysk 864zł (0,10PLN/L) *30dni = ok 26000PLN

A CO TO JEST JEDEN DYSTRYBUTOR!!!!!!!! Tam w dzień to prawie zawsze jest kolejka a ostatnie 2 dystrybutory zawsze zajmują TIR'y które "troszku" więcej jak 30L tankują <lol>

Wyobraźnia panowie, wyobraźnia.......
<glupek2>
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez marek » 13 paź 2004, 21:56

Krasnal, ale na tych małych stacjach "no name" o których pisze Carrrlos nie ma 10 stanowisk i nie tankują tam non stop auta....
Koło koszalina takie stacje są z reguły puste a paliwo tańsze o 10-15gr...
I to jest własnie brak logiki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Krasnal » 13 paź 2004, 22:29

marek napisał(a):Krasnal, ale na tych małych stacjach "no name" o których pisze Carrrlos nie ma 10 stanowisk i nie tankują tam non stop auta....
Koło koszalina takie stacje są z reguły puste a paliwo tańsze o 10-15gr...
I to jest własnie brak logiki


aha OK masz racje
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez luca » 13 paź 2004, 22:55

marek napisał(a):Krasnal, ale na tych małych stacjach "no name" o których pisze Carrrlos nie ma 10 stanowisk i nie tankują tam non stop auta....
Koło koszalina takie stacje są z reguły puste a paliwo tańsze o 10-15gr...
I to jest własnie brak logiki


Nie do końca Marek, bo mniejsza stacja = mniejsze koszta (mniej personelu, itp.) Plus nie płaci frenczyzny czy jak to sie tam nazywa
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Yard » 14 paź 2004, 06:29

Krasnal
Umiejętność czytania i do tego rozumienie tego co się czyta to w dzisiejszych czasach ginąca zdolność. Krasnale zawsze przodowały w nauce :(
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Krasnal » 14 paź 2004, 21:52

Yard no Qna masz racje --- zmęczony już byłem :P

Ale matma mi dobrze wyszła :P :P :P
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez marek » 15 paź 2004, 00:19

Nie do końca Marek, bo mniejsza stacja = mniejsze koszta (mniej personelu, itp.) Plus nie płaci frenczyzny czy jak to sie tam nazywa


Może i mniejsze koszty, ale jak np masz jeden dystrybutor i zaleje tam góra 20-30 aut na dzień??

Dobrze wiesz że ta różnica w cenie bierze się z chrzczenia benzyny...

Miałem okazje już to poznać więc już nie leje na takich stacjach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez nemi » 15 paź 2004, 22:44

Ja na PB praktycznie nie jeżdżę, ale napiszę wam jedną chyba bardzo ważną informację o LPG i wpływie jakości paliwa na jazdę i spalanie.
Miałem zepsute przewody WN – zatankowałem w Lublinie na Jet, bo było 10 gr. taniej niż gdzie indziej. A potem byle górka i szarpanie, przerywanie silnika, poprostu koszmar!!! Potem (tego samego dnia) zatankowałem na podrzędnej stacyjce (10 gr. drożej) pod Nowym Sączem i już nawet dało się jeździć po Pieninach, choć dalej czasem szarpało, ale nie przy byle górce i niższych obrotach jak to się działo wcześniej. A jak wracałem zatankowałem na BP w Nowym Sączu i objaw prawie zniknął!!!, a do tego zmniejszyło się spalanie (nie pamiętam dokładnie ile, ale coś koło 0,3 lub 0,4 l/100 km) i zwiększyła dynamika. Defekt przewodów WN uzmysłowił mi jak dużo zależy od jakości paliwa. Od tego czasu tankuję zawsze na Shellu, bo tanie mięso psy jedzą. Proste.
Jak sądzę na PB jest tak samo, tylko na pewno jest to mniej odczuwalne. Ale też nie zawsze – w octavii 1.6 po zatankowaniu złego paliwa zaczęły się takie cuda jak trudności z odplaniem, gaśnięcie i duży spadek mocy. Jak dla mnie, to nie opłaca się tankować taniego, goownianego paliwa, bo szkoda silnika, czasem nerwów, a po dłuższym czasie pieniędzy na remonty.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Paweł » 15 paź 2004, 23:01

nemi napisał(a):Od tego czasu tankuję zawsze na Shellu

Akurat marka stacji nie ma zadnego znaczenia. Ja moge wskazac (co zreszta juz robilem) Shella, gdzie po tankowaniu do pelna samochod zamiast 700 przejezdza 600km, a i osiagi wyraznie spadaja.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/948)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez nemi » 15 paź 2004, 23:24

tco_tm napisał(a):
nemi napisał(a):Od tego czasu tankuję zawsze na Shellu

Akurat marka stacji nie ma zadnego znaczenia. Ja moge wskazac (co zreszta juz robilem) Shella, gdzie po tankowaniu do pelna samochod zamiast 700 przejezdza 600km, a i osiagi wyraznie spadaja.

Faktycznie marka nie ma znaczenia, ale tam gdzie tankuję gaz jest zawsze taki sam i samochód dobrze jeździ na tym gazie. Tylko to miałem na myśli.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Puhcio » 11 maja 2007, 18:44

http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf

Ciekaw jestem waszego zdania ...
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Misiek-Bełchatów » 11 maja 2007, 18:56

Ciekawy artykuł ...
Jedyne co mogę napisać to to że od dawien dawna tankuje 95 bo wychodziłem z założenia "po co przepłacać, skoro nie widać różnicy" :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Karwoś » 11 maja 2007, 19:18

Misiek-Bełchatów napisał(a):wychodziłem z założenia "po co przepłacać, skoro nie widać różnicy"


Ja z tych samych powodów leję LPG (tylko mnie nie zlinczujcie za OT :) )
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez brii » 11 maja 2007, 19:29

NIgdy nie lałem 98 :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Misiek-Bełchatów » 11 maja 2007, 19:32

brii napisał(a):NIgdy nie lałem 98


Ja chyba kiedyś zalałem, może chciałem sprawdzić czy jest różnica :|
Pokazałem to przed chwilą tacie i mówi "widzisz – droższe nie znaczy lepsze" i sobie poszedł :D
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez JACUS » 11 maja 2007, 19:44

Bardzo ciekawy artykul......leje do Madzi od dzis tylko 95......no vhyba, ze bede chcial zaszalec :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 18:03
Posty: 122
Skąd: wielkopolska (Zlotow)
Auto: 626 GF 2.0i '98 – PIEKNA!!

Postprzez Misiek-Bełchatów » 11 maja 2007, 19:48

JACUS napisał(a):Bardzo ciekawy artykul......leje do Madzi od dzis tylko 95......no vhyba, ze bede chcial zaszalec


jak będziesz chciał zaszaleć to ? mam obok w bloku gościa który jest maniakiem BMW – przytargał kilka dni temu E30 3litrowy motorek pod maską i on zawsze leje Shell V-Power Racing :| a to tyle waluty kosztuje że szkoda słów.
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Moto