Turbosprężarka- regeneracja, wymiana, problemy
Witam,
jestem nowym właścicielem Mazdy 6 2.0 CD z 2004.
Niestety, na moim pierwszym przeglądzie w ASO (przebieg 80000 km) okazało się, że turbina jest do wymiany lub regeneracji.
Proszę o adresy punktów które profesjonalnie zregenerują mi turbinkę.
Pzdr.,
Dozo
jestem nowym właścicielem Mazdy 6 2.0 CD z 2004.
Niestety, na moim pierwszym przeglądzie w ASO (przebieg 80000 km) okazało się, że turbina jest do wymiany lub regeneracji.
Proszę o adresy punktów które profesjonalnie zregenerują mi turbinkę.
Pzdr.,
Dozo
- Od: 21 paź 2007, 21:06
- Posty: 13
- Skąd: Kraków-Poznań
- Auto: Mazda 6 SportKombi 2.0 CD
No własnie , turbiny jakies lipne są w tych modelach , u mnie tez widzę na łaczeniach wylewający sie olej – dramat , juz nie moge spac przez to
nie znam nikogo kto dobrze naprawi dmuchawke a uzywki wiadomo są pewnie takie same jak wszystkie w tych modelach.

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tak.... http://www.turbo.com.pl/ 
Kazda szóstka ktorą podnosze ma "błoto" przy intercoolerze czyli ludzie z europy zachodniej nie potrafią jej uzywać.....moze to i prawda.Dozo napisał(a): nie jest kwestia "lipnej" turbiny ale braku elementarnej wiedzy na temat korzystania z niej przez poprzedniego właściciela...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Moja Madzia zrobiła 80 tyś. w ciągu 3 lat po niemieckich autostradach na niemieckim paliwie. ponoc stala gdzieś przez kilka miesięcy (tak ocenili mechanicy z ASO na podstawie zardzewiałych przewodów wodnych i jakiegos nalotu)
Nie kopci, nie dymi, moc ma ale świszczy przy dodawaniu gazu. Ponoć turbosprężarka. Więc dopóki jej nie dam do diagnozy dopóty śmiem twierdzić, że ktoś ją zajechał...
Nie kopci, nie dymi, moc ma ale świszczy przy dodawaniu gazu. Ponoć turbosprężarka. Więc dopóki jej nie dam do diagnozy dopóty śmiem twierdzić, że ktoś ją zajechał...
- Od: 21 paź 2007, 21:06
- Posty: 13
- Skąd: Kraków-Poznań
- Auto: Mazda 6 SportKombi 2.0 CD
u mnie niestety to samo,
wycieka olej, ale bez wyciągania turbiny nie można zlokalizować z którego miejca,
wydaje mi się, ze tak u Jaksy to łączenie
a może ktoś mi podać jaka jest cena nowej turbiny?
mieszkam w UK i tutaj 900 funtów
wycieka olej, ale bez wyciągania turbiny nie można zlokalizować z którego miejca,
wydaje mi się, ze tak u Jaksy to łączenie
a może ktoś mi podać jaka jest cena nowej turbiny?
mieszkam w UK i tutaj 900 funtów
- Od: 25 kwi 2007, 20:53
- Posty: 35
- Skąd: Leeds - UK
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 136KM 2003
W PL 9.277.54deha napisał(a):może ktoś mi podać jaka jest cena nowej turbiny

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jeszcze nie wiem , obecnie nie ma dramatu tak jak pisałem wszystkie szostki mają ten problem. Pytałem w jednej firmie cena ok 800 zł ( cos mało ) musze tam podjechac i porozmawiac z gosciem .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
faktycznie mało.
ja znam ceny od 1100PLN
http://www.turbo-tec.eu/pl
http://www.turbotech.pl/index.php
http://www.motoarena.pl/?gclid=CKTcx_vA ... XgodDzlPGw
Ale ponoć nie wszystkie nadają sie do regeneracji (łożysko kólkowe, ślizgowe)
W każdym punkcie słyszę co innego
)
Bez nr fabrycznego konkretnej turbiny nie da sie jednoznacznie określić co i jak
ja znam ceny od 1100PLN
http://www.turbo-tec.eu/pl
http://www.turbotech.pl/index.php
http://www.motoarena.pl/?gclid=CKTcx_vA ... XgodDzlPGw
Ale ponoć nie wszystkie nadają sie do regeneracji (łożysko kólkowe, ślizgowe)
W każdym punkcie słyszę co innego
Bez nr fabrycznego konkretnej turbiny nie da sie jednoznacznie określić co i jak
- Od: 21 paź 2007, 21:06
- Posty: 13
- Skąd: Kraków-Poznań
- Auto: Mazda 6 SportKombi 2.0 CD
dziś byłem się dowiedzieć u siebie ile kosztuje regeneracja (mieszkam w UK)
w specjalistycznej firmie, która się tym zajmuje, facet powiedział, że turbina szóstki jest takim przypadkiem,
że jedynie serwis coś z tym zrobi (i pewnie tylko wymiana na nową)
w specjalistycznej firmie, która się tym zajmuje, facet powiedział, że turbina szóstki jest takim przypadkiem,
że jedynie serwis coś z tym zrobi (i pewnie tylko wymiana na nową)
- Od: 25 kwi 2007, 20:53
- Posty: 35
- Skąd: Leeds - UK
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 136KM 2003
Czyli Panowie tak, żeby była jasność w tej sprawie – w sumie Mazda 6 w dieslu nie odbiega zbytnio jakością od Laguny II w dieslu. Tam sprężarki padają jak muchy, ale za to koszta są o połowę mniejsze . Czyli za ok 50 kkm ( najwyżej ) muszę się ścierwa pozbyć. Wadą fabryczną są też koła dwumasowe i sprzęgło. Dziękuję i chyba wrócę do poczciwej benzyny ( tu ukłon pomimo jego kontrowersyjnego zachowania w stronę M. Loreta). Najgorsze, że jak twierdzi Jaksa – nie ma na to wpływu sposób użytkowania silnika z turbo i kółkami dwumasowymi
Wniosek – dobijam kilometraż i sprzedaję....
Wniosek – dobijam kilometraż i sprzedaję....

Pawnik napisał(a):Czyli Panowie tak, żeby była jasność w tej sprawie – w sumie Mazda 6 w dieslu nie odbiega zbytnio jakością od Laguny II w dieslu. Tam sprężarki padają jak muchy, ale za to koszta są o połowę mniejsze .
O ile pamiętam, u Kolegi w LII padła tuż przed końcem gwarancji i ASO gratulowało Mu zaoszczędzenia prawie równo 10kPLN...
Pawnik napisał(a):Wadą fabryczną są też koła dwumasowe i sprzęgło.
Dziś wyczytałem na niemieckich stronach, że w benzynowej wersji (przynajmniej 2.3), również trzeba skrzynię wyciągać do sprzęgła i trzeba liczyć 4,5h roboty...
Pawnik napisał(a):Dziękuję i chyba wrócę do poczciwej benzyny ( tu ukłon pomimo jego kontrowersyjnego zachowania w stronę M. Loreta).
Żeby była jasność – ja nikogo nie namawiam. Śmieję się z diesli, bo jakiś obiekt do żartu być musi...
Ale faktycznie Mazda6 + diesel nie wygląda najlepiej... Z drugiej strony wersji benzynowych na Forum jest stosunkowo mało... To też trzeba brać pod uwagę...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6