Zgubiony klucz
1, 2
A ja mam pytanko troszke inne ale też o stacyjce.
Czy w czasie włączonego zapłonu normalne jest że kluczyki dają się bezproblemowo wyjąć?
Raz mi w czasie jazdy wypadły i bojesie żeby mi sie blokada nie włączyła w czasie przyjemnej jazdy
Czy w czasie włączonego zapłonu normalne jest że kluczyki dają się bezproblemowo wyjąć?
Raz mi w czasie jazdy wypadły i bojesie żeby mi sie blokada nie włączyła w czasie przyjemnej jazdy
hmm wiem, że kiedyś się spotkałem z takim zachowaniem w GOLFIE ale w MAZDZIE
jeszcze niesłyszałem
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
W zakładzie który dorabia klucze, dorobią ci klucz do stacyjki (musisz ją wyjąć i dać na wzór).
A co do wypadajacego kluczyka – to proponuję go namagnesować
A co do wypadajacego kluczyka – to proponuję go namagnesować

- Od: 15 paź 2011, 07:54
- Posty: 82
no pewnie nie bo imobilajzer działa tylko i wyłącznie na jeden kluczyk a z tego co mi wiadomo nie ma go w stacyjce tylko jest gdzieś głębiej 
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Witam
Masz problem
Jeżeli masz oryginalny imobilizer to komunikuje się on z głównym komputerem szyną i dopiero gdy potwierdzone są dane następuje wyłączenie imobilizera i uruchomienie silnika.
Bez oryginalnego kluczyka nie ma możliwości odpalenia samochodu znam ten temat bo kolega miał ten sam problem w modelu GF i zmuszony był kupić cały komplet zamków ,stacyjkę oraz imobilizer i komputer silnika.
Jeżeli znajdziesz oryginalny kluczyk to niektóre firmy dorabiające kluczyki klonują też imobilizery
Pozdrawiam ZBYSZEK
Masz problem
Jeżeli masz oryginalny imobilizer to komunikuje się on z głównym komputerem szyną i dopiero gdy potwierdzone są dane następuje wyłączenie imobilizera i uruchomienie silnika.
Bez oryginalnego kluczyka nie ma możliwości odpalenia samochodu znam ten temat bo kolega miał ten sam problem w modelu GF i zmuszony był kupić cały komplet zamków ,stacyjkę oraz imobilizer i komputer silnika.
Jeżeli znajdziesz oryginalny kluczyk to niektóre firmy dorabiające kluczyki klonują też imobilizery
Pozdrawiam ZBYSZEK
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
No cóz, nie jest dobrze. Mysle, ze o ile nie znajdziesz kluczyka, to niestety jedynym rozwiązaniem będize zholowanie auta do domu lawetą (bo blokada kierownicy uniemozliwi holowanie), ew. wyjęcie obecnej stacyjki celem odblokowania kiery no i normlane holowanie.
Następnie za sprawą immobilisera fabrycznego – albo spróbowac dorobić kluczyk u fachowców w tej branży (jesli bedzie niewłasciwy kod immo, to prawdopodobnie po kilku próbach moze zblokowac ECU i konieczna będize wizyta w ASO celem odblokowania, lecz nie wiem, czy to dziąła w maździe, bo znajomy miał cos takiego w roverze, a w mazdzie nikt takich stresów nie miał...– pociesz sie, ze ja też zawsze napotykam wyjątki od reguł....
). Jesli to nie wypali, to jedynym wyjsciem będzie zamówienie kluczyka z immo w ASO – konkretnie do Twojego auta. I wtedy będzie działać na 100% i na 100% będzie taniej niz komplet zamków, stacyjka, immo i ECU....
No chyba, ze znasz dobrych złodzieji – to wtedy mogą Ci pomóc, lecz jak ich nie znasz zbyt dobrze, to uważaj, zeby Ci za bardzo nie "pomogli"... bo wtedy to wyjdzie znacznie drozej niz nowy kluczyk w ASO albo nawet niz komplet zamków, stacyjka, immo i ECU.....
Następnie za sprawą immobilisera fabrycznego – albo spróbowac dorobić kluczyk u fachowców w tej branży (jesli bedzie niewłasciwy kod immo, to prawdopodobnie po kilku próbach moze zblokowac ECU i konieczna będize wizyta w ASO celem odblokowania, lecz nie wiem, czy to dziąła w maździe, bo znajomy miał cos takiego w roverze, a w mazdzie nikt takich stresów nie miał...– pociesz sie, ze ja też zawsze napotykam wyjątki od reguł....

No chyba, ze znasz dobrych złodzieji – to wtedy mogą Ci pomóc, lecz jak ich nie znasz zbyt dobrze, to uważaj, zeby Ci za bardzo nie "pomogli"... bo wtedy to wyjdzie znacznie drozej niz nowy kluczyk w ASO albo nawet niz komplet zamków, stacyjka, immo i ECU.....

- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
A skad specjalisci i zlodzieje biora oryginalne kluczyki (do naciecia)? Ja tez taki chce.
Czy w mazdzie nie da sie przestawic zamkow do nowego kluczyka? W innych samochodach nie ma z tym problemu. A moze i stacyjke da sie przestawic (w co akurat watpie).
Miales tylko jeden kluczyk?
Czy w mazdzie nie da sie przestawic zamkow do nowego kluczyka? W innych samochodach nie ma z tym problemu. A moze i stacyjke da sie przestawic (w co akurat watpie).
Miales tylko jeden kluczyk?
the right man in the wrong place...
walus1 napisał(a):A ja mam pytanko troszke inne ale też o stacyjce.![]()
Czy w czasie włączonego zapłonu normalne jest że kluczyki dają się bezproblemowo wyjąć?
Raz mi w czasie jazdy wypadły i bojesie żeby mi sie blokada nie włączyła w czasie przyjemnej jazdy
Spoko walus tez tak mam w koncu mamy takie same mazdy heh
Ja sie pytalem co to moze byc i podobno juz kluczyk jest byrobiony moj wujek ma mazde i wystarczylo dorobic kluvczyk i juz wszystko bylo ok
- Od: 25 paź 2003, 17:36
- Posty: 146
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626GD 90Lpg Elegandzka:)
Witam
Dorobienie kluczyka nie jest żadnym problemem wystarczy wyjąć jedną wkładkę najlepiej tą najmniej eksploatowaną czyli z bagażnika i fachowiec dorobi do niej kluczyk niemniej dalej pozostaje ci problem imobilizera którego bez oryginalnego kluczyka nie odpalisz.
Istnieje jeszcze jedna możliwość sklonowania kodu z innego imobilizera ale musisz mieć taką samą MAZDE tj dokładnie ten sam silnik i imobilizer (kod zapisany jest i w ECU i IMOBILIZERze) i przepisać kod z działającego do twojego a kluczyk jak pisałem wyżej dorobić do swoich zamków.
Trochę namieszałem z tym opisem ale chciałem ci jak najwięcej pomóc koszt będziesz miał ok 300-400zł klonowanie imobilizera i ok 100zł dorobienie kluczyka ale to i tak taniej niż zakup kompletu razem z ECU.
Pozdrawiam ZBYSZEK
Dorobienie kluczyka nie jest żadnym problemem wystarczy wyjąć jedną wkładkę najlepiej tą najmniej eksploatowaną czyli z bagażnika i fachowiec dorobi do niej kluczyk niemniej dalej pozostaje ci problem imobilizera którego bez oryginalnego kluczyka nie odpalisz.
Istnieje jeszcze jedna możliwość sklonowania kodu z innego imobilizera ale musisz mieć taką samą MAZDE tj dokładnie ten sam silnik i imobilizer (kod zapisany jest i w ECU i IMOBILIZERze) i przepisać kod z działającego do twojego a kluczyk jak pisałem wyżej dorobić do swoich zamków.
Trochę namieszałem z tym opisem ale chciałem ci jak najwięcej pomóc koszt będziesz miał ok 300-400zł klonowanie imobilizera i ok 100zł dorobienie kluczyka ale to i tak taniej niż zakup kompletu razem z ECU.
Pozdrawiam ZBYSZEK
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
Trzeba poszukać kogoś kto sie zna na elektronice w aucie żeby obejść immobilizer. Złodzieje radzą sobie z lepszymi zabezpieczeniami i jakoś wątpie żeby nosili z sobą komplety kluczyków wraz z nowym ECU i immobilizerami 

Witam
Panowie jest jeszcze prostrzy sposob nalezy udac sie do serwisu ASO mazdy i powiedziec ze sie zgubilo kluczyk i oni sciagna ten kluczyk przeciez maja w bazie danych wedlug numeru vin jaki numer kluczyka byl i tak dalej . Wiem ze tak koles zamawial kluczyk do toyoty owszem trwalo to kilka dni ale dostal oryiginal .
Zalecam dowiedziec sie w aso czy jest to mozliwe w koncu od czego oni sa .
A co do wypadajacego kluczyka ze stacyjki to mialem to samo w 626 GD.
Podczas jazdy moglem sobie wyciagnac kluczyk ze stacyjki i wiem ze to jest sprawa normalna w GD bo koles tez tak ma poprostu wyrabia sie stacyjka i dostaje jakiegos luzu.
Zbytnio nie przejmowalbym sie tym bo blokada i tak dziala jak sie go wyciagnie po zgaszeniu auta.
Panowie jest jeszcze prostrzy sposob nalezy udac sie do serwisu ASO mazdy i powiedziec ze sie zgubilo kluczyk i oni sciagna ten kluczyk przeciez maja w bazie danych wedlug numeru vin jaki numer kluczyka byl i tak dalej . Wiem ze tak koles zamawial kluczyk do toyoty owszem trwalo to kilka dni ale dostal oryiginal .
Zalecam dowiedziec sie w aso czy jest to mozliwe w koncu od czego oni sa .
A co do wypadajacego kluczyka ze stacyjki to mialem to samo w 626 GD.
Podczas jazdy moglem sobie wyciagnac kluczyk ze stacyjki i wiem ze to jest sprawa normalna w GD bo koles tez tak ma poprostu wyrabia sie stacyjka i dostaje jakiegos luzu.
Zbytnio nie przejmowalbym sie tym bo blokada i tak dziala jak sie go wyciagnie po zgaszeniu auta.
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
- Od: 20 paź 2003, 15:28
- Posty: 214
- Skąd: KOSZALIN
- Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości