Odrestaurowanie rx7 – fotorelacja

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez pinky » 15 wrz 2007, 21:06

Nawiedziłem ostatnio mojego kolegę który zakupił sobie właśnie w/w autko w celu jego odrestaurowania. Pojeździł nią trochę i stwierdził że oryginalne 115KM to trochę za mało. Są ambitne plany jest zaplecze techniczne i w miarę możliwości finansowe i jak dobrze pójdzie to będzie to pierwsza rx7 sa2 z silnikiem 13b singleturbo. Narazie wrzucam zdjęcia jak to wygląda w trakcie prac i postaram się was informować na bieżąco.

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

No i apropo tej wizyty udalo mi się wyrać:

ObrazekObrazek
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Pit » 16 wrz 2007, 08:26

Proszę mi nie pokazywać takich relacji, bo dostaję depresji, z powodu braku czasu na takie zabawy :( życzę owocnej grzebaniny...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Łukasz » 16 wrz 2007, 09:41

Podziwiam i życzę owocnej pracy <uklon>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 21:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez Marco7 » 17 wrz 2007, 04:15

<jem>
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez Faja » 17 wrz 2007, 16:07

:D Wy to macie zdolnosci;)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Globy » 22 wrz 2007, 23:51

Trzymam kciuki – jesli jest wola opisania, chociaz przelotnego, relacji foto-zdjeciowej, chetnie wrzuce na strone klubowa <usmiech> Zapraszam => msobolewski@mazdaspeed.pl
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez bazyl wspaniały » 24 wrz 2007, 10:11

Zazdroszczę, chciałbym mieć czas na takie dłubanie i taki sprzęt przy którym mógłbym sobie dłubać. Relacjonuj na bieżąco jak idą prace
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez MadziaForever » 1 paź 2007, 20:53

Jak patrze na ten silnik to ciężko mi pojąć jak jak to działa, a jeszcze żeby to wymyślić?
Ten Różewicz to był gość!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Pit » 18 paź 2007, 13:35

MadziaForever napisał(a):Ten Różewicz to był gość!

...Różycki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Artiks » 18 paź 2007, 13:56

<lol> Kolega pewnie jeszcze nie wyszedł z amoku pomaturalnego :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez luxusxx » 15 cze 2008, 23:05

Gustaw Różycki nie był ani konstruktorem ani twórcą silnika spalinowego o wirującym tłoku.

Projekty silników rotacyjnych opracował już w 1588 roku Ramelli, choć były one mocno przedwczesne – trzeba było rewolucji przemysłowej oraz powstania silnika Otto w roku 1876 i narodzin samochodu w roku 1896, aby stworzyć podstawy prawdziwego spalinowego silnika rotacyjnego.

W 1908 r. Umpleby opracował silnik spalinowy z wirującym tłokiem, nie rozwiązując jednak uszczelnienia tłoka.
Różycki opatentował swój silnik w 1947r. więc także Felix Wankel nie mógł wykraść ani odkupić od niego pomysłu gdyż niemiec pierwsze patenty na nowy silnik złożył jeszcze w latach 1929 i 1934.
Mało tego silnik Różyckiego był zupełnie inny niż wankla, w jego pomyśle tłok wyglądał w przekroju jak mocno zaokrąglony na rogach prostokąt. Podobnie zaokrąglony był profil cylindra. Tłok prowadzony był w cylindrze nie przez jeden, ale przez dwa równoległe, wykorbione wały. Nie wyszedł jednak poza sferę prób i badań.
luxusxx
 

Postprzez bazyl wspaniały » 16 cze 2008, 08:15

luxusxx o proszę, rewelacje sprzedałeś. zapodaj źródła tych niusów, chętnie bym sobie poczytał o tym
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez chester1 » 4 lip 2008, 01:04

bazyl wspaniały napisał(a): zapodaj źródła tych niusów, chętnie bym sobie poczytał o tym


www.google.pl :P
<B>ewnement raz :) V6 podmaska dwa :P</B>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2008, 00:23
Posty: 201
Skąd: Stalowa Wola
Auto: 626 , GE , 2,5V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Moto