Akar.Zaephyr napisał(a):W niektórych miejscach silnika widać korozję – lepiej unikać takich jednostek czy można spokojnie je brać?
Niektórzy z nas nie mają wyjścia tylko "brać" taki silnik
www.mazdaspeed.pl
Akar.Zaephyr napisał(a):W niektórych miejscach silnika widać korozję – lepiej unikać takich jednostek czy można spokojnie je brać?
Puhcio napisał(a):Czy możliwe byłoby połaczenie tego silnika z M/T? Tylko jaka skrzynia? Jak rozwiązać problem sprzęgła?
Pytań można zadawać tysiace.
+rozrzad pewnie) i pewnie wsadze w niego z 1000-1500.bo jak juz bym robił to tylko na oryginalnych czesciach. I tak sobie rozmysłem czy nie robic własnie swapa na 1.8.Te 114 kM kusi W sumie za te pieniadze dorwał by silnik a jak nie to jeszcze z jakas dopłata.przekłądke by mi zrobił kuzyn Tylko mam pytanko jakie pod zespoły musiał bym albo by pasowało dokupic lub wymienic. Był bym bardzo wdzieczny jak byscie wypisali co musiał bym zrobic zeby wszystko dobrze chodziło. Auto mam z 95 roku.


dr lipke napisał(a):z tyłu tarcze i zaciski zamiast bębnów i jeszcze coś tam...)

Adaś napisał(a):dr lipke napisał(a):z tyłu tarcze i zaciski zamiast bębnów i jeszcze coś tam...)
a co ma tył wspólnego z przodem?



po remoncie Z5 będziesz miał... zremontowaną Z5 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości