Panowie!!
Nosze sie z zamiarem wymiany silnika w mojej Madzi (Z5 cholera!). Dostalem wycene i zapewnienie, ze silnik bedzie zregenerowany, sprawny i pewny, ale... Znam zasade, ze Z5 to Z5 i dymi, bierze olej i pierscienie go bola, wiec prosze o rade:
Jak sprawdzic silnik przed przekladka, zeby miec pewnosc, ze faktycznie bedzie sprawny, jak mnie zapewniaja? Wydatek na silnik moze i nieduzy, ale wcale nie mam zamiaru go pozniej ponawiac.
Prosze o odpowiedzi!
Jak sprawdzic silnik przed przekladka??
Strona 1 z 1
kup silnik regenerowany przez fabryke tu napewno masz pewnosc ze wszystko jest ok a elementy sa o podobnej lub takiej samej wytrzymalosci co orginal. Tyle ze fabrycznie regenerowany jest drozszy od takiego z szrotu
lepiej zdaj sie na specjalistyczny zaklad tak to sama loteria albo cie zrobia w balona albo bedziesz mial szczescie u nieduzo dolozysz
lepiej zdaj sie na specjalistyczny zaklad tak to sama loteria albo cie zrobia w balona albo bedziesz mial szczescie u nieduzo dolozysz
MAZDA &M....ITSUBISHI
Remont czasami sie opłaci a czasami nie, ludzie na tym forum naprawiali silniki Z5 powkładali 2500zł( co niektórzy, i jeszcze zeby tego było mało to na orginalnych częściach) a olej dalej łyka jak szalony. Jeśli sam sobie ten silnik przełożysz to ja bym sie w remont za bardzo nie bawił. Dobrą Z5 można już kupić za 1tyś zł. Znajomy kupił do swojej F 95r za 900zł i [tiiit] jak ta lala.
witam ! panowie mam problem z swoja perełka 323f 1,5 16v BA w zimniejsze dni gdy ja odpale na ssaniu tj. 2000 obr. straszliwie kopci ale gdy tylko obroty spadną przestaje i tak za każdym razem białym dymem jedni mówili ze bierze olej ale to zart nic takiego nie ma miejsca (sprawdzałem). Jeśli tylko coś wiecie na ten temat i znacie rozwiązanie tego problemu z chęcią skorzystam z waszej pomocy bo przyznaje jest to denerwujące zjawisko. Z góry dzięki za pomoc!
-
Gość
Biały dym leci jak jest walnieta uszczelka pod głowica, ale u Ciebie napewno to nie jest to. To ze Ci rano leci biały dym po odpaleniu o niczym nie musi swiadczyc poprostu leci para wodna i tyle gorzej jak taki dym by Ci leciał jak samochód jest ciepły wtedy to już mozna obawiac sie czy to nie uszczelka.
Biały dym u mnie leciał na początku i też niby olej nie ubywał ale pużniej już sydło wyszło z worka. Możliwe ze gumki na zaworach już padają i olej w czasie nocy ścieka po trzonku, stąd ten dym może być. A możliwe ze silnik robi złą mieszanke na ssanie i dlatego dymi. Tak czy inaczej "nowicjusz" narazie nie masz sie czym przejmować już może być tylko gorzej
. Niektórym przeszkadza ten biały dym rano, to zakładają sobie włączniki trybu serwisowego. Ja osobiście odradzam takie coś bo zimny silnik w trybie serwisowym ciężko zapalić(trzeba długo kręcić).
nowicjusz napisał(a):! panowie mam problem z swoja perełka 323f 1,5 16v BA w zimniejsze dni gdy ja odpale na ssaniu tj. 2000 obr. straszliwie kopci ale gdy tylko obroty spadną przestaje i tak za każdym razem białym dymem jedni mówili ze bierze olej ale to zart nic takiego nie ma miejsca (sprawdzałem)
Kolega widac niedawno dolaczyl.Pewnie wymieniales olej noi wyszlo szydlo z wora.Motodoctorek byl lany to samo mialem.Czas jezdzic i obserwowac.
k3b napisał(a):Znajomy kupił do swojej F 95r za 900zł i [tiiit] jak ta lala.

- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości