Short shifter DIY.

Postprzez Banior » 3 wrz 2007, 00:00

:D :D :D Wielkie dzięki jak tylko będzie chila czasu biorę się za skracanie <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez Banior » 3 wrz 2007, 00:02

A ile u siebie podniosłeś :D
Edit by mod: Proszę o stosowanie się do zaleceń FAQ (przyklejonego w każdym z działów) dotyczących rozmiaru podpisu/grafiki w podpisie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez qbass » 3 wrz 2007, 00:12

2 cm. Do tego miałem wcześniej skrócony drążek, więc teraz jest już w ogóle strasznie nisko dźwignia biegów, ale mi się podoba :)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Banior » 3 wrz 2007, 21:47

A jak to chodzi juz teraz wiesz praktycznie wiec twoje odczucia :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez pawelMX6 » 4 wrz 2007, 20:58

Oczywiscie, ze MX-6 robi sie tak samo :P ja podnosilem kulke 15mm i walnelem dwa spawy zeby bylo pewniej. Dzwigni juz nie skracalem od gory bo i tak jest calkiem nisko, moim zdaniem idealnie przy Short Shifcie – dajesz Banior :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Beny » 5 wrz 2007, 17:08

Widze ze coraz wiecej jest posiadaczy MXMEN-SHORT SHIFTEROW.A jak Wwyglada sprawa w 323f 94-98 probowal juz ktos?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Banior » 7 wrz 2007, 00:22

Hmm więc po niedzieli biorę się za modyfikację :D Spoko pawelmx6 damy radę, po modach zdam relację :D :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez Adaś » 7 wrz 2007, 00:48

BenyV6 napisał(a):Widze ze coraz wiecej jest posiadaczy MXMEN-SHORT SHIFTEROW.A jak Wwyglada sprawa w 323f 94-98 probowal juz ktos?

Podejrzewam, że jest tak samo:) tak myślę, czy w przyszłym tyg nie podjechać do chrzestnego do warsztatu na kanał ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 7 wrz 2007, 11:44

nie ma co czekać do przyszłego tygodnia, zabieramy się za to za chwilę z promyczkiem ;)
trzymać kciuki <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pawelMX6 » 7 wrz 2007, 12:26

Powodzenia :] jesli bedzie kulka to sprawa bedzie mega banalna. Najwiecej problemow jest z wyciagnieciem zawleczki aby wyciaganac caly koszyk.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Adaś » 7 wrz 2007, 17:54

No i już po sprawie:)

Pierwsze auto – moje – zajęło nam 2 godziny czasu, z czego najwięcej podjniesienie boku samochodu – nie robiliśmy na kanałku:(
Tak jak pawełMX6 napisał najwięcej czasu zajęło zdemontowanie zawleczki (w BA i GE nie ma sprężyn) i przy tym najbardziej sie napocilismy (poza lewarowaniem aut):)

MX6 Marka poszła dużo sprawniej – już wiedzieliśmy co, jak i do czego, chyba 40min nam zajęło z podniesieniem i opuszczeniem auta:)

u mnie kulkę podnieślliśmy o 2cm w górę, a u Marka ok 1cm bo ma krótszy drążek i tak
Ostatnio edytowano 7 wrz 2007, 19:56 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez damian » 7 wrz 2007, 18:25

witam. mam pytanie, jak sie odkreca drazek od spodu? bo po odkreceniu tej jednej nakretki na klucz 12 nie moge wyjac sroby, ani jej odkrecic ani wybic, juz zaczyna mi sie wyrabiac leb tej sroby. jak sobie z tym poradzic?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez qbass » 7 wrz 2007, 19:45

Nie wiem jak w 323, ale u mnie śrubę się wybija. Twoja pewnie się lekko zapiekła. Nakręć trochę nakrętkę i pukaj lekko młotkiem (wiem, ze słaby dostęp :P)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez damian » 7 wrz 2007, 20:19

qbass dzieki, to w takim razie u mnie tez sie pewnie wybija, nie chcialem krecic zeby calkiem nie zjechac tej sroby, bo myslalem ze moze sie to odkreca. no, bez kitu kurde kiepski dostep.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez pawelMX6 » 7 wrz 2007, 21:51

Adaś spora roznica miedzy 2cm/1cm?

Sruba jest przelotowa, wiec wybij tylko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Adaś » 7 wrz 2007, 22:33

pawelMX6 napisał(a):Adaś spora roznica miedzy 2cm/1cm?

nie wiem bo Marek ma krótszy drążek.
U mnie jest duża róznica:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 7 wrz 2007, 22:39

Teraz czekamy na kolejne propozycje darmowego tuningu Do It Yourself <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez promyczek001 » 8 wrz 2007, 02:56

Ja mam skrocony drazek + 1cm short shifter i jest rewelka. Wsteczny wchodzi jak nalezy i biegi zminiaja sie rewacyjnie. Tylko polecic. Jest extra
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez qbass » 8 wrz 2007, 14:17

Ja mam shorta 2cm i drążek skrócony tak jak mbmaster. Gałka jest nizuuutko, ale super to wygląda :D
Nie mogę się doczekać kiedy wytestuję <jupi>
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez lukipietras » 12 wrz 2007, 13:16

Od wczoraj też korzystam z uciech jakie daje jazda z short-shifterem <jupi> , oczywiście według projektu mx-mena. Polecam wszystkim :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 22:52
Posty: 267
Skąd: LUB
Auto: EC K8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje