
Short shifter DIY.
Oczywiscie, ze MX-6 robi sie tak samo
ja podnosilem kulke 15mm i walnelem dwa spawy zeby bylo pewniej. Dzwigni juz nie skracalem od gory bo i tak jest calkiem nisko, moim zdaniem idealnie przy Short Shifcie – dajesz Banior 
BenyV6 napisał(a):Widze ze coraz wiecej jest posiadaczy MXMEN-SHORT SHIFTEROW.A jak Wwyglada sprawa w 323f 94-98 probowal juz ktos?
Podejrzewam, że jest tak samo:) tak myślę, czy w przyszłym tyg nie podjechać do chrzestnego do warsztatu na kanał
nie ma co czekać do przyszłego tygodnia, zabieramy się za to za chwilę z promyczkiem
trzymać kciuki
trzymać kciuki
Powodzenia
jesli bedzie kulka to sprawa bedzie mega banalna. Najwiecej problemow jest z wyciagnieciem zawleczki aby wyciaganac caly koszyk.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
No i już po sprawie:)
Pierwsze auto – moje – zajęło nam 2 godziny czasu, z czego najwięcej podjniesienie boku samochodu – nie robiliśmy na kanałku:(
Tak jak pawełMX6 napisał najwięcej czasu zajęło zdemontowanie zawleczki (w BA i GE nie ma sprężyn) i przy tym najbardziej sie napocilismy (poza lewarowaniem aut):)
MX6 Marka poszła dużo sprawniej – już wiedzieliśmy co, jak i do czego, chyba 40min nam zajęło z podniesieniem i opuszczeniem auta:)
u mnie kulkę podnieślliśmy o 2cm w górę, a u Marka ok 1cm bo ma krótszy drążek i tak
Pierwsze auto – moje – zajęło nam 2 godziny czasu, z czego najwięcej podjniesienie boku samochodu – nie robiliśmy na kanałku:(
Tak jak pawełMX6 napisał najwięcej czasu zajęło zdemontowanie zawleczki (w BA i GE nie ma sprężyn) i przy tym najbardziej sie napocilismy (poza lewarowaniem aut):)
MX6 Marka poszła dużo sprawniej – już wiedzieliśmy co, jak i do czego, chyba 40min nam zajęło z podniesieniem i opuszczeniem auta:)
u mnie kulkę podnieślliśmy o 2cm w górę, a u Marka ok 1cm bo ma krótszy drążek i tak
Ostatnio edytowano 7 wrz 2007, 19:56 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
witam. mam pytanie, jak sie odkreca drazek od spodu? bo po odkreceniu tej jednej nakretki na klucz 12 nie moge wyjac sroby, ani jej odkrecic ani wybic, juz zaczyna mi sie wyrabiac leb tej sroby. jak sobie z tym poradzic?
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
qbass dzieki, to w takim razie u mnie tez sie pewnie wybija, nie chcialem krecic zeby calkiem nie zjechac tej sroby, bo myslalem ze moze sie to odkreca. no, bez kitu kurde kiepski dostep.
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
pawelMX6 napisał(a):Adaś spora roznica miedzy 2cm/1cm?
nie wiem bo Marek ma krótszy drążek.
U mnie jest duża róznica:)
Teraz czekamy na kolejne propozycje darmowego tuningu Do It Yourself 

Ja mam skrocony drazek + 1cm short shifter i jest rewelka. Wsteczny wchodzi jak nalezy i biegi zminiaja sie rewacyjnie. Tylko polecic. Jest extra
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Od wczoraj też korzystam z uciech jakie daje jazda z short-shifterem
, oczywiście według projektu mx-mena. Polecam wszystkim 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje