Przełożenia skrzyni biegów – czy da się skrócić (długość poszczególnych biegów)?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Widelec » 16 sie 2007, 23:44

krótkie w zasadzie pytanie bo nie znalazłem nic na ten temat – czy długość poszczególnych biegów jest do skrócenia (przyśpieszenie kosztem Vmax) metodą bezinwazyjną (żadnych wymian w skrzyni itp), czy też niespecjalnie? jest to kwestia przeprogramowania komputera czy jak to działa?
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Siw-y » 16 sie 2007, 23:48

bez inwazyjnie to sie nie da musialbys zmienic skrzynie albo przynajmniej kola w istniejacej
na upartego mozesz sobie zmienic opony na mniejsze duzo mniejsze zeby cos zauwazyc ;)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez tomekrvf » 17 sie 2007, 00:47

Widelec napisał(a):metodą bezinwazyjną (żadnych wymian w skrzyni itp

Jak to sobie wyobrażasz?
Musisz zmienić skrzynię.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Widelec » 17 sie 2007, 07:09

no i tyle chciałem wiedzieć – nie da się. drugie w związku z tym pytanie – ktoś ma koncepcję na JAKĄ skrzynię z jakiego modelu? od jakiego silnika, czy też trzeba byłoby coś rzeźbić i dorabiać koła zębate wedle własnego projektu?
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Bodek » 17 sie 2007, 07:32

Ja bym raczej fabryki nie poprawiał ...

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Widelec » 17 sie 2007, 07:57

Bodek napisał(a):Ja bym raczej fabryki nie poprawiał ...

Pozdrawiam !!

może nie tyle poprawiał, ile jest to chęć zmiany trochę "charakterystyki samochodu" :P czasem się to przydaje jak maglujesz po mieście i chcesz mieć przyśp. zamiast Vmax która i tak do niczego nie jest potrzebna bo w Polsce nie pojeździsz z taką dłużej niż kilka tych biednych km...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Bodek » 17 sie 2007, 08:03

Zalezy też jeszcze jakie miasto. Jesli mam gonić na złamanie karku, ruszać ze świateł ile fabryka daje a zachwile chamować na całego bo kolejne światła mnie trzymają to jaki jest sens. To jest moje zdanie. Oczywiście kazdy dopasowuje samochód pod siebie. Ja np. większość czasu jeżdże po miastach a tam świetnie spisuje się automat.

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez zombi82 » 17 sie 2007, 10:52

panowie czy wy nie wiecie o co koledze chodzi poprostu ma czeste "starcia" w miescie albo na jakims zamknietym odcinku i chce sobie poprawic przyspieszenie :D
a co do skrzyni to zeby sie zabawic w wymiane jkis zebatek to juz trzeba troszke sie na tym fachu znac nie chodzi mi tu o samoa wymiane ale o rodzaj zebatki na dany bieg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 paź 2006, 14:29
Posty: 14

Postprzez nemi » 17 sie 2007, 15:58

W MX-3 jest krótsza z tego co wiem.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez tomekrvf » 17 sie 2007, 16:31

KF ma przełożenie główne 4.338 To samo jest w MX-3. KL i FS jest dłuzszy bo ma 4.105
Cięzko więc będzie skrócić skrzynię.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6