Mazda 323 BJ

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Gość » 27 lip 2007, 00:28

Czesc ma ktos moze dane MAZDY 323F 2,0 Sportive 131KM bo chce sobie taka kupic ? co jest lepsze ta Mazda czy Honda civic 1.8 vtec
Gość
 

Postprzez Jaksa » 27 lip 2007, 08:23

daniel kl napisał(a):co jest lepsze ta Mazda czy Honda
Wiadomo , bierz mazde :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Haszcz » 27 lip 2007, 08:54

daniel kl napisał(a):Czesc ma ktos moze dane MAZDY 323F 2,0 Sportive 131KM bo chce sobie taka kupic ? co jest lepsze ta Mazda czy Honda civic 1.8 vtec


Podejrzewam ze ten Vtec lepiej sie zwija i pali mniej od mazdy :|
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez Gość » 27 lip 2007, 21:59

Wie ktos moze jaki przyspieszenie do setki ma MAZDA 323F 2,0 Sportive 131KM czy da sie tym troche po wymiatac :)
Gość
 

Postprzez Aloo » 28 lip 2007, 01:16

Haszcz – on sie pytal co jest lepsze a nie co sie lepiej zwija i mniej pali. Odpowiedz jest jedna – Mazda jest lepsza :) (pytal sie ogolnie wiec ma ogolna odpowiedz)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2006, 15:38
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Auto: Dodge Magnum SXT

Postprzez Gość » 29 lip 2007, 16:30

Czy mozna w Mazdzie 323 F 2.0 Sportive podniesc jakos moc silnika ?? ile ta Mazda ma do setki sec :)
Gość
 

Postprzez Haszcz » 30 lip 2007, 11:42

daniel kl napisał(a):Czy mozna w Mazdzie 323 F 2.0 Sportive podniesc jakos moc silnika ?? ile ta Mazda ma do setki sec :)


Do setki chyba bedzie cos kolo 9,7 sek (jesli dobrze pamietam). Moc tego silnika mozna podniesc ale drogo wychodzi i chyba lepiej kupic po prosto mocniejsze auto. Mozna wstawic turbo i miec troche ponizej 200KM ale to koszt powyzej 10 tys. Mozna pogrzebac w silniku (wstawic cos japonskiej wersji FS-ZE), modyfikowac dolot i wylot i dojdzie sie do ok 170KM, ale znowu chyba sie nie opłaca :)
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez Haszcz » 30 lip 2007, 11:47

Aloo napisał(a):Haszcz – on sie pytal co jest lepsze a nie co sie lepiej zwija i mniej pali. Odpowiedz jest jedna – Mazda jest lepsza :) (pytal sie ogolnie wiec ma ogolna odpowiedz)

Ale ja ogolnie nie napisalem ze jest gorsza :P Ja tylko napisalem to co napisalem :]
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez miles19 » 31 lip 2007, 21:46

To ja poproszę – jakąkolwiek ale service book (instrukcję obsługi mam po niemiecku) – z niemieckim i angielskim sobie poradzę ;)

Skoro nikt nie pomógł, to musiałem poradzić sobie sam. Znalazłem na necie i wrzuciłem do siebie, i udostępniam ku dobru forumowiczów:

Mazda 323BJ (2001+) Service Manual 1284 strony, masa ilustracji i schematów de/montażu, język angielski !! Jest w niej absolutnie wszystko !!

http://rapidshare.com/files/47184696/323F_BJ_Service_Manual.rar

To się nazywa mocne wejście ;P :P <lol>
Miles

Zachorowałem na japońce.. :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 lip 2007, 10:45
Posty: 20
Skąd: Poznań
Auto: 323F BJ 1.6 98KM

Postprzez DieselFan » 13 sie 2007, 20:25

dzięki. zaraz luknę :)
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Postprzez waldek2000 » 14 sie 2007, 21:48

Czy może mi ktoś z posiadaczy BJ-tki z silnikiem 1.8 napisać jakie są czasy elastyczności od 60 do 100km/h na IV biegu . Mam taka i jestem mocno rozczarowany dynamiką autka i nie wiem czy mam jechać na diagnostykę czy te typy tak mają.
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez DieselFan » 15 sie 2007, 13:35

dziś przyszedł mi do głowy pewien pomysł... nie wiem czy ktokolwiek się na niego zgodzi,ale bardzo bym się z tego cieszył. otóż dziś przyjeżdża moja kobita (z załączonym dzidzi;) ). w związku z tym prosiłbym bardzo mocno właściciela niestuningowanej 323f kombi z lat 1998-2003 (najlepiej w dieslu) z Warszawy o spotkanie w celu obejrzenia autka na własne oczy. w grę wchodzi czwartek lub piątek w godzinach od 15.30. chciałbym wspólnie z kobitą oblukać autko,posiedzieć za kołem,zerknąć na bagażnik,posłuchać silnika... rozważam bardzo poważnie kupno takiej madzi i naoczne stwierdzenie jej walorów jest dla mnie bardzo ważne. zatem jeśliby to któremuś z Was nie zrobiło problemu,to... dobre piwko w dowód wdzięczności:)

pozdrawiam i czekam na kontakt na forum lub telefoniczny (608 327 623)

z góry bardzo dziękuję

aha! w sobotę będę też do jakiejś 15,00 w Lublinie. tak więc Gród Kozła też wchodziłby w rachubę:)
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Postprzez Aloo » 16 sie 2007, 16:20

DieselFan ja jestem ostatnio powaznie zalataby bu jutro jade na wakacje i wiele spraw do pozamykania. Ale jak chcesz to zadzwon bo dzisiaj miedzy 18-19 albo po 21:30 z 30 minut moge wygospodarowac. Tylko musi Ci sie chciec ruszyc do Wilanowa.

Jak by co to dzwon Tel 605 954 652. Aha ja mam 323F BJ (nie kombi bo czegos takiego chyba nie bylo o ile sie nie myle) 2,0 Ditd z 2000roku wiec chyba to co ciebie interesuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2006, 15:38
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Auto: Dodge Magnum SXT

Postprzez miles19 » 16 sie 2007, 21:54

jak to jest z tymi końcówkami stabilizatorów?

mam przejechane 61K (po berlinie głównie – poprzedni właściciel) i nie wiem czy wymieniać... nic nie stuka, nie puka. Zawieszenie wg mnie w eFce jest twarde, dobrze wchodzi w zakręty, ale też dość dudni na kostce, da się odczuć każdą nierówność – za to po autostradzie auto płynie.. a może to oznaki wymiany owych końcówek? Dodam, że opony też pewnie swoje robią – Michelin Energy 195/55/R15, bieżnika dużo – z 7 mm.. ale poprzednie auto miało 165/70/R13 i bardzo miękkie gumy Uniroyal RainTyre 680 (dosłownie: drugie amortyzatory)...
Miles

Zachorowałem na japońce.. :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 lip 2007, 10:45
Posty: 20
Skąd: Poznań
Auto: 323F BJ 1.6 98KM

Postprzez Aloo » 16 sie 2007, 22:47

Wydaje mi sie ze jak wezmiesz taka koncowke do reki i nie lata to jest ok. W moim przypadku 1 nie byla z jednej strony wogole przyczepiona a pozostale byly luzne. Tak wiec u mnie sprawa byla jasna :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2006, 15:38
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Auto: Dodge Magnum SXT

Postprzez DieselFan » 17 sie 2007, 13:00

Aloo napisał(a): ja mam 323F BJ (nie kombi bo czegos takiego chyba nie bylo o ile sie nie myle) 2,0 Ditd z 2000roku wiec chyba to co ciebie interesuje.


hmm... jakiś kombiak chyba istnieje. w każdym razie kilka razy widziałem. a właściwie "półkombiak";) w każdym razie nie zwykły hatchback. co na to inni użytkownicy?

Aloo-do zobaczenia za 2 tygodnie gdy wrócisz strzaskany na mahoń;)
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Postprzez Aloo » 17 sie 2007, 13:04

DieselFan napisał(a):kilka razy widziałem. a właściwie "półkombiak"


Jedyna wersja 5cio dzwiowa 323f BJ jaka znam to taka jak np na tym ogloszeniu http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3248499 o cos takiego chodzi?

Jesli sie nie spieszy i nie uda Ci sie zobaczyc samochodu u kogos innego to we wrzesniu mozemy sie umowic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2006, 15:38
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Auto: Dodge Magnum SXT

Postprzez DieselFan » 17 sie 2007, 14:19

Aloo napisał(a):Jesli sie nie spieszy i nie uda Ci sie zobaczyc samochodu u kogos innego to we wrzesniu mozemy sie umowic.


jakby co-jesteśmy przecież w kontakcie:)
pozdrawiam

P.S. wysłałem Ci smsa-doszedł?
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Postprzez Dr_Astic » 20 sie 2007, 10:47

waldek2000 napisał(a):Czy może mi ktoś z posiadaczy BJ-tki z silnikiem 1.8 napisać jakie są czasy elastyczności od 60 do 100km/h na IV biegu . Mam taka i jestem mocno rozczarowany dynamiką autka i nie wiem czy mam jechać na diagnostykę czy te typy tak mają.

Moja BJ-ka zbiera się ślicznie :)
Testowana wielokrotnie na trasach – nie boję się nią wyprzedzać, bo wiem, że zapas mocy ma spory i dużą dynamikę.
Mogę spróbować zmierzyć sekundy przy przyspieszaniu na IV od 60-100 jeśli chcesz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2007, 10:08
Posty: 159
Skąd: Krakooff
Auto: biała 323F BJ 1.8GT 16V DOHC

Postprzez Papajo » 20 sie 2007, 21:41

waldek, co Ty z tą elastycznoscią ? :|
zrób po prostu redukcje i ogień :D
generalnie to nie turbo diesel i FP-ka trzeba troche wyzej krecić – zaczyna jechać tak od 3500 rpm (o ile dobrze pamietam) – kiedy otwiera sie "klapka" w kolektorze dolotowym (taki pseudo vris ;) )
ponizej 3500 rpm to raczej muł....
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Moto