Mazda 323 BJ
Czesc ma ktos moze dane MAZDY 323F 2,0 Sportive 131KM bo chce sobie taka kupic ? co jest lepsze ta Mazda czy Honda civic 1.8 vtec
-
Gość
Wiadomo , bierz mazdedaniel kl napisał(a):co jest lepsze ta Mazda czy Honda
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
daniel kl napisał(a):Czesc ma ktos moze dane MAZDY 323F 2,0 Sportive 131KM bo chce sobie taka kupic ? co jest lepsze ta Mazda czy Honda civic 1.8 vtec
Podejrzewam ze ten Vtec lepiej sie zwija i pali mniej od mazdy
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Wie ktos moze jaki przyspieszenie do setki ma MAZDA 323F 2,0 Sportive 131KM czy da sie tym troche po wymiatac 
-
Gość
Czy mozna w Mazdzie 323 F 2.0 Sportive podniesc jakos moc silnika
ile ta Mazda ma do setki sec 
-
Gość
daniel kl napisał(a):Czy mozna w Mazdzie 323 F 2.0 Sportive podniesc jakos moc silnikaile ta Mazda ma do setki sec
Do setki chyba bedzie cos kolo 9,7 sek (jesli dobrze pamietam). Moc tego silnika mozna podniesc ale drogo wychodzi i chyba lepiej kupic po prosto mocniejsze auto. Mozna wstawic turbo i miec troche ponizej 200KM ale to koszt powyzej 10 tys. Mozna pogrzebac w silniku (wstawic cos japonskiej wersji FS-ZE), modyfikowac dolot i wylot i dojdzie sie do ok 170KM, ale znowu chyba sie nie opłaca
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Aloo napisał(a):Haszcz – on sie pytal co jest lepsze a nie co sie lepiej zwija i mniej pali. Odpowiedz jest jedna – Mazda jest lepsza(pytal sie ogolnie wiec ma ogolna odpowiedz)
Ale ja ogolnie nie napisalem ze jest gorsza
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
To ja poproszę – jakąkolwiek ale service book (instrukcję obsługi mam po niemiecku) – z niemieckim i angielskim sobie poradzę
Skoro nikt nie pomógł, to musiałem poradzić sobie sam. Znalazłem na necie i wrzuciłem do siebie, i udostępniam ku dobru forumowiczów:
Mazda 323BJ (2001+) Service Manual 1284 strony, masa ilustracji i schematów de/montażu, język angielski
Jest w niej absolutnie wszystko
http://rapidshare.com/files/47184696/323F_BJ_Service_Manual.rar
To się nazywa mocne wejście

Skoro nikt nie pomógł, to musiałem poradzić sobie sam. Znalazłem na necie i wrzuciłem do siebie, i udostępniam ku dobru forumowiczów:
Mazda 323BJ (2001+) Service Manual 1284 strony, masa ilustracji i schematów de/montażu, język angielski


http://rapidshare.com/files/47184696/323F_BJ_Service_Manual.rar
To się nazywa mocne wejście

Miles
Zachorowałem na japońce..
Zachorowałem na japońce..
- Od: 3 lip 2007, 10:45
- Posty: 20
- Skąd: Poznań
- Auto: 323F BJ 1.6 98KM
Czy może mi ktoś z posiadaczy BJ-tki z silnikiem 1.8 napisać jakie są czasy elastyczności od 60 do 100km/h na IV biegu . Mam taka i jestem mocno rozczarowany dynamiką autka i nie wiem czy mam jechać na diagnostykę czy te typy tak mają.
- Od: 16 mar 2007, 13:27
- Posty: 192
- Skąd: Przeworsk
- Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW
dziś przyszedł mi do głowy pewien pomysł... nie wiem czy ktokolwiek się na niego zgodzi,ale bardzo bym się z tego cieszył. otóż dziś przyjeżdża moja kobita (z załączonym dzidzi;) ). w związku z tym prosiłbym bardzo mocno właściciela niestuningowanej 323f kombi z lat 1998-2003 (najlepiej w dieslu) z Warszawy o spotkanie w celu obejrzenia autka na własne oczy. w grę wchodzi czwartek lub piątek w godzinach od 15.30. chciałbym wspólnie z kobitą oblukać autko,posiedzieć za kołem,zerknąć na bagażnik,posłuchać silnika... rozważam bardzo poważnie kupno takiej madzi i naoczne stwierdzenie jej walorów jest dla mnie bardzo ważne. zatem jeśliby to któremuś z Was nie zrobiło problemu,to... dobre piwko w dowód wdzięczności:)
pozdrawiam i czekam na kontakt na forum lub telefoniczny (608 327 623)
z góry bardzo dziękuję
aha! w sobotę będę też do jakiejś 15,00 w Lublinie. tak więc Gród Kozła też wchodziłby w rachubę:)
pozdrawiam i czekam na kontakt na forum lub telefoniczny (608 327 623)
z góry bardzo dziękuję
aha! w sobotę będę też do jakiejś 15,00 w Lublinie. tak więc Gród Kozła też wchodziłby w rachubę:)
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
- Od: 13 sie 2007, 14:37
- Posty: 97
- Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme
DieselFan ja jestem ostatnio powaznie zalataby bu jutro jade na wakacje i wiele spraw do pozamykania. Ale jak chcesz to zadzwon bo dzisiaj miedzy 18-19 albo po 21:30 z 30 minut moge wygospodarowac. Tylko musi Ci sie chciec ruszyc do Wilanowa.
Jak by co to dzwon Tel 605 954 652. Aha ja mam 323F BJ (nie kombi bo czegos takiego chyba nie bylo o ile sie nie myle) 2,0 Ditd z 2000roku wiec chyba to co ciebie interesuje.
Jak by co to dzwon Tel 605 954 652. Aha ja mam 323F BJ (nie kombi bo czegos takiego chyba nie bylo o ile sie nie myle) 2,0 Ditd z 2000roku wiec chyba to co ciebie interesuje.
- Od: 12 lip 2006, 15:38
- Posty: 61
- Skąd: Warszawa
- Auto: Dodge Magnum SXT
jak to jest z tymi końcówkami stabilizatorów?
mam przejechane 61K (po berlinie głównie – poprzedni właściciel) i nie wiem czy wymieniać... nic nie stuka, nie puka. Zawieszenie wg mnie w eFce jest twarde, dobrze wchodzi w zakręty, ale też dość dudni na kostce, da się odczuć każdą nierówność – za to po autostradzie auto płynie.. a może to oznaki wymiany owych końcówek? Dodam, że opony też pewnie swoje robią – Michelin Energy 195/55/R15, bieżnika dużo – z 7 mm.. ale poprzednie auto miało 165/70/R13 i bardzo miękkie gumy Uniroyal RainTyre 680 (dosłownie: drugie amortyzatory)...
mam przejechane 61K (po berlinie głównie – poprzedni właściciel) i nie wiem czy wymieniać... nic nie stuka, nie puka. Zawieszenie wg mnie w eFce jest twarde, dobrze wchodzi w zakręty, ale też dość dudni na kostce, da się odczuć każdą nierówność – za to po autostradzie auto płynie.. a może to oznaki wymiany owych końcówek? Dodam, że opony też pewnie swoje robią – Michelin Energy 195/55/R15, bieżnika dużo – z 7 mm.. ale poprzednie auto miało 165/70/R13 i bardzo miękkie gumy Uniroyal RainTyre 680 (dosłownie: drugie amortyzatory)...
Miles
Zachorowałem na japońce..
Zachorowałem na japońce..
- Od: 3 lip 2007, 10:45
- Posty: 20
- Skąd: Poznań
- Auto: 323F BJ 1.6 98KM
Aloo napisał(a): ja mam 323F BJ (nie kombi bo czegos takiego chyba nie bylo o ile sie nie myle) 2,0 Ditd z 2000roku wiec chyba to co ciebie interesuje.
hmm... jakiś kombiak chyba istnieje. w każdym razie kilka razy widziałem. a właściwie "półkombiak";) w każdym razie nie zwykły hatchback. co na to inni użytkownicy?
Aloo-do zobaczenia za 2 tygodnie gdy wrócisz strzaskany na mahoń;)
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
- Od: 13 sie 2007, 14:37
- Posty: 97
- Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme
DieselFan napisał(a):kilka razy widziałem. a właściwie "półkombiak"
Jedyna wersja 5cio dzwiowa 323f BJ jaka znam to taka jak np na tym ogloszeniu

Jesli sie nie spieszy i nie uda Ci sie zobaczyc samochodu u kogos innego to we wrzesniu mozemy sie umowic.
- Od: 12 lip 2006, 15:38
- Posty: 61
- Skąd: Warszawa
- Auto: Dodge Magnum SXT
Aloo napisał(a):Jesli sie nie spieszy i nie uda Ci sie zobaczyc samochodu u kogos innego to we wrzesniu mozemy sie umowic.
jakby co-jesteśmy przecież w kontakcie:)
pozdrawiam
P.S. wysłałem Ci smsa-doszedł?
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
- Od: 13 sie 2007, 14:37
- Posty: 97
- Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme
waldek2000 napisał(a):Czy może mi ktoś z posiadaczy BJ-tki z silnikiem 1.8 napisać jakie są czasy elastyczności od 60 do 100km/h na IV biegu . Mam taka i jestem mocno rozczarowany dynamiką autka i nie wiem czy mam jechać na diagnostykę czy te typy tak mają.
Moja BJ-ka zbiera się ślicznie
Testowana wielokrotnie na trasach – nie boję się nią wyprzedzać, bo wiem, że zapas mocy ma spory i dużą dynamikę.
Mogę spróbować zmierzyć sekundy przy przyspieszaniu na IV od 60-100 jeśli chcesz
- Od: 18 kwi 2007, 10:08
- Posty: 159
- Skąd: Krakooff
- Auto: biała 323F BJ 1.8GT 16V DOHC
waldek, co Ty z tą elastycznoscią ?
zrób po prostu redukcje i ogień
generalnie to nie turbo diesel i FP-ka trzeba troche wyzej krecić – zaczyna jechać tak od 3500 rpm (o ile dobrze pamietam) – kiedy otwiera sie "klapka" w kolektorze dolotowym (taki pseudo vris
)
ponizej 3500 rpm to raczej muł....
zrób po prostu redukcje i ogień
generalnie to nie turbo diesel i FP-ka trzeba troche wyzej krecić – zaczyna jechać tak od 3500 rpm (o ile dobrze pamietam) – kiedy otwiera sie "klapka" w kolektorze dolotowym (taki pseudo vris
ponizej 3500 rpm to raczej muł....
- Od: 14 wrz 2004, 15:45
- Posty: 393
- Skąd: Wa-wa
- Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości