Sprężyny tylne czy wystepują mocniejsze?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Hazu » 23 lip 2007, 22:53

Potrzebuję mieć mocniejsze sprężyny z tyłu bo jak siędzie cztery osoby to tył 'dobja" na nierównościach.
Przed złożeniem lpg tego nie był.
Teraz doszło 50 kg i to na sam tył.

Jeżeli jest ktoś zorientowany w temacie to poproszę o informację.

Ewentualnie proszę o info: gdzie mogę kupic takie sprężyny.
Z góry dziękuję.
Ostatnio edytowano 25 lip 2007, 19:41 przez Hazu, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez JimmyK » 25 lip 2007, 10:23

emmarek jesteś pewien, że masz sprawne amorki z tyłu?
Miałem ten sam problem co Ty i wymieniłem razem z amorkami sprężyny, ale na standardowe.
Myślałem, że stare są po porostu przepracowane, bardziej miękkie i dlatego dobija.
Po wymianie tył się nie podniósł ani o cm, przy obciążeniu tak samo siada, ale o dobiciu już nie ma mowy!
Uważam, że sprężynki wymieniłem niepotrzebnie, a sprawne amorki po prostu przyhamowują zbyt szybkie ruchy zawieszenia.

(stare amorki wyszły na diagnostyce 75% i 55%, a na nowych zupełnie inna jazda)
Pozdrawiam, JimmyK™ Obrazek
________________

!!! Sprzedam alufelgi !!!
________________
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2004, 16:10
Posty: 235
Skąd: Lublin
Auto: 626 GE FS sedan

Postprzez Hazu » 25 lip 2007, 13:25

Amortyzatory tylne mają po 80% sprawności.

Tak jak pisałem przed założeniem lpg tego nie było.

Kiedyś widzałem taki katalog sprężyn i wiem że sprężyny w xedosie są inne niż sprężyny w GE a jeszcze inne są w GE KL tylko na czym polegają różnice???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Grzyby » 25 lip 2007, 13:35

emmarek, a może by tak nazwać poprawnie temat?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez piotrek2 » 31 lip 2007, 14:40

A może kup sobie takie pasu z gumu wsuwa się je między zwoje sprężyny, usztywniają zawieszenie widziałem takie na alegro no i sporo taniej :)
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez Hazu » 31 lip 2007, 20:58

Bez sensu.
Równie dobrze mógłbym włozyc dwa lub 1,5 odboja. ale to nie o to chodzi.
Muszę zniwelować skutki dodatkowej masy z tyłu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez piotrek2 » 1 sie 2007, 07:08

ale gume wsadzasz jak podniesiesz samochód i jak opuścisz to będzie wyżej stał a jak wsadzisz dodatkowy odbój to i tak będzie dobijać <lol>
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez Xionc » 1 sie 2007, 23:04

Gumę to on może sobie wsadzić... :P Bez żartów proszę
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6