Brak Iskry, Cewka czy moze cos jeszcze??

Postprzez dominik_bb » 4 lip 2007, 21:56

Witam mój problem polega na tym iz po rozgrzaniu silnika nagle gasnie i nie odpala po odczekaniu 20 sek czasem dłuzej jest znów OK zdarza sie to czasem podczas pracy na wolnych obrotach albo jak przegazuje do ok 5,5 tys obr lub podczas jazdy czy ktos miał cos podobnego w xedosie 6 z silnikiem 1,6 16v DOHC czy jest to spowodowane uszkodzonym modułem zapłonowym ??, czy szukac gdzies indziej ?? moze sprawdzic błedy w kompie tylko jak to zrobic samemu czy trzeba podjechac gdzies na komputer itp jest to xedos6 1,6 16v DOHC 94r PS: zauwazyłem ze problem staje sie mniej widoczny przy wiekszej wilgotnosci powietrza ???
Ostatnio edytowano 9 lip 2007, 23:16 przez dominik_bb, łącznie edytowano 4 razy
Początkujący
 
Od: 28 cze 2007, 20:11
Posty: 27
Skąd: katowice

Postprzez Redoo » 5 lip 2007, 20:34

dominik_bb napisał(a):moze sprawdzic błedy w kompie tylko jak to zrobic samemu czy trzeba podjechac gdzies na komputer itp

najlepiej jechac gdzies do mechanika by sprawdził błedy bo samemu to trochu lipa :| a problem ktory opisujesz jest trochu dziwny jak bys miał LPG to pewno była by to przepływka :| to zazwyczaj jest przyczyna gasniecia silnika!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez dominik_bb » 6 lip 2007, 22:49

Witam sprawdziłem Iskre na swiecach w momencie jak silnik gasnie i nie odpala iskra jest OK gdzie szukac przyczyny co jest nie tak ?? czy jest to mozliwe ze iskra ma nie odpowiednia wartosc i dlatego nie odpala mimo ze iskra jest ??
Początkujący
 
Od: 28 cze 2007, 20:11
Posty: 27
Skąd: katowice

Postprzez Redoo » 6 lip 2007, 23:00

dominik_bb napisał(a):czy jest to mozliwe ze iskra ma nie odpowiednia wartosc i dlatego nie odpala mimo ze iskra jest pytajnik

raczej nie iskra to iskra to tak jak byś przyłozył płomień do bezyny!!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Grzyby » 8 lip 2007, 21:21

Redoo napisał(a):raczej nie iskra to iskra

nieprawda – iskra może być natomiast może być za słaba podczas sprężania.
Jeśli paliwo dochodzi to raczej jest problem z aparatem zapłonowym.

dominik_bb – nazwij temat poprawnie. W regulaminie masz przykłady.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Marcin » 8 lip 2007, 22:30

Witam.
Ja bym jeszcze zajrzał pod **** od ******** czy czasem nie ******.
Mialem bardzo podobne objawy jak mi sie ****** ***z *******od *******.

dominik_bb napisał(a):po rozgrzaniu silnika nagle gasnie i nie odpala po odczekaniu 20 sek czasem dłuzej jest znów OK zdarza sie to podczas pracy na wolnych obrotach

Mialem identycznie.

Grzyby napisał(a):nazwij temat poprawnie

Wtedy gwiazdki zmienie w literki.Hiehiehie <diabełek>
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez dominik_bb » 9 lip 2007, 21:52

Witam po czesci znalazłem przyczyne brak iskry na 2 i 3 cylindrze ( wspólna cewka)
i teraz moje pytanie brzmi czy to tylko cewka jest winna całemu zamieszaniu czy jakies inne urzadzenie ?? moduł,aparat zapłonowy itp ??
na pozostałych 2 cylindrach iskra jest OK nie pozostało mi nic innego jak wymienic cewki i robic próbe Zastanawia mnie dlaczego silnik gasnie całkowice mimo iskry na pozostałych 2 cylindrach ??
Ostatnio edytowano 9 lip 2007, 23:17 przez dominik_bb, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 28 cze 2007, 20:11
Posty: 27
Skąd: katowice

Postprzez qbass » 9 lip 2007, 22:58

dominik_bb zmień nazwę tematu, bo Ci go Moderator wyrzuci i nic się nie dowiesz...
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Grzyby » 10 lip 2007, 11:06

dominik_bb napisał(a):nie pozostało mi nic innego jak wymienic cewki

To w Xedzie są osobne cewki ??

Jeśli to nie wina kabli WN to padł aparat zapłonowy.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez dominik_bb » 10 lip 2007, 14:58

No dokladnie podwójne cewki do których wkładasz kable WN i teraz nie wiem czy winna jest cewka czy aparat załonowy aparat jest bez kopułki rozdziela tylko sygnał Obrazek
Początkujący
 
Od: 28 cze 2007, 20:11
Posty: 27
Skąd: katowice

Postprzez Grzyby » 10 lip 2007, 15:03

dominik_bb napisał(a):No dokladnie podwójne cewki do których wkładasz kable WN

oooo, nie wiedziałem :|

Jeżeli przewody są ok to jednak cewka
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez dominik_bb » 10 lip 2007, 15:21

ale cos jeszcze daje impuls do cewki aparat i moduł pewnie i zastanawiam sie czy da sie to jakos sprawdzic zanim zaczne wymieniac cewki
Początkujący
 
Od: 28 cze 2007, 20:11
Posty: 27
Skąd: katowice

Postprzez Grzyby » 10 lip 2007, 15:23

Przecież możesz się łatwo upewnić :) – zamień cewki i zobaczysz czy na 1 i 4 cylindrze nie będzie iskry
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tadziol » 12 lip 2007, 20:02

Grzyby napisał(a):Przecież możesz się łatwo upewnić – zamień cewki i zobaczysz czy na 1 i 4 cylindrze nie będzie iskry


widzisz jakie proste <lol> stary grzyb,a mądrze myśli <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6