Modyfikacje kierunkowskazów

Postprzez michi » 2 cze 2007, 00:40

Sklejanie jest banalnie proste!!

Wystarczy wyskrobać nożem lub śrubokrętem stary silikon puki jeszcze miękki, potem nałożyć nowy z tubki w tą szczelinę na całej długości i złożyć wszystko do kupy, ewentualnie podgrzać suszarką do włosów żeby się lepiej zespoiło z resztkami starego silikonu ;)

Sprawdzone przy kierunkach w BA, nie parują, wszystko szczelne ;)

Pozdrawiam
Poznasz głupiego po postach jego
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2006, 20:59
Posty: 836
Skąd: Mysłowice
Auto: Prelude BB9

Postprzez Adaś » 27 cze 2007, 20:42

jak długo gotować kierunki, bo dziś się chciałem za to zabrać, ale miałem za mały garnek (inne w uzytku:) i za mało czasu na tą operację:/ jutro rano jak mi sie uda wstac to działam:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Xionc » 27 cze 2007, 21:15

Adaś kilka minut ( tak z 5 – 10 )
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Beny » 27 cze 2007, 21:16

Mysle ze 10 minut starczy ten silikon jest bardzo plastyczny.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Adaś » 27 cze 2007, 21:18

dziś po południu robiłem pierwsze próby, ale musiałem szybko skończyc bo ojciec przyjechał wcześniej do domu i nie chciałem mu tłumaczyć dlaczego gotuję kierunki w garnku <lol> zobaczymy jak sobie jutro poradzę, dzis uszczerbiłem kawałek kierunka:/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gość » 28 cze 2007, 00:07

A ja chciałem usunąć ten silikonowy syf przy pomocy zmywacza i nitro <glupek2> efekt??
kierunki są matowe <lol>
pytanie; Czy da się przywrócić je do pierwotnego koloru??
Gość
 

Postprzez ivo » 28 cze 2007, 07:44

Adaś napisał(a):nie chciałem mu tłumaczyć dlaczego gotuję kierunki w garnku łoł


A czemu ?? Zupa kierunkowa ;) albo trochę makaronu dorzucić i gotowe Kierunki w nudlach <lol>
szybciej nie taniej: 666 066 580
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2005, 00:02
Posty: 421 (0/1)
Skąd: Branice - płd. granica RP
Auto: mx-5 2000 1,6
Premacy 2002 2,0

Postprzez Pit » 28 cze 2007, 08:33

Nie usuwajcie tej masy, którą jest przymocowany klosz kierunkowskazu do jego korpusu. Składa się to dokładnie tak, jak rozkłada, na stary "klej". Podgrzać, przycisnąć i nie ma problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Adaś » 28 cze 2007, 12:47

Piotruś napisał(a):Nie usuwajcie tej masy, którą jest przymocowany klosz kierunkowskazu do jego korpusu. Składa się to dokładnie tak, jak rozkłada, na stary "klej". Podgrzać, przycisnąć i nie ma problemu.


dokładnie tak zrobiłem, nie licząc czasu potrzebnego do zagotowana wody całość mi ok 20min zajęła :D mój brat jak się obudził i wszedł do kuchni trochę się zdziwił jak zobaczył co gotuję <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez andrzejq » 30 cze 2007, 12:08

Piotruś napisał(a):Nie usuwajcie tej masy, którą jest przymocowany klosz kierunkowskazu do jego korpusu

Dokładnie. Ostatnio wycinałem pomarańcze u siebie, zacząłem od lutownicy – nie polecam, nie da się wypalić wszystkiego, zostają kawałki przy mocowaniach. Potem kierunki poszły do garnka, 5-10 min gotowania, ściągamy z zaczepów i wykręcamy pomarańczowe odblaski. Potem szybko składamy póki nie zastygnie oryginalny klej. Suszyłem na słoneczku przez kilka godzin, założyłem i do tej pory nic nie paruje. W miejsce oryginalnych żarówek wstawiłem Carpointy bo nic lepszego nie dostałem w sklepie. Podobno Saxo są lepsze bo Silvervision Philipsa są troszeczkę drogie /50 zł/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez gadula » 30 cze 2007, 22:10

Chyba i ja się skuszę na na wycinkę pomarańczu. Czy jest kłopot z poprawnym sklejeniem, tak aby nie parowało? Bo z tego co czytałem, zdania są podzielone :|
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Kanies » 2 lip 2007, 19:41

A mam do was pytanko czy takie zarówki da rade załozzyc w 323F Bg i bedzie podobny efekt jak u was??Tam chyba niema filtra tylko pomaranczowa zarowka:P to jak sadzicie da rade??
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez darecki 323 » 25 lip 2007, 12:12

:D http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=36445 :D
tu wszystko wyjaśnione krok po kroku na przykładzie xedosa
w BA robi sie identycznie
Mazda 323F(BA) 1.5 16v –> -Z5 –> BP –> LPG
Chcesz pomóc kliknij tutaj http://www.pajacyk.pl/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2007, 18:06
Posty: 83 (0/1)
Skąd: Skarżysko - Kamienna
Auto: Obecnie Mazda Premacy 2.0 sport
Jakiś czas temu mazda 323F BA 1,5 B + LPG 5d

Postprzez Adaś » 25 lip 2007, 13:39

gadula88 napisał(a):Czy jest kłopot z poprawnym sklejeniem, tak aby nie parowało? Bo z tego co czytałem, zdania są podzielone

ja nie suszylem i mi zaparowaly jakos pierwszego dnia bo padalo, ale teraz nie parują:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez gadula » 25 lip 2007, 15:56

Adaś napisał(a):
gadula88 napisał(a):Czy jest kłopot z poprawnym sklejeniem, tak aby nie parowało? Bo z tego co czytałem, zdania są podzielone

ja nie suszylem i mi zaparowaly jakos pierwszego dnia bo padalo, ale teraz nie parują:)


Ja przeprowadzałem operację w sobotę. Jednym słowem to ten silikon <killer> Męczyłem się z rozklejeniem z godzinę. Na koniec też nie chciało mi się czekać, aż wyschną, więc są jeszcze lekko zaparowane :]
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Badyl » 27 paź 2007, 18:47

gotuje sie 5-10 minut, ale jak sie wlozy juz na goraca, czy od poczatku liczac jeszcze w zimnej?
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez andrzejq » 27 paź 2007, 19:10

5-10 min we wrzącej, najlepiej co chwilę sprawdzać czy klej robi się plastyczny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez Badyl » 28 paź 2007, 14:05

no i obiad podano :)
Obrazek
gotowalem je grubo ponad 30 minut, bo balem sie walnac porzadny ogien pod garnkiem, kiedy w koncu to zrobilem poszlo juz z gorki <jupi> mam tez rade dla kazdego kto bedzie to robil – potrzebne sa widelce, zeby to co podwazycie plaskim srubokretem, zaprzec i przytrzymac wlasnie sztuccem :) zatrzaskow jest 6 :) co chwila trzeba podwazyc, zluzowac silikon, i taki zruszony z powrotem do garna, zeby goraca woda miala juz lepsze dojsce, po 3 takich zluzowaniach delikatnie mozna juz podwazac – najlepiej z jednej strony i ciac nozem gluty laczace dwa kawalki plastiku aleeee uwaga – chyba lepiej to zaczac robic od strony przeciwnej do sruby mocujacej w zderzak – a to z tego wzgledu, ze tam jest blizej zatrzask i w kolejnosci ich zeskakiwania ostatni nie wylatuje w ostatnim momencie, przy najwiekszym kacie – u mnie tak wlasnie jeden wylamalem

no i chyba nikomu nie trzeba tlumaczyc, zeby srubki na powrot przykrecic, co by sreberko nie latalo po lampie ;)

przy zamykaniu juz lampy, nie robilem tego na chama, bo silikon juz troche wystygl, tak wiec skladalem na 2 raty, w miare wycelowac, do gara na minute, a potem juz docisnac i wejdzie jak w maselko

teraz siedze z szuszara i skarbenka susze
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Xionc » 12 lis 2007, 19:54

No to wyciąłem w 323C, na razie w jednej bo akurat maiłem wyjętą. matka i dziecko czują się dobrze, chociaż dziecko jakieś pomarańczowe ;) I kierunkowskaz 323F jest inny niz 323C, ktoś się pytał na forum. Co robicie z niepotrzebnym ząbkiem od nowej zarówki, pilnik?
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Pit » 12 lis 2007, 20:01

Xionc napisał(a):Co robicie z niepotrzebnym ząbkiem od nowej zarówki, pilnik?

Cza było sobie kupić z symetrycznymi bolczykami srebrne żaróweczki (są takowe) ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje