farciarz Ty mnie nie strasz... Ale po kolei:
1. Świece i przewody WN – swiece wymienione na NGK, przewody wygladaja ok, zadnej dyskoteki, wszystko niby w porzadku...
2. Sonda Lambda – no coz, ciezko to sprawdzic, ECU nie daje bledu, spalanie bardzo dobre
3. Szczelność dolotu – no z tym jest problem – czekam na rure od dolotu z Polski, jak na razie latam ta, co mam...
4. Aparat zapłonowy ( kopółka, palec ) i ustawienie zapłonu – kolejny problem... musze poczytac na forum i sprawdzic to wszystko...
5. Przepływomierz – jak najbardziej w porzadku... drucik jest, czysty jak moje konto...
To co napisal
yiabol – jak to sprawdzic?? w sensie zalaczenie sie trybu serwisowego? Sprawdzalem bledy ECU, dal 10 i 8, wykasowalem je i po jakims tygodniu znowu sprawdzilem – nic... Jesli auto jest w trybie serwisowym, jak sprawic, zeby znowu byl w normalnym??
No i te obroty – odciecie na 6.500 a ja dzisiaj sprawdzilem – 5.000 i przestaje przyspieszac – obroty staja w miejscu...
Ratujcie panowie!!
Aha – no i odpala cudownie (zawsze za pierwszym razem), a na wolnych obrotach, to jak zwykle, gladko na 750, po czym raz na 5 minut spadnie i stabilizuje sie na kolejne 5 minut
