Witam,
odkąd chwycił większy mróz, po wyprowadzeniu Mazdy z garażu przez kilka minut jazdy hałasuje wspomagaie (przy kreceniu kierownica wydobywaja sie dzwieki podobne do tych przy ruszaniu z zaciagnietym recznym). W pazdzierniku wymieniony byl pasek, jego naciag potem sprawdzony i wyregulowany, a poziom oleju jest dobry. W ubiegla zime takie rzeczy sie nie dzialy, wiec mam pytanie, czy jest sie czym martwic, czy to wina nowego paska.
Hałas wspomagania kierownicy (626 GE Cronos)
Strona 1 z 1
Jeśli masz podejrzenie, że winny jest sam pasek to wymień go na ori...jest tani około 45 zł (FS05-18-381A). Jeśli niestety okaże się, że jednak pompa P/S jest źródłem hałasu to czeka Cię niezła przeprawa. W V6 jest straszna lipa z demontażem pompy...a łożyska w niej są typowe...do kupienia w każdym sklepie.
Tak na marginesie, czasami przy niskiej temperaturze zewnętrznej piszczy też M/T (łożyska na wałku sprzęgłowym) wtedy pomaga wymiana oleju na taki o wyższym indeksie lepkości, ale Ty masz chyba A/T (czyli Ciebie nie dotyczy).
Tak na marginesie, czasami przy niskiej temperaturze zewnętrznej piszczy też M/T (łożyska na wałku sprzęgłowym) wtedy pomaga wymiana oleju na taki o wyższym indeksie lepkości, ale Ty masz chyba A/T (czyli Ciebie nie dotyczy).
Aha. Pasek mam za 22 zł. W takim razie poymsle nad wymiana. Wina raczej lezy po jego stronie, bo rodzaj halasu o tym swiadczy.
Ponieważ nie chcę rozpoczynać nowego wątku – podepnę się pod ten:
Jak wygląda sprawa demontażu i rozłożenia na części pompy wspomagania przy silniku 2.0 (FS)...?
Chodzi mi konkretnie o wymianę hałasującego łożyska (bo chyba to tak świerkocze).
Może ma ktoś doświadczenie w tym względzie. A już szczytem słodyczy byłby numer łożyska lub jego zamiennik
Pozdrawiam.
Jak wygląda sprawa demontażu i rozłożenia na części pompy wspomagania przy silniku 2.0 (FS)...?
Chodzi mi konkretnie o wymianę hałasującego łożyska (bo chyba to tak świerkocze).
Może ma ktoś doświadczenie w tym względzie. A już szczytem słodyczy byłby numer łożyska lub jego zamiennik
Pozdrawiam.
- Od: 4 lip 2004, 20:12
- Posty: 29
Powinienes sobie poradzic z rozebraniem, ale na pewno bedziesz musial zdjac pare pierscieni segera. Widze, ze sa trzy rozne rodzaje pomp, kazda ma troche inna konstrukcje. Na schematach widac jedno lozysko, ktore jest w komplecie z glownym walkiem pompy, ciezko powiedziec czy jest wymienialne. Poza tym pare uszczelnien do wymiany.
the right man in the wrong place...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6